Älä poika wareta
http://kadreg.free.fr/perso/moules/warez-communism.jpg
Harmi ettei suomi tai enkkutekstejä ole vielä tullut.
Älä poika wareta
Muistetaan sitten, että tämä ketju on nimenomaan jenkkitahtiin. Ei minkään Espanjan HBO:n vuotamien jaksojen seurantaketju.
HBO:n laadulla, kun Ruotsissa(käsittääkseni) ja Espanjassa(varmasti) vahingossa lähettivät koko jakson. Itse katselin tuossa aamulla ja ei mitään eroa HBO:n laatuun. Tosin itse katsonut HBO:ltakin koneella, niin en tiedä onko eroa jollain 50 tuuman näytöltä katsottuna.
Kyllähän HBO:n kannalta järkevä siirto olisi näyttää koko jakso kaikkialla nyt. Kovin moni tuskin jaksaa odotella maanantaihin ja netissä olevat versiot ovat laadullisesti jo yhtä hyviä kuin tuleva jakso HBO:lta, joten mitään suurta syytä katsojalla ei ole odottaa.
Eikös halukkaat voisi lätistä jakson vaiheet esimerkiksi tuossa 100%spoilermitäliepaskaa -ketjussa? Tuskin siellä uusia mullistavia kirjakäänteitä on.
No eivät voisi. Kyllä se edelleen ne kirjat spoilaa aika täydellisesti, jos joku niihin joskus haluaa perehtyä.
Eiköhän tähänkin ketjuun nämä rikollisten toimintaa tukevat persaukiset runkkarit taas löydy spoilaamaan tapahtumia.
Ja kirjat valmistuvat joskus 2030? Tarkoitin nyt sitä että ennakkonäädillekin se ketju olisi olemassa. Tai väsätkööt uuden. Kirjajengi vaikuttaa kuitenkin olevan hyvin kartalla vaikka Martin nukkuukin.
En tiedä muista, mutta itse olen joitakin kirjoja lukenut 2-4 kertaankin, vaikka olenkin ollut tietoinen toki loppuratkaisusta ekan lukemisen jälkeen.Mitä järkeä on lukea kirjoja, joidenka yllätysmomentit on täysin pilattu ketjussa?
Jakson pituudesta en lähde pulisemaan, koska osa ottanee senkin spoilauksena, mutta ainakin 1080p versiossa oli selkeä lopetus ja lopputekstit.Jostain luin, että tuo vuotanut jakso on vain 66 minuuttia pitkä, vaikka jakson oikea pituus on 71 minuuttia. Eli liekö jaksossa sitten loppua ollenkaan, sillä luin jostain että olivat ehtineet vetää jakson pois palvelusta.
So? Spoilaa ne silti niitä olemassa olevia kirjoja valtavasti, joita kovinkaan moni tähän ketjuun osallistuva ei ole lukenut. Mitä järkeä on lukea kirjoja, joidenka yllätysmomentit on täysin pilattu ketjussa?
Eikö se saamarin pointti tuolle kirjakeskusteluketjulle ole ollut viimeiset pari vuotta, että siellä voi spoilata kirjoja ihan rauhassa, vaikka tv-sarja menikin jo ohi.
En tiedä muista, mutta itse olen joitakin kirjoja lukenut 2-4 kertaankin, vaikka olenkin ollut tietoinen toki loppuratkaisusta ekan lukemisen jälkeen.
Ja yksi, mikä jäi ehkä eniten mietityttämään jaksosta. Eikö kuolleiden armeijalla ole ollenkaan jousipyssyjä? Miksei pääjehu viskonut keihäitä? Äijät seisoskelivat keskellä rauhassa (oletettavasti) monta tuntia, vaikka NK olisi pudottanut kaverit helposti yksitellen viskomalla keihäitä.
Tuolloin lohareista ei voinut olla kenelläkään mitään tietoa, joten olisi kuvitellut ongelman hoidettavan "helpon" tavan kautta nopeasti kotiin. Edes Jon ja kumppanit eivät voineet tietää pääsikö Gendry perille, tuleeko ylipäätään Dany avuksi tai ehtivätkö paikalle jos kaikki menee hyvin, joten eipä NK ole lohareita osannut odotella. Enkä nyt varmaksi tiedä, että hajoavatko nuo keihäät edes tappaessa ihmistä, joten olisihan ne voinut poimia kyytiin kuolleilta ruumiilta, jolloin niitä ei olisi tarvinnut sen kummemmin valmistaa lisääkään.Eihän niitä keihätä nyt liiaksi ollut ja jos niillä pystyy lohikäärmeen nistimään, niin miksi tuhlata. Tiedä myös siitä onko jopa itse NK:lta tuommoisen valmistaminen työlästä/aikaavievää?
Hyvä pointti. Ja miksei niillä ole pipoja? Thormund nussii mieluummin poikia tai karhuja pysyäkseen lämpimänä...Takerun varmasti nyt pieneen seikkaan mutta mua häiritsee. Olikohan jokin syy Jonilla ja muulla porukalla lähteä muurin taakse taivaltamaan jalkaisin? Ratsut ja yksi vaunu mukaan ruokaa, aseita ja "vangin" kuljetukseen. Kenties jotain puita ja öljyä tulentekoon, jossa voi lämmitellä tai käyttää sitä tulta puolustautumiseen. Pojat lähtivät ikäänkuin päiväretkelle.
Kaikista kuolleista ja lohareista huolimatta mielenkiintoisinta on kyllä mihin Arya tähtää? Onko flipannut oikeasti, vai alkanut pelamaan pelejä?
Emilia Clarke on parantanut huomattavasti tällä kaudella. Veikkaan, että se jatkuva vihreän seinän edessä näyttely ei sopinut hänelle. Nyt toimii nimittäin paljon luontevammin kun kohtaukset perustuvat dialogeihin jne.