Ei kai Ismo sitä lähestymiskieltoa todella saanut?
Tuolle Alzheimer-kuviolle pakko antaa pieni plussa kokonaisuutena. Tuon tyyppisestä elämästä kun itselläni liiaksi on kokemusta, osaa tuon ymmärtääkin jopa.
Muuten *huokaus*
Kovero on varmasti yksi huonoimpia näyttelijöitä koko sarjassa, kun pitää tehdä itkukohtauksia. Ismon ikiessä minut valtaa suunnaton epäuskon ja myötähäpeän tunne.Esim. se Ismon sairastelu oli jo aika nihkeää, lähinnä kiusallisen näyttelemisen takia.
Hieman ehkä oltava eri linjoilla. Kyseessä on kuitenkin melkoinen pellesarja ja nämä aiheet todellakin ovat aidosti kovin raskaita. Gunnar vetää roolinsa ihan hyvin, mutta muuten tuntuu kuin kyseessä olisi vain jokin syysflunssa.
Vähän samaa mieltä olin noiden eri syöpätapaustenkin kanssa. Miian aivokasvain käsiteltiin tyylikkäästi, mutta ajat olivat silloin ihan erilaiset. Esim. se Ismon sairastelu oli jo aika nihkeää, lähinnä kiusallisen näyttelemisen takia. Salkkareiden olisi parempi pysyttäytyä puistoissa törmäämisiin ja kuolleista nousemisiin.
Salkkarin käsikirjoittajat halusivat todistaa, että tekevät sarjaa läpällä.Miksi tämä piti tehdä? Haluan vastauksia.
Mä luulen ettei se lähde. Nyt saadaan katsojat innostumaan mutta sitten tulee pettymys.Jos ja toivottavasti kun KrisLiisa sarjasta poistuu, niin voidaankin vähän miettiä tätä koko juttua. Mitäs se nyt on mukana ollut, kolmisen vuotta? Oliko tämä kaikki nyt sen arvoista että kuolleeksi luultu hahmo piti palauttaa henkiin, ja vielä siten että koko kuvio sotii ihan helvetisti monen hahmon aiempaa historiaa kohtaan? Miksi tämä piti tehdä? Haluan vastauksia.
Ei kelpaa syyksi, koska Joonatanin paita vaihtui kesken kohtauksen jo joskus viime vuosikymmenellä, olisikohan jopa lähes 10 vuotta siitä. Se oli itselleni ainakin se viimeinen pisara, ja sen jälkeen tämä on ollut pelkkää camp huumoria.Salkkarin käsikirjoittajat halusivat todistaa, että tekevät sarjaa läpällä.
Tää olisi kyllä isku vasten kasvoja. Vähän sama ku oisit just ollu kivoilla treffeillä ja mimmikin (tai jätkä) vaikuttaa innostuneelta, mutta ilmoittaa sitten lopulta että ei kiinnostakaan vaan huijasin.Mä luulen ettei se lähde. Nyt saadaan katsojat innostumaan mutta sitten tulee pettymys.
Silloin se oli vielä epäselvää monille, että tehdäänkö sarjaa läpällä. Tämä Liisus Kristuksen ylösnousemus oli lopullinen todiste niille, jotka asiaa vielä epäilivät.Ei kelpaa syyksi, koska Joonatanin paita vaihtui kesken kohtauksen jo joskus viime vuosikymmenellä, olisikohan jopa lähes 10 vuotta siitä.
Tää olisi kyllä isku vasten kasvoja. Vähän sama ku oisit just ollu kivoilla treffeillä ja mimmikin (tai jätkä) vaikuttaa innostuneelta, mutta ilmoittaa sitten lopulta että ei kiinnostakaan vaan huijasin.
Vähän ku se kun KalPa tippu bluesille.Tää olisi kyllä isku vasten kasvoja. Vähän sama ku oisit just ollu kivoilla treffeillä ja mimmikin (tai jätkä) vaikuttaa innostuneelta, mutta ilmoittaa sitten lopulta että ei kiinnostakaan vaan huijasin.
Olin muuten katsoo sitä viimeistä peliä silloin. Oli hauska peli.Vähän ku se kun KalPa tippu bluesille.
Mä luulen ettei se lähde. Nyt saadaan katsojat innostumaan mutta sitten tulee pettymys.
Sitten pitää taas hieman ihmetellä tuota narkkipariskunnan touhua. Muikkeli sitten vaan tosta noin päätti alkaa narkkariksi. "Jos sä jatkat niin mäkin jatkan"... Just joo. Lisäksi toi Iidan sijaisnäyttelijä on ihan paska. Luonnollinen kuin ratakisko.
En kyllä muista varmaksi. Saattaa olla niinkin, että jatkuva lähestymiskiellolla uhkailu on muuttunut päässäni voimassa olevaksi kielloksi.
Lisäksi toi Iidan sijaisnäyttelijä on ihan paska. Luonnollinen kuin ratakisko.
Korjasin.Toivottavasti Iida ei kuole, koska muuten menetetään sarjan parhaat tissit.