Panther Claw
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät
Miten se sarjaa enää huonontaisi vaikka näyttelijät ja muu ryhmä vetäisivät aitoa alkoholia kuvauksissa? Surrealistinen camp vain nousisi uudelle tasolle.
Naisen hedelmällinen aika kestää aivan maksimissaan 35 vuotta
Joo joo, mutta jos tuo 35 vuotta plussataan about 15 vuoteen jonka tienoilla hedemällinen ikä suurin piirtein alkaa niin aletaan olemaan jo varsin korkeassa lisääntymis-iässä. Tahtoo sanoa että ei se hedelmällisen ajan lasku-aika ala nollavuotiaasta.Ei muuten kestä, tänä päivänä on ihan tavallista raskautua 40- vuotiaana tai sen ylikin. Eikä todellakaan ole mitenkään harvinaista.
Minä ehdotan Mr Puuhöylän paluuta rosteriin poliisin sisäisten asioiden tutkijana. Puuhöylähän oli muutamia vuosia sitten Pihliksen sivukyttä.Eerikäisen touhuja saisi tulla tutkimaan se skarppi naispollari joka aikoinaan ilmestyi Puustisen kämpille sarjan alussa.
Kallea ajetaan selkeästi alkoholismiin.
Eikö Liisa yhtään ihmettele, että kotiovessa lukee Laitela ja Pohjonen? Käsittääkseni hän kuitenkin luulee olevansa aina ollut Liisa Laitela.
Voisiko tuossa tapahtua niin, että LiisaKristiina tulee itse järkiin, mutta Ismo ei. Ismo elää edelleen menneisyydessä ja passitetaan Rauhalampeen,
Ajo- tai pankkikorttia ei välttämättä aina vilkaise kovin tarkkaan, mutta entäs Kela-kortti? On kuitenkin käynyt juuri lääkärissä raskautensa takia, joten pakko on olla Kela-kortti esillä ja jos ei itse ole vilkaissut, niin ainakin lääkärin luulisi kyselevän jotain, jos aika on varattu nimellä Liisa Laitela, mutta Kela-kortissa lukee Pohjonen.Tai että ajo- ja pankkikortissa lukee Kristiina Pohjonen.
Kukas se stadin toinen lääkäri sitten on?
Kai Kallen on pitänyt edes vähän tulla isäänsä, joten ei huono arvaus voisi olla tuo hakkaamistapaus. Olisi kyllä hieno nähdä, että Kalle hakkaisi Eliaksen.Vielä kun Kalle alkaisi ottamaan kunnon soppaa, ei se lähisuhdeväkivalta sieltä irtoa jonkun viinin lipittämisellä.
Kai Kallen on pitänyt edes vähän tulla isäänsä, joten ei huono arvaus voisi olla tuo hakkaamistapaus. Olisi kyllä hieno nähdä, että Kalle hakkaisi Eliaksen.