Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Aaro sekoilee ja pitää Severiä omana poikanaan, vaikka toki se on useaan kertaan tuotu esille että kyseessä on nimenomaan Eeron poika. Tämä on taidettu Aarollekin sanoa ja käydä läpi, ja myös Severi tietää tämän mutta siitäkin huolimatta Aarosta on nyt jotenkin väännetty Severin "isä". Severikin kertoi muistaakseni Nellalle että "Toi on Aaro se on mun biologinen isä. Tai mun biologisen isän veli..." jne., mutta ei tätäkään loppujen lopuksi olla mitenkään ihmeemmin edes tarkennettu koskaan.Äh, niinhän olikin. Mikäs tämä uusin kuvio oli missä Severi livahti tapaamaan "isäänsä" sinne mielisairaalaan?
Tätä olen miettinyt kanssa, vissiin opintolainaakin olisi Monica saanut ihan kohtalaisen edullisesti. Sen kyllä ymmärtäisi jos Gunnar olisi tyyliin pyörittänyt jotain paritusrinkiä tai pakottanut Monican myymään persettään, mutta nyt kun Monican kohdalla tilanne oli tilanne se että isä pisti rahahanat kiinni, niin vaihtoehdot oli tosiaan:Ylipäätään tämä on aivan helvetin typerä kuvio. Olisikohan Monican kannattanut opiskeluaikoina vaikka olla siellä Siwan kassalla mieluummin, kuin myymässä persettään kadulla. Niin väkisinväännetty uhriutuminen kyllä.
-Myydä persettä kadulla
-Ottaa opintolainaa
-Tehdä jotain muuta duunia
Niin loogisesti valitaan ensimmäinen kohta ja suututaan isälle kun ei anna rahaa. Joo-o.