TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 983 938
  • 24 844

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Laittakaas pieni tiivistelmä tämän päivän jakson tapahtumista, kun harmittavasti jäi väliin.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lauri kirjoitti:
Laittakaas pieni tiivistelmä tämän päivän jakson tapahtumista, kun harmittavasti jäi väliin.
Ismo veteli torilla juuri varastettua pullaa, kun pari kuritonta ryökälettä varastivat hänen laukkunsa. Tarpeetonta varmaankin sanoa, että sinne menivät, ei saanut Ispi varkaita kiinni. Seppo käski Laitelan painua vittuun oveltaan ja Laitelan laiva on nyt pohjassa. Ismo kävi myös sossun luukulla, mutta siellä käydyn keskustelun missasin täysin.

Amis haluaa peruutella pois kämppähommasta ja sekös eukkoaan harmitti. Parilla kyyneleellä emäntä käänsi Amin pään ja nyt ollaan jälleen ostamassa kämppää. Emma tuli ilmoittamaan Romeolle, että aikoo lähteä Goalle ja ottaa Maijan mukaan. Tilannetta ei kuitenkaan vielä ratkaistu mihinkään suuntaan. Paula on täysin kilahtamispisteessä, ja voimmekin odotella Maijan kidnappaamista piakkoin.

Helin opettajaihastus on muuttamassa Ranskaan ja pyysi Heliä messiin, mutta tämä ei kuitenkaan sitten ajatukselle lämmennyt. Taitaa olla niin, että Minna Turunen poistui, tai ainakin on poistumassa sarjasta.
 
Trenchtown kirjoitti:
Ismo kävi myös sossun luukulla, mutta siellä käydyn keskustelun missasin täysin.
Sossun nuori täti ehdotti Ispille alustavasti yömajaa ja ruokakuponkeja. Ismo ei ollut tyytyväinen, mutta ei taida parempaakaan heti saada.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Trenchtown kirjoitti:
Ismo kävi myös sossun luukulla, mutta siellä käydyn keskustelun missasin täysin.

Suunnilleen näin:

Ismo: ...ja siitä lähtien se on ollutkin sitten yhtä alamäkeä ja nyt olen puilla paljailla
Sossu: No me voimme antaa Teille näitä ruokalippuja ja väliaikaisen yösijan asuntolasta
Ismo: Eiku, kyllä mä tarvitsisin oman asunnon
Sossu: No meillä on nämä omat käytäntömme..öö..ihan vain väärinkäytösten ehkäisemiseksi
Ismo: Jaa!! Sitä aletaan heti niinku sit valehtelijaksi syyttämään!! EIKÖ REHELLINEN VERONMAKSAJA SAA APUA SILLOIN KUN SITÄ KERRANKIN TARVITSEE!!!
Sossu: No jospa rauhotuttais kuitenki
Ismo: No vähemmästäki palaa päreet...perrr.

Niin ja Emma aiko MUUTTAA sinne Goalle, eikä vaan mennä käymään. Ja halus toki Maijan mukaan.
 

Mr.Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flopit
Koskenkorva kirjoitti:
Suunnilleen näin:

Ismo:....

Johonkin väliin vielä sossuntäti tyyliin että:
"Niin, olihan siinä jotain uhkapeliä asunnon hävittyänne"
Johon Ispe:" Väitätsä oikeesti että mulla olisi joku pelihimo (-ongelma?) ???"

Ainakin itse repesin läpi tuon dialogin.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Joo, niin oli. Melkein parhaan jätin sit pois. Mut tuo sossun luukulla käyty keskustelu oli kyllä päivän parasta antia :)
 
Todella positiivista, jos pikku pirihuora suuntaa kohti Goan kaukaisia porttoloita, en todellakaan jää kaipaamaan. Aika nerokas idea haluta vauvanpallero sinne savimajaan sairastumaan. Saapa nähdä tulemmeko näkemään taas typerän lapsikaappauksen kauden päätösjaksossa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hazardipakki kirjoitti:
Saapa nähdä tulemmeko näkemään taas typerän lapsikaappauksen kauden päätösjaksossa.

Miten se nyt niin typerä olisi, koska sitä samaa vauvaa revitään eri puolille maapalloa? Ei sitä ainakaan molemmat voi kaapata.

Tuskin näemme yksittäistä "typerää lapsikaappausta."
 

Unleazhed#62

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Joo,Kieltämättä Laitelan laiva on uponnut todella syvälle.Toivotaan että Ipi sai hamstrattua tarpeeks tavaraa sieltä vihannesbuffetista.
Vittu,mä toivon oikeesti että Hunksi tippuu korkeelta.Antaa nyt pojan leijua ja liperrellä,mut oon aivan varma et Ismo tulee tavalla tai toisella nousemaan pohjalta.Millos Ruttu-Ulla poistuu ruudusta?Siis onhan se jo poistunut,mut tarkotan et mis vaihees se lähtee näis jaksois mitä me kassellaa..
Lepakko-Heli vois lähtee vaik samantien.Ei tulis ikävä.
Anselmi 'amish' Rasi ei tosiaan taida olla selvillä siitä mitä haluaa.Heivais sen helvetin ärsyttävän vahanuken vittuu ja kävis viettämää kunnon poikamieselämää.Hani Pöön käryä oon tässä jo odotellu.Toivotaan että ei jää kiinni.Tzärdään plussapallon vois lähettää vaikka joulutunturille esittelemää joulupukin polvelle tuotteitaan Kenialaisille turisteille.
Onkos se KariTaAlasmaa palaamassa ruotuun?Jos palaa ni siinä tapauksessa Katja 'Kotkanruusu' Vainio lienee heivannu kaverin hiuksista vittuu.Kari tois kyllä varmaa eloa Pihlajastreetille.
Mites se Nikkisen Aki?Mihis kaveri lähti menemää?Siinä vois olla yks hyvä lisä tuomaan väriä..
Pääasia että Ismoo ei oo kirjotettu ulos..Ismo on äijä.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Koskenkorva kirjoitti:
Joo, niin oli. Melkein parhaan jätin sit pois. Mut tuo sossun luukulla käyty keskustelu oli kyllä päivän parasta antia :)

Samoin keskustelu Paulan kanssa torilla. Ismo sanoi tappavansa aikaa, odotellessaan asunnon näyttöä. Rehvasteli vielä aikovansa oman ostaa..Paula vielä totesi, niin sullahan on ne asuntorahat tilillä ja Ismon naama oli näkemisen arvoinen. Ispi väitti vielä menevänsä tutuille yöksi, kun ystävät olivat pyytäneet.

Ismolla taitaa olla koko omaisuus päällä..
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Trenchtown kirjoitti:
Taitaa olla niin, että Minna Turunen poistui, tai ainakin on poistumassa sarjasta.

Turusen omien netti sivujen mukaan hän esiintyy Salatuissa Elämissä kevät-syksy 2007. Ei kai hän siis vielä häviä kuvasta.
 

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Eikö Taalasmaiden asuntomurrosta tehty poliisi-ilmoitus? Sitä vain ihmettelen, että vaikka Taalasmaat eivät halua Ismolle sen kummempaa rangaistusta, niin luulisi poliisia ainakin kiinnostavan kun tavarat on saatu takaisin.

Itse myös odottelen, milloin Ulla lähtee sarjasta. Eikö hän ollut viime syksynä viimeisissä kuvauksissa? Itse veikkaan, että hänen lähtönsä liittyy jotenkin tähän Yrjö-masennukseen. Tekisikö jopa itsarin? Hyppäisi alas sillalta ja heittäisi jotain "nyt voin olla Yrjö ikuisesti kanssasi".
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Beagle Boy kirjoitti:
Ei kai hän siis vielä häviä kuvasta.
Toivottavasti ei, näytti vaan niin kovin lopulliselta tuo tilanne. Mielellään tuollaista tyttöjen välistä ystävyyttä katselisin pidempäänkin. Salkkarit on muutenkin parantanut nyt ihan viime metrien aikana melkoisesti, varsinkin kun Laura "kaikkionpäinvittuajavoivoisentään" Kivirantaa ei ole vähään aikaan näkynyt.

Pakostakin alkaa jo miettimään, että mikä on SE juonenkäänne ja cliffhanger joka tapahtuu kevään viimeisessä jaksossa. Vai onko niitä jopa useampia? Itse veikkaan niitä ilmeisimpiä vaihtoehtoja, että Paula kidnappaa Maijan ja Aaro ilmestyy pihlajakadulle. Toki kumpikaan noista ei ole sellainen todellinen pommi, joita kevään viimeisissä jaksoissa on totuttu näkemään.

Koskas muuten se viimeinen jakso tulee?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Trenchtown kirjoitti:
Pakostakin alkaa jo miettimään, että mikä on SE juonenkäänne ja cliffhanger joka tapahtuu kevään viimeisessä jaksossa. Vai onko niitä jopa useampia? Itse veikkaan niitä ilmeisimpiä vaihtoehtoja, että Paula kidnappaa Maijan ja Aaro ilmestyy pihlajakadulle. Toki kumpikaan noista ei ole sellainen todellinen pommi, joita kevään viimeisissä jaksoissa on totuttu näkemään.

Koskas muuten se viimeinen jakso tulee?

Viimeinen jakso taitaa tulla 31.5, eli hyvin on vielä aikaa nauttia tästä ihanasta sarjasta. Toivon mukaan kesällä jatkuu myös uusinnat, joten aivan täysin ilman Salkkareita ei tarvi kesäänsäkään viettää:D.

No minä luulen, että se The paukku liittyy Ullan lähtöön Salareista, tai ainakin tämäkin tullaan varmaan jaksossa näkemään. Onko se sitten kuolema vai mikälie? Itsemurha ja ikuinen onni Yrjön kanssa tuntuu kyllä hyvin tod.näk. vaihtoehdolta.

Paula saattaa myös kidnapata Maijan kevään viimeisessä jaksossa. Voisiko jopa käydä niin, että Paula lähtee Maijan kanssa juosten pakoon kerrostalosta, vauva jossain kopassa. Törmää yllättäen Aaroon tiellä ja hämmästyy niin paljon, että vauva lentää koppansa kanssa päin ajotietä...? No tämä on vain tällaista kuvitelmaa...

Ismollekin varmaan sattuu jotain myös kevään viimeisessä jaksossa. Mitenköhän alas muuten Ismo enää tuosta voi vajota? Ainoa mitä sillä enää on on hänen päällysvaatteensa. Menettääkö hän nekin?

Tuo Heli on nyt jo aika pitkään treffaillut noiden typyköiden kanssa. Mutta onko hän koskaan päässyt heidän kanssaan pusuja pidemmälle? Nytkin se päästää tuollaisen herkkupalan kuin Turusen käsistään, niin voi hyvää päivää.
 
Viimeksi muokattu:

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olikoha se nyt Apu tai joku, kun oli tämä Ulla (eli oikea nimi mikälie) haastattelussa. Samaisessa jutussa mainittiin että Ullaa näkee ruudussa kuitenkin vielä noin vuoden ajan. Eli sen verran kulkee jäljessä tää meän televisio. Ulla poistunee siis ensi syksynä, koska eikös sopimuskausi päättynyt marraskuun lopussa (?)

TOIVOISIN, että kevään viimesen jakson tapahtumat liittyisivät Aaron paluuseen. Imagine, Aaro ja Eero samassa kohtauksessa. Wau! :)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
vilperi kirjoitti:
Viimeinen jakso taitaa tulla 31.5, eli hyvin on vielä aikaa nauttia tästä ihanasta sarjasta. Toivon mukaan kesällä jatkuu myös uusinnat, joten aivan täysin ilman Salkkareita ei tarvi kesäänsäkään viettää:D.
Nettisivuillaan lukee, että Salatut elämät MTV3-kanavalla ma-to klo 19.30 24.5.07 asti. Maanantaina 28.5. sarja jatkuu siitä mihin viime kesänä jäätiin. Sarjaa esitetään arkiaamuisin klo 10.40 (kolme jaksoa per aamu).

Siis kolme jaksoa joka arkipäivä! Mukavaa.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Trenchtown kirjoitti:
Siis kolme jaksoa joka arkipäivä! Mukavaa.
Ei se ole mukavaa...

Se on FANTASTISTA!!!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Trenchtown kirjoitti:
Siis kolme jaksoa joka arkipäivä! Mukavaa.

Nämä vanhat jaksot ovat muuten kuin katselisi ihan kokonaan eri sarjaa. Niin paljon on sarjan taso kuitenkin nykyään huonontunut, vaikka sarjassa paljon tällä hetkellä tapahtuukin.

Vaikka sarjassa ei koskaan ole ollut noin 3 näyttelijän lisäksi kunnon näyttelijöitä, niin silti sarjan näyttelijätyöskentely oli tasokaampi ennen muinoin. Nämä huonot näyttelijät kun ovat nykyään huonompia kuin ennen olivat huonot näyttelijät.
 
Muistaakseni Maija-Liisa Peuhu sanoi, että Ulla tulee poistumaan sarjasta "kauniisti", eli tuskin mitään murhaa tai ratikkaonnettomuutta tapahtunee?
 
avatar kirjoitti:
Saattohoidolla?
You name it. Itse taas alan kallistua sille kantille, että päätösjaksossa on kirjanjulkistamistilaisuus, jossa Ulla juo liikaa ja itkee koko kansan kuulleen, ettei rakastakaan Sepiä vaan Ykää.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Hazardipakki kirjoitti:
You name it. Itse taas alan kallistua sille kantille, että päätösjaksossa on kirjanjulkistamistilaisuus, jossa Ulla juo liikaa ja itkee koko kansan kuulleen, ettei rakastakaan Sepiä vaan Ykää.
Tuoko muka dramaattista? Pyh! Tuo on pelkkää salkkari arkea... :)

oma veikkaus on, että Ulla kuolee johonki Ykän haudan lähelle...
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoiskaarre
Kyllä ei voi muuta sanoa että uskomattoman nössö jätkä tuo Ami. Muijan ei tarvitse kuin vähän itkua tihrustaa ja heti jätkä taipuu. Uskomaton vässykkä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
FlamesFan kirjoitti:
Ei se ole mukavaa...

Se on FANTASTISTA!!!

Minä olen tuosta hieman eri mieltä. Asuin ulkomailla kun nämä jaksot tulivat eli en ole niitä koskaan nähnyt. Kolme jaksoa joka päivä on aika paljon, mutta viime kesästäkin selvittiin.

Toisaalta, tilannehan on se, että yksikään jakso ei vain voi jäädä näkemättä. Jos kesän mittaan sattuukin joku lipsahdus (mitä kyllä vahvasti epäilen), niin se on vain väliaikaista.

Tuleekohan tästä kesästä hienompi kuin koskaan?
 
"Voi ressua, sua taitaa jännittää meidän unelmatalo." Kyllä miljoonalaina hirvittäisi
varmaan jokaista talkkaria. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös