Akilla oli maanantain jaksossa vähän kännykän käyttö hakusessa. Harvemmin sitä tulee itse soiteltua niin, että liitännät näkyy yläpuolelta...
Vähän ehkä hupaisa kohtaus.
Kuoren perusteella olin katsovinani että joku oneplussa.Näyttäisi Samsungissa olevan molemmilla puoli yksi reikä, sitä en tiedä mikä luuri Akilla on.
Jep oli ja siksi oltiinkin varmoja, että luuri väärin päin kädessä.Kuoren perusteella olin katsovinani että joku oneplussa.
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?
Kyllä tähän on menty. Enää ei tarvitse joka arki-ilta kiirehtiä tuhatta ja sataa puoli kasiksi telkkarin ääreen. Maanantaisin katson kaikki jaksot putkeen ja viikottainen salkkarinnälkä kerralla tyydytetty. Siksi tälle sivulle ei oikein tule raapusteltua, ettei vahingossa spoilaa mitään.Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin?
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?
Siksi tälle sivulle ei oikein tule raapusteltua, ettei vahingossa spoilaa mitään.
Mulla ei kestä mielenterveys kattoa salkkareita kuin 1 jakso päivässä. Eli töllön tahtiin mennään. Tai sit kattelen Katsomosta jos en puol kasiks ennätä tvn eteen.
Omalta kohdaltani kirjoittamattomuus ketjuun johtuu siitä, että en katso salkkareita enää. Tai katson, mutta en seuraa. Viime viikolla taisin parina päivänä katsoa vajaan jakson, tällä viikolla eilisen jaksosta jälkimmäisen puolikkaan. Uhosin keväällä että nyt loppuu tämän skeidan seuraaminen ja vaikka vieroitusoireita säännöllisen salkkariannoksen saamattomuudesta johtuen onkin, niin hengissä olen kuitenkin ja totta kai luen tätä ketjua aktiivisesti.Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin?
Mulla ei kestä mielenterveys kattoa salkkareita kuin 1 jakso päivässä. Eli töllön tahtiin mennään. Tai sit kattelen Katsomosta jos en puol kasiks ennätä tvn eteen.
Pisteet toki tietokoneen käytöstä raiskaajahanskat kädessä. Ilmeisen kylmä on tuolla batluolassaan.
Tätä samaa on tullut mietittyä vajaat kymmenen vuotta. Tuskin kukaan tätä enää katsoo koukuttavan juonen ja tarinan takia. Ainakin itse katson nykyään enää sarjan paskuuden takia. Mikä saattaa kuulostaa tosi oudolta. Kyllähän aina kesätaukojen aikana jotain olennaista elämältä puuttuu, kun sarja ei pyöri. Viimeiset kunnon jaksot tuli ulos 2008. Vaikka silloikin sarjaa lähinnä kannatteli Original Ismo, Aaro, Seksi-Seppo, Osteri ja Majuri Sievinen.Joskus ihmettelen miksi tätä edes katson :D
Et ole ainoa. Itsellänikin tulee aniharvoin telkusta enää Salkkareita kateltua vaan joko ennakkoon tai jälkikäteen tulee jaksot vilkuiltua milloin milläkin laitteella. Eikä tänne sitten oikein viitsi spoilailemaan tulla tuoreeltaan kun johonkin asiaan jossain jaksossa kiinnittää huomiota. Ja jälkikäteen sitä on jo saattanut autuaasti unohtaa mitä pitikään jostain jaksosta sanoa. Harmi vaan, että tuo erillinen Salkkareiden ennakkoketju on vielä tätäkin ketjua kuolleempi.Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?
Tuolla on talvi menossa ja hanskat pitää olla. Ei ainoastaan kylmyyden takia vaan myös sormenjälkien. Kerrankin on viisas rikollinen.
Salkkareiden taso on tietynlainen ikiliikkuja. Olen aika varma että 10 vuotta sitten on puhuttu miten Salkkarit oli aikoinaan parempaa kun mukana oli Salinin perhe ja ties ketä. Ja en edes muista miten kauan sarjaa on sanottu katsottavan "tahattoman komiikan" vuoksi.Katselin eilen YouTubesta pätkiä kymmenen vuoden takaa. Hyvää viihdettä se oli vielä silloinkin, vaikka taso lähtikin selvään laskuun kun Kari, Oona ja Miika lähtivät pois melkein samaan aikaan. Oona muuten oli yllättävän hyvä näyttelijä muihin nuoriin verrattuna.
Itse koen, että Salkkareissa tuotantokaudet välillä 1999-2004 olivat laadultaan niitä korkeimpia kokonaisuutena. Jouko Keskisen esittämä Jukka Salinhan taisi juuri tuossa vuoden 2004 aikana poistua sarjasta ja sarjan tekijätiimiin saatiin tai pitäisikö sanoa "saatiin" mukaan tuottaja Marko Äijö, tuolloin toki vielä sukunimenään Rauhala. Siitä lähtien sarja on vähitellen alkanut muovautumaan tähän nykyisin nähtävään saippuahuumorin muotoon vakavammin otettavasta suomalaisesta draamasarjasta.Salkkareiden taso on tietynlainen ikiliikkuja. Olen aika varma että 10 vuotta sitten on puhuttu miten Salkkarit oli aikoinaan parempaa kun mukana oli Salinin perhe ja ties ketä. Ja en edes muista miten kauan sarjaa on sanottu katsottavan "tahattoman komiikan" vuoksi.
Ja siis ei sillä etteikö tuo väittämäsi varmaan totta olisikin, mutta kyllähän sarja oli jo silloin 10 vuotta sitten melkoista camp-huumoria vaikka ihan samanlaista kuin nyt vielä ollutkaan.