TV-sarja: Salatut elämät

  • 7 983 994
  • 24 844
Niko lähti mummolaan kiekkoilemaan. Aika pitkäksi on visiitti kyllä päässyt venähtämään.
 
Ketähän se Maaritti piilottelee siellä hoitokodissa? Omia vanhempiaan vai lapsiaan?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaahas, siellä joku sitten kyttää Eeroa ja Lauraa. Liekö Aaro, vai joku muu. Todennäk. se joka sen Jennin lehti-ilmon näki siellä mörskässä, mutta jotenkin tuntuu, että se ei ole kuitenkaan Aaro, vaan joku jolla on jotain hampaankolossa häntä vastaan ja selvittämättömiä juttuja. Ns. kana kynimättä.
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Hazardipakki kirjoitti:
Ketähän se Maaritti piilottelee siellä hoitokodissa? Omia vanhempiaan vai lapsiaan?
Villissä mielikuvituksessani loin kuvitelman, jossa Jukka olisi tullut lempattuna takaisin Jaanan luota, ja Jees... Siis Maarit olisi ottanut hänet hoiviinsa...

Toinen vaihtoehto olisi Hannan ylösnousemus xD <--- Vitsi!
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
FlamesFan kirjoitti:
Toinen vaihtoehto olisi Hannan ylösnousemus xD <--- Vitsi!
Tai Ismon vaimon ylösnousemus, josta aika luotettavalta taholta kuulin huhua, että sellainen olisi ollut ainakin suunnitelmissa.
 

InTheYear2000

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voisiko joku laittaa lyhyen referaatin tämän päivän jaksosta?
 

FlamesFan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS ja Goonit maailmalla.
Prinsiippi kirjoitti:
Aleksia ja Sofiaa. Varma tieto.
No nyt meni sitten mun Jukka suunnitelmat pilalle :( Mikäs on Allulle ja Sohville tullu ku tollasee joutuu?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
irGGu kirjoitti:
... Sofialle lapsenvahdiksi ja nyt pimu on ehtinyt jo teini-ikään, amin ollessa sama perusjantteri vieläkin..

Kenen mukaan muuten Sofia silloin lähti? Tai siis kuka oli huoltaja? Aleksiko? Kun en nyt todellakaan muista miten se meni. Aleksi häippäsi aika nopeasti Hannan kuoltua...Mutta lähtikö tyttö mukaan?
Asiasta kukkaruukkuun. Tänäänkään en nähnyt, koska olin urheilemassa, mutta tapahtuiko mitään ihmeellistä, vai oliko normi tylsähkö jakso?

Edittiä: Jaahas. Eli siis Aleksin kanssa on ollut.
 

Prinsiippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
FlamesFan kirjoitti:
No nyt meni sitten mun Jukka suunnitelmat pilalle :( Mikäs on Allulle ja Sohville tullu ku tollasee joutuu?
En tiedä minkä takia ne on sinne joutunu, mut melko varma oon että ne on siellä. Tai ainakin toinen niistä. Ihan varma en kyllä oo, eli voit pitää ne Jukka-suunnitelmat vielä hengissä :)
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Prinsiippi kirjoitti:
En tiedä minkä takia ne on sinne joutunu, mut melko varma oon että ne on siellä. Tai ainakin toinen niistä. Ihan varma en kyllä oo, eli voit pitää ne Jukka-suunnitelmat vielä hengissä :)

Minkäslainen paikka tämä Rauhalampi on? Missä se Maarit kävi? Joku pöpilä vai mikä?

Olisi kyllä hienoa, jos esim. Aleksi palaisi myös sarjaan.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Prinsiippi kirjoitti:
En tiedä minkä takia ne on sinne joutunu, mut melko varma oon että ne on siellä. Tai ainakin toinen niistä
Jos on, niin arvelen, että kyseessä on teini-ikäinen Sofia, joka on ajautunut johonkin ongelmiin ja sen jälkeen joutunut hoitoon. Mummo sitten käy katselemassa. Tuskin nimittäin Tuomas Kytömäki on palaamassa sarjaan, tai en ainakaan usko, vaikka olisihan se ihan hauskaa sinällään. Sofiaa nyt voi näytellä kuka tahansa nuori nainen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Prinsiippi kirjoitti:
En tiedä minkä takia ne on sinne joutunu, mut melko varma oon että ne on siellä. Tai ainakin toinen niistä. Ihan varma en kyllä oo, eli voit pitää ne Jukka-suunnitelmat vielä hengissä :)

Minkäslainen paikka tämä Rauhalampi on? Missä se Maarit kävi? Joku pöpilä vai mikä?

Olisi kyllä hienoa, jos esim. Aleksi palaisi myös sarjaan. Aleksi lähti Sofian kanssa mummolaan, olikos Nakkilassa tämä mummola en muista?

Eeroahan ja Lauraa oikein valokuvattiin siellä puistossa salaa, ainakin näin olin huomaavinani. Eli olisiko Aaro mustasukkainen ja luulee, että heillä suhde, pistänyt jonkun valokuvaamaan todisteita?
 
vilperi kirjoitti:
Minkäslainen paikka tämä Rauhalampi on? Missä se Maarit kävi? Joku pöpilä vai mikä?
Ymmärtääkseni paikka oli ihan hoitokoti, eikä mikään mielisairaala. Eli olisiko Aleksi kuollut ja Sofia loukkaantunut samassa rytäkässä. Maarithan kävi yhtenä päivänä Stellansissa hakemassa satsin karkkia tuliaisiksi, eikä ole suostunut missään vaiheessa Sofian tilanteesta puhumaan. Enkä kyllä usko, että siellä Jukka Salinkaan voisi olla, sillä Jouko Keskinenhän halusi aikoinaan palata takaisin teatterin pariin. Tämähän menee mielenkiintoiseksi. Eli siis vielä 8 jaksoa salkkareita jäljellä.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Ted Raikas kirjoitti:
Jaahas, siellä joku sitten kyttää Eeroa ja Lauraa. Liekö Aaro, vai joku muu. Todennäk. se joka sen Jennin lehti-ilmon näki siellä mörskässä, mutta jotenkin tuntuu, että se ei ole kuitenkaan Aaro, vaan joku jolla on jotain hampaankolossa häntä vastaan ja selvittämättömiä juttuja. Ns. kana kynimättä.

Vai tietääkö kyttääjä että Eero on Aaro ja kerää todisusaineistoa.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Jos kyttääjä onkin oikea-Eero joka seuraa vale-Eeroa jonka henkilöllisyyden Aaro on ottanut. Huikeata.
 
#3 kirjoitti:
Vai tietääkö kyttääjä että Eero on Aaro ja kerää todisusaineistoa.
Metukka kirjoitti:
Jos kyttääjä onkin oikea-Eero joka seuraa vale-Eeroa jonka henkilöllisyyden Aaro on ottanut. Huikeata.
Tai entäs jos Eero ja Aaro ovat kumpainenkin agentteja, jotka on palkattu liehittelemään Lauraa ja selvittämään Lauran työnantajan salaisia asiakirjoja. Tästähän saa vaikka millaisia (idioottimaisia) teorioita.

Kieltämättä #3:n teoria olisi todella ovela.
 
Viimeksi muokattu:

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Itse olen ajatellut Aarolle tällaista skitsofreniaa. Päivät Eerona tyhmän blondin kainalossa ja illalla savimontun parakissa himmeän valon äärellä juonimassa kataluuksia Pihlajakadun päänmenoksi.

Kumpaa roolia Teemu Lehtilä mielestänne näytteli paremmin, Eero vai Aaro?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koskenkorva kirjoitti:
Kumpaa roolia Teemu Lehtilä mielestänne näytteli paremmin, Eero vai Aaro?
Kyllähän tuo lipevä Aaro jotenkin istui paremmin miehen olemukseen, mutta ei tuo hipahtava kamomillateetä ryystävä nössövelikään yhtään hullumpi ole. Huvittava kontrasti kyllä noiden kahden hahmon välillä.

Tuntuuko muista muuten, että Eero on viimeaikoina alkanut muistuttaa Aaroa enemmän. Ilmeet ei ole ihan niin leppoisia kuin alussa, itsevarmuutta löytyy enemmän ja myös kiivautta. Aaron valepuku alkaa pettää..?
 
Koskenkorva kirjoitti:
Kumpaa roolia Teemu Lehtilä mielestänne näytteli paremmin, Eero vai Aaro?
Ted Raikas kirjoitti:
Kyllähän tuo lipevä Aaro jotenkin istui paremmin miehen olemukseen, mutta ei tuo hipahtava kamomillateetä ryystävä nössövelikään yhtään hullumpi ole. Huvittava kontrasti kyllä noiden kahden hahmon välillä.
Ehdottomasti Eeron rooli. Itse olen jostain kumman syystä ruvennut todella pitämään Eero-reppanasta. Aaroilu tuntui välillä menevän tahallisen tai tahattoman komedian puolelle. "Hähäh, nyt ne pelkäävät kun vähän irvistän".
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuli tuosta Maaritin hoitolareissusta mieleen, että hänhän puhui jotain sen ullakkoasunnon laajentamisesta, mukamas työhuoneen takia. Taitaa olla niin, että hän on ottamassa sinne jonkun asumaan kanssaan? Olisikohan Sofia sitten palaamassa pihlajakadulle, tai joku muu.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ted Raikas kirjoitti:
Tuli tuosta Maaritin hoitolareissusta mieleen, että hänhän puhui jotain sen ullakkoasunnon laajentamisesta, mukamas työhuoneen takia. Taitaa olla niin, että hän on ottamassa sinne jonkun asumaan kanssaan? Olisikohan Sofia sitten palaamassa pihlajakadulle, tai joku muu.

Itse asiassa mietin tuossa ihan samaa. TeiniOona kai sitten myös tulee takaisin Pihlajakadulle, taitaa olla jonkin sortin gootti, kun halusi huoneensa mustaksi ja violetiksi. Veikkaisin, että Sofiasta ja Oonasta tulee jonkin sortin taistelupari, joka piinaa muuten niin rauhallista Pihlajakatua. Lisäksi veikkaan Sofian kärsivän syömishäiriöstä ja viiltelevän itseänsä.

Amia varmaan rupeaa vanha suola janottamaan ja pyrkii takaisin Jennin housuihin, josta EeroAaro ei pidä vaan poistaa Amin sarjasta.

Ismo ja Maarit voisisvat löytää toisensa ja ruveta ryyppäämään Ismon 7 oikein tulosta ullakolla. Ismosta tulee Pihlajakadun Howard Hughes.

Dekkari panee teiniäidin paksuksi ja narahtaa poijulle.

Mun veikkaukset ja toiveet juonikehityksestä. Käsikirjoittajat saa omia.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
InSideHockey kirjoitti:
Ilmeisesti eilistä (torstain) jaksoa ei ole netissä nähtävillä?


Eikä kukaan sitten ehdi sitä referaattiakaan laittaa?
 
Bobcat kirjoitti:
Eikä kukaan sitten ehdi sitä referaattiakaan laittaa?
- Ami perui talokaupat ja selitti nyyhkyttävälle Minnalle, ettei sittenkään rakasta tätä
- Eero ja Jenni (vai oliko se nyt Laura) olivat ulkosalla ja joku tumma mieshenkilö otti heistä valokuvia autossa istuen
- Paula oli paketoimassa vauvaa autoon ja höpisi juttelemaan tulleelle Maaritille, ettei koskaan luovu Annikasta
- Maaritilla on joku salainen läheinen hoitokodissa, jossa hän kävi visiitillä
- Lasu suutahti teinihuoralle vauva-asiasta, huora ilmeisesti ottaa kuitenkin onkeensa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös