Itseäni jotenkin väsyttää tämä Mariannan sekoilu. Siinä kohtaa, kun oli tolkuissaan oli jopa ihan sympattava hahmo mutta jälleen ollut kyllä raskasta katseltavaa. No toivon ja odotan edelleen sitä, että Elias laitetaan mullan alle.
Marianna vituttaa tässä sarjassa ja Janne saa toosaa Alissalta, ei huono.
Näköjään!Janne selvis puhumalla.
Näen jo silmissäni kohtauksen, jossa Sebastian heräilee jostain varastosta ja alkaa muistella, että mitä oikein on tapahtunut. Ja sitten:Kohta varmaan saavat Kuulan veljekset etälamauttimesta ja joutuvat johonkin hylättyyn varastoon.
Näen jo silmissäni kohtauksen, jossa Sebastian heräilee jostain varastosta ja alkaa muistella, että mitä oikein on tapahtunut. Ja sitten:
Ei jumalauta.
LiisaKristiina sai sitten potkut. En uskalla ajatellakaan, kuinka paljon hahmo tulee vinkumaan tulevissa jaksoissa kovaa kohtaloaan.
Ärsyttävä kaksinaamanen akka.
Kyllähän se Ismo heitti muutaman kerran ilmoille sen LAVASTIT OMAN KUOLEMAS sellaisella Ismon tyylisellä vihaisella/surulisella huudolla, mutta kyllähän tuota pitäisi tosiaan käyttä enemmän. Ismona itse asiassa käyttäisin koko ajan ja joka käänteessä aina kun meinaa mennä tiukaksi KrisLiisan kanssa."Kuinka kehtaat tehdä äidilles näin?". Niin. Hyvä se on huudella kun itse lavasti kuolemansa ja jätti kaksi lasta Ismon hellään hoivaan. Miksi kukaan ei ikinä käytät tota lavastus- korttia, pl. Ulla joskus? Ties kuinka monta kertaa Ismo olisi voinut näpäyttää KrisLiisaa tuosta. Ärsyttävä kaksinaamanen akka.
Nyt vaan enää jännityksellä odotetaan kuinka monta jaksoa kestää, ett' Liisalta loppuu rahat kesken, onhan hän sentään työtön.
Oli kyllä erittäin kova haku vetämään tollasen yhden vaihdon, itse kyllä naureskelin aika maukkaasti tuossa. Muutenkin tuo Kallen sekoilu kännipäissän duunihommien parissa oli sellaista että itse kyllä repeilin ihan huolella. Saas nähdä miten tuo Kallen touhu nyt etenee, viedäänkö kaveria ihan täyteen alkoholismiin kuten Sepolla, vai säilyykö tuo nyt tuollaisena kevyenä tissutteluna. Itse asiassa toivoisin että Kallella tuo juominen olisi tuollaista ajoittaista tissuttelua ja veitsenterällä elämistä tuon kanssa, ettei nyt ihan Seppo-apinoinniksi menisi.Kukkamaaria oli kova haku vuosikymmenten takaa. Aika random vierailu ruudussa kun ei tainnu mitenkään merkittävä henkilö olla aikoinaan. Oikeessa elämässä ovat Kallen kanssa sisaruksia niin sitä kautta on helpompi kaivaa naftaliinista
Saas nähdä miten tuo Kallen touhu nyt etenee, viedäänkö kaveria ihan täyteen alkoholismiin kuten Sepolla, vai säilyykö tuo nyt tuollaisena kevyenä tissutteluna. Itse asiassa toivoisin että Kallella tuo juominen olisi tuollaista ajoittaista tissuttelua ja veitsenterällä elämistä tuon kanssa, ettei nyt ihan Seppo-apinoinniksi menisi.
Eikai sen tutkinnon kanssa nyt niin justiinsa ole Salkkareissa muutenkaan. Olen edelleenkin melko varma siitä että aikanaan kun Katariina tuli sarjaan/hänestä alettiin puhua, niin kyseessä ei ollut mikään lääkäri tai ainakaan kirurgi, vaan oma muistikuvani on että hänestä puhuttiin ihan vaan hoitajana. Kai se väärensi työtodistuksen siltä legendaariselta "Rouzerilta" ja samalla myös teki itsestään valelääkärin.Kallea aletaan epäillä työpaikkajuopottelusta ja sitten kun ruvetaan penkomaan mahdollisia hoitovirheitä, niin paljastuu ylilääkärin väärentäneen potilastietoja.
Luonnollisesti tästä seuraa potkut ja Kristiinan irtisanominen todetaan laittomaksi. Mistä, tietenkin, seuraa se, että hänet nimitetään ylilääkäriksi. Kristiina on kyllä aikoinaan lukenut lääkäriksi, mutta koki hoitotyön omimmakseen, mutta suostuu kuitenkin, koska hoito kärsisi, jos sairaalalla ei olisi ylilääkäriä.
Kyllä Katariina oli ihan oikea lääkäri, mutta päätyi väärentämään työtodistuksensa, koska Rouzer oli antanut Katariinalle kenkää lääkeriippuvuuden takia.Olen edelleenkin melko varma siitä että aikanaan kun Katariina tuli sarjaan/hänestä alettiin puhua, niin kyseessä ei ollut mikään lääkäri tai ainakaan kirurgi, vaan oma muistikuvani on että hänestä puhuttiin ihan vaan hoitajana. Kai se väärensi työtodistuksen siltä legendaariselta "Rouzerilta" ja samalla myös teki itsestään valelääkärin.
Toinen hupaisa juttu oli, kun Lari muutama viikko sitten ennen ampumista oli huolissaan Kallen juomisesta ja pyysi hakemaan apua niin nyt osti lahjaksi saatana viskipullon!