Aarohan ei voi olla Severin biologinen isä. Ei vaan missään tapauksessa voi edes Salkkareissa. Paula ei olisi enää Severin siittämisen aikoihin missään nimessä mennyt sänkyyn Aaron kanssa. Eli silloin kun Eero oli menossa naimisiin Lauran kanssa ja Eeroa esittänyt Aaro tippui parvekkeelta ja "kuoli". Ja tuon jälkeenhän Paula alkoi vasta kiinnostumaan ja seurustelemaan Eeron kanssa. Aaro ei voinut myöskään näytellä sängyssä Eeroa, koska oli kuoleman partaalla Annin hoidettavana.
Ei olekaan, eikä niin toki virallisesti edes väitetä. Severikin tietää että Aaro ei ole hänen isänsä, ja on tästä myös maininnut ääneen. Jostain syystä Severi silti pitää Aaroa biologisena isänään, vaikka mitään järkeähän tuossa ei toki ole. Muistaakseni Nellalle sanoi joskus tyyliin että
"Se on Aaro, se on mun oikee isä. Tai oikeestaan mun oikeen isän veli" tjsp, jotain yhtä järkevää.
Lasse kävi kanssa jonkun dialogin muistaakseni Eevan kanssa Aaroon liittyen, Lasse sanoi jotain että
"Tää hullu on Severin isä", Eeva vastasi jotain että eihän se voi olla, niin Lasse jatkaa
"Ei niin mutta tää hullu kuvittelee niin". Eli kyllähän se on ihan selkeästi tuotu sarjassa esille että Aarolla ei ole mitään tekemistä Severin isyyden kanssa, mutta silti sitä asiaa pyöritellään siellä.
Yleisestihän tuo koko kuvio on ihan järjetön ja täysin tekemällä tehty, Aaro ei kerennyt ennen paluutaan koskaan edes näkemään Severiä, mutta jostain syystä sillä on joku ihme fiksaatio poikaan. Toisaalta eipä niistä hullujen mielenliikkeistä koskaan tiedä, ja onhan tämä toki ihan hyvä kuvio saada Teemu Lehtilä takaisin sarjaan, onhan kyseessä hyvä näyttelijä. Silti ehkä aavistuksen olen sitä mieltä tässä että Aarosta on väkisin tehty Severin "isä" Eeron sijaan, koska hahmona Aaro on paljon mielenkiintoisempi ja särmikkäämpi hahmo kuin Sönkkö-veljensä. Eli tavallaan yritetään kirjoittaa historiaa uusiksi tässä, vaikka toki se virallinen totuus on tuotu kaikkien esille ja hahmotkin sen kyllä tietävät. Kässäritiimi on varmaan jälkeenpäin tajunnut että "Ei vittu Aaron pitäisikin olla Severin isä", ja onhan se Aaron paluu aina hienompi juttu kuin mitä jonkun Eeron paluu olisi ollut. Sitä nyt ei kyllä kaiketi pitäisi enää tapahtua, Lassehan näki kun kaveri kuoli Stadin ainoassa sairaalassa, ja eipä kai se Anni-mummokaan herättänyt enää toista poikaansa henkiin.