Trenchtown kirjoitti:
Pakostakin alkaa jo miettimään, että mikä on SE juonenkäänne ja cliffhanger joka tapahtuu kevään viimeisessä jaksossa. Vai onko niitä jopa useampia? Itse veikkaan niitä ilmeisimpiä vaihtoehtoja, että Paula kidnappaa Maijan ja Aaro ilmestyy pihlajakadulle. Toki kumpikaan noista ei ole sellainen todellinen pommi, joita kevään viimeisissä jaksoissa on totuttu näkemään.
Koskas muuten se viimeinen jakso tulee?
Viimeinen jakso taitaa tulla 31.5, eli hyvin on vielä aikaa nauttia tästä ihanasta sarjasta. Toivon mukaan kesällä jatkuu myös uusinnat, joten aivan täysin ilman Salkkareita ei tarvi kesäänsäkään viettää:D.
No minä luulen, että se The paukku liittyy Ullan lähtöön Salareista, tai ainakin tämäkin tullaan varmaan jaksossa näkemään. Onko se sitten kuolema vai mikälie? Itsemurha ja ikuinen onni Yrjön kanssa tuntuu kyllä hyvin tod.näk. vaihtoehdolta.
Paula saattaa myös kidnapata Maijan kevään viimeisessä jaksossa. Voisiko jopa käydä niin, että Paula lähtee Maijan kanssa juosten pakoon kerrostalosta, vauva jossain kopassa. Törmää yllättäen Aaroon tiellä ja hämmästyy niin paljon, että vauva lentää koppansa kanssa päin ajotietä...? No tämä on vain tällaista kuvitelmaa...
Ismollekin varmaan sattuu jotain myös kevään viimeisessä jaksossa. Mitenköhän alas muuten Ismo enää tuosta voi vajota? Ainoa mitä sillä enää on on hänen päällysvaatteensa. Menettääkö hän nekin?
Tuo Heli on nyt jo aika pitkään treffaillut noiden typyköiden kanssa. Mutta onko hän koskaan päässyt heidän kanssaan pusuja pidemmälle? Nytkin se päästää tuollaisen herkkupalan kuin Turusen käsistään, niin voi hyvää päivää.