TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 890 871
  • 24 761

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Toi noi, mistä Camilla maksoi Aitolehdelle?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toi noi, mistä Camilla maksoi Aitolehdelle?
Varmaan niistä palkkamurhista, jotka nyt eivät onnistuneet kun Camilla pelasti Nikkisen ja Alissakin viruu sairaalassa. En tiedä mikä käytäntö alalla on, maksetaanko jotain jos homma ei ihan mene tuubiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Varmaan niistä palkkamurhista, jotka nyt eivät onnistuneet kun Camilla pelasti Nikkisen ja Alissakin viruu sairaalassa. En tiedä mikä käytäntö alalla on, maksetaanko jotain jos homma ei ihan mene tuubiin.

Missä kohtaa tämä on jäänyt epäselväksi. Diili on diili ja millään muuttujilla tai niiden muuttumisella ei ole merkitystä. Normaalissa bisneksen teossa voisi ehkä neuvotellakin eräpäivän siirrosta.

"Mene sinä hinttari muualle inisemään"

Aivan täyttä timangia.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin erikoista muuten, ettei Lola ollut lainkaan epäiltyjen listalla Alissan myrkytyksessä. Akikin vain kyseli havaintoja ym. vaikka hänen (ja poliisin) näkökulmasta käytännössä vieras ihminen muutti Alissan luokse vain hieman ennen tapausta.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Akilla oli maanantain jaksossa vähän kännykän käyttö hakusessa. Harvemmin sitä tulee itse soiteltua niin, että liitännät näkyy yläpuolelta...
Vähän ehkä hupaisa kohtaus.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Akilla oli maanantain jaksossa vähän kännykän käyttö hakusessa. Harvemmin sitä tulee itse soiteltua niin, että liitännät näkyy yläpuolelta...
Vähän ehkä hupaisa kohtaus.

Näyttäisi Samsungissa olevan molemmilla puoli yksi reikä, sitä en tiedä mikä luuri Akilla on.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jotenkin tarpeeton käänne tämä Camilla/Satu -kaksoisrooli. Oli hyvä idea vielä Aaron/Eeron kohdalla, mutta nyt tämä tehokeino on jo vähän väljähtynyt idea.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Liitteet

  • WhatsApp Image 2018-09-14 at 13.28.18.jpeg
    WhatsApp Image 2018-09-14 at 13.28.18.jpeg
    71,7 KB · kertaa luettu: 553

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?

Itsekin tykkään katsoa useamman jakson peräkkäin. Ennen Katsomosta ja nyt Cmore:sta!
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin?
Kyllä tähän on menty. Enää ei tarvitse joka arki-ilta kiirehtiä tuhatta ja sataa puoli kasiksi telkkarin ääreen. Maanantaisin katson kaikki jaksot putkeen ja viikottainen salkkarinnälkä kerralla tyydytetty. Siksi tälle sivulle ei oikein tule raapusteltua, ettei vahingossa spoilaa mitään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?

Tuskin. Edelliseltä sivulta voi lukea miksi en valitettavasti ole teidän kelkassa. Meni oma läppäri paskaksi ja joudun toistaiseksi operoimaan palkanmaksajan laitteella millä ei voi laittomuuksia tehdä. Luulisi saitteja taas tauon jälkeen olevan kuin sieniä sateella mistä viikon paketin saisi ja liityn heti joukkoonne, kunhan saan uuden vehkeen.

Stalkkerillakin on laiteongelmia vai onko jollain enää DVD-soitinta. Menee vähän uhkailu hukkaan, kun ei pysty levyä toistamaan. Toisaalta retro on muotia, niin ehkä kauppakeskuksen kaupasta saattaisi jo taas saada.

Siksi tälle sivulle ei oikein tule raapusteltua, ettei vahingossa spoilaa mitään.

Maailma olisi niin paljon parempi paikka, jos kaikki olisi yhtä huomaavaisia. Iso kiitos.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Mulla ei kestä mielenterveys kattoa salkkareita kuin 1 jakso päivässä. Eli töllön tahtiin mennään. Tai sit kattelen Katsomosta jos en puol kasiks ennätä tvn eteen.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Mulla ei kestä mielenterveys kattoa salkkareita kuin 1 jakso päivässä. Eli töllön tahtiin mennään. Tai sit kattelen Katsomosta jos en puol kasiks ennätä tvn eteen.

Sama vika. Helpottaa myös, jos ja kun teen usein kotitöitä samassa. Harvoin mikään tärkeä kohtaus ohi menee. Jos nyt mitään tärkeäksi voi tässä sarjassa laskea.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin?
Omalta kohdaltani kirjoittamattomuus ketjuun johtuu siitä, että en katso salkkareita enää. Tai katson, mutta en seuraa. Viime viikolla taisin parina päivänä katsoa vajaan jakson, tällä viikolla eilisen jaksosta jälkimmäisen puolikkaan. Uhosin keväällä että nyt loppuu tämän skeidan seuraaminen ja vaikka vieroitusoireita säännöllisen salkkariannoksen saamattomuudesta johtuen onkin, niin hengissä olen kuitenkin ja totta kai luen tätä ketjua aktiivisesti.

Koska pitää itse sarjastakin sanoa jotain, niin ihmettelenpä minäkin sitä, että kuka jumalauta polttaa nykypäivänä levyjä, eivätkö vaanijan rahat riittäneet edes johonkin halpismallin muistitikkuun? Pisteet toki tietokoneen käytöstä raiskaajahanskat kädessä. Ilmeisen kylmä on tuolla batluolassaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mulla ei kestä mielenterveys kattoa salkkareita kuin 1 jakso päivässä. Eli töllön tahtiin mennään. Tai sit kattelen Katsomosta jos en puol kasiks ennätä tvn eteen.

Tasan sama. Kyllähän tätä sarjaa nyt näin aikuinenkin mies katsoa voi, mutta tosiaan pää ei millään kestäisi mitään "maratonia". Tälläkin hetkellä sarja on jopa varsin raskasta katsottavaa, koska tuntuu että joka toisessa kohtauksessa näemme Aaron rukoilemassa, ja joka toisessa Ismon uhriutumassa.. ja mitään muuta ei sitten hirveästi tapahdukaan. Joskus ihmettelen miksi tätä edes katson :D
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pisteet toki tietokoneen käytöstä raiskaajahanskat kädessä. Ilmeisen kylmä on tuolla batluolassaan.

Tuolla on talvi menossa ja hanskat pitää olla. Ei ainoastaan kylmyyden takia vaan myös sormenjälkien. Kerrankin on viisas rikollinen.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, KiPa-90, KuPS, Valioliiga ja NHL yleisesti
Joskus ihmettelen miksi tätä edes katson :D
Tätä samaa on tullut mietittyä vajaat kymmenen vuotta. Tuskin kukaan tätä enää katsoo koukuttavan juonen ja tarinan takia. Ainakin itse katson nykyään enää sarjan paskuuden takia. Mikä saattaa kuulostaa tosi oudolta. Kyllähän aina kesätaukojen aikana jotain olennaista elämältä puuttuu, kun sarja ei pyöri. Viimeiset kunnon jaksot tuli ulos 2008. Vaikka silloikin sarjaa lähinnä kannatteli Original Ismo, Aaro, Seksi-Seppo, Osteri ja Majuri Sievinen.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Katsooko kukaan tätä sarjaa muuten enää perinteisen television tahdissa, vai miksi tämä ketju on hiljentynyt lähes täysin? Itse C Moren kautta katsonut siitä saakka kun ennakot tuli sinne, tuskin olen ainoa?
Et ole ainoa. Itsellänikin tulee aniharvoin telkusta enää Salkkareita kateltua vaan joko ennakkoon tai jälkikäteen tulee jaksot vilkuiltua milloin milläkin laitteella. Eikä tänne sitten oikein viitsi spoilailemaan tulla tuoreeltaan kun johonkin asiaan jossain jaksossa kiinnittää huomiota. Ja jälkikäteen sitä on jo saattanut autuaasti unohtaa mitä pitikään jostain jaksosta sanoa. Harmi vaan, että tuo erillinen Salkkareiden ennakkoketju on vielä tätäkin ketjua kuolleempi.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuolla on talvi menossa ja hanskat pitää olla. Ei ainoastaan kylmyyden takia vaan myös sormenjälkien. Kerrankin on viisas rikollinen.

Kaippa tuo näppiksen ääressä on kuitenkin kotonaan, minkä ihmeen takia siellä pitäisi vältellä sormenjälkien jättämistä? En kovin viisaana rikollisena pidä. Enkä kovin pätevänä. Aikaa on ollut kameroiden ja mikrofonien asentamiseen, mutta palkkamurhan hoitaminen nopeasti ja tehokkaasti...? Ei nyt ihan nappiin mennyt. Aikaa meni, mutta kumpikin säilyi hengissä.

CD-levylle polttamisesta tuli kyllä vuoden retropalkinto.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Taigalle lisää peliaikaa!

Johonkin kauhuleffaan se pitää vähintää saada Saatanan riivaamaksi pikkutytöksi joka valvoo sängyn vierellä kun päähahmo nukkuu. Sen verta helvetillisen hymyn se saa aikaan.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
On kyllä hirvittävän huonoa näyttelemistä Taiga-lapselta, mutta sitäkin ymmärrettävää kun kyseessä on ilmeisesti oikeasti kehitysvammainen tyttö.

Katselin eilen YouTubesta pätkiä kymmenen vuoden takaa. Hyvää viihdettä se oli vielä silloinkin, vaikka taso lähtikin selvään laskuun kun Kari, Oona ja Miika lähtivät pois melkein samaan aikaan. Oona muuten oli yllättävän hyvä näyttelijä muihin nuoriin verrattuna.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Katselin eilen YouTubesta pätkiä kymmenen vuoden takaa. Hyvää viihdettä se oli vielä silloinkin, vaikka taso lähtikin selvään laskuun kun Kari, Oona ja Miika lähtivät pois melkein samaan aikaan. Oona muuten oli yllättävän hyvä näyttelijä muihin nuoriin verrattuna.
Salkkareiden taso on tietynlainen ikiliikkuja. Olen aika varma että 10 vuotta sitten on puhuttu miten Salkkarit oli aikoinaan parempaa kun mukana oli Salinin perhe ja ties ketä. Ja en edes muista miten kauan sarjaa on sanottu katsottavan "tahattoman komiikan" vuoksi.

Ja siis ei sillä etteikö tuo väittämäsi varmaan totta olisikin, mutta kyllähän sarja oli jo silloin 10 vuotta sitten melkoista camp-huumoria vaikka ihan samanlaista kuin nyt vielä ollutkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös