Aamen. Kaikki mitä esim. viime jaksossa tapahtui oli varsin hyvin pohjustettu. Teleporttaukset ovat välillä hieman hassuja, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän häiritseviä. Etenemisvauhtiin alkaa jo tottumaan ja itse ainakin pidän siitä, että turhat dialogit loistaa poissaolollaan ja jokaisesta sekunnista otetaan kaikki irti.Olen silti sitä mieltä että Thorosin jengin suurempi tarkoitus on hyvin toteutettu. Tehty selväksi että tulossa on jotakin heitä paljon suurempaa. Hound sopi myös porukkaan kun ei päässytkään asettumaan kivakylään kodiksi, mutta sai kostaa murhaajille. Sitten vielä nuo näyt siellä talolla. Ei tuolla köörillä voinut olla kuin yksi suunta. Jorah taasen tekisi Danyn vuoksi mitä tahansa. Panisi vauvoja tai äärimmäisessä tapauksessa kuuntelisi Dannyn tuotannon läpi. Davosista on tässäkin ketjussa jo mainittu miten paljon äijä kokenut. Aika outoa ellei hahmo kehittyisi.
Tuli katsottua koko sarja uudestaan nyt kesällä kun sain naisystävänkin koukkuun. Täytyy sanoa ettei koko sarjassa missään vaiheessa hirveästi turhaa dialogia ollut, vaan monessa keskustelussa epäsuorasti viitattiin tulevaan, mutta tätä ei vain ekalla katselukerralla tajunnut.Aamen. Kaikki mitä esim. viime jaksossa tapahtui oli varsin hyvin pohjustettu. Teleporttaukset ovat välillä hieman hassuja, mutta ei mitenkään ylitsepääsemättömän häiritseviä. Etenemisvauhtiin alkaa jo tottumaan ja itse ainakin pidän siitä, että turhat dialogit loistaa poissaolollaan ja jokaisesta sekunnista otetaan kaikki irti.
Ei hirveästi, ja "turha" ehkä hieman väärä sanavalinta, mutta kohtalaisesti kuitenkin sellaista "ei välttämätöntä" materiaalia jonka tarkoitus oli vain venyttää ja venyttää.Tuli katsottua koko sarja uudestaan nyt kesällä kun sain naisystävänkin koukkuun. Täytyy sanoa ettei koko sarjassa missään vaiheessa hirveästi turhaa dialogia ollut, vaan monessa keskustelussa epäsuorasti viitattiin tulevaan, mutta tätä ei vain ekalla katselukerralla tajunnut.
Davoshan on "The Onion Knight", hän sai pilkkanimensä salakuljettaessaan sipuleita yms ruokatarpeita Stanniksen saarrettuun kotilinnaan. Ei tuo nyt kauhean konnamaiselta kuulosta.Davos on entiseksi konnaksi merkillisen auttamisen haluinen
Davoshan on "The Onion Knight", hän sai pilkkanimensä salakuljettaessaan sipuleita yms ruokatarpeita Stanniksen saarrettuun kotilinnaan.Ei tuo nyt kauhean konnamaiselta kuulosta.
Miehen jonka ammatti on ollut kätkeytyminen ja pakeneminen olisi luullut luikahtaneen yön pimeyteen ja takaisin merille viimeistään siinä vaiheessa kun se "kuningas" jonka ympärillä ja varassa hänen koko asemansa tuossa maailmassa on ollut on pyyhkäisty joukkoineen maan päältä.
Varokaapahan taas internettiä. Seuraava jakso on ilmeisesti vuotanut ja itse jo spoilauduin yhdestä tapahtumasta erään FB-ryhmän kommenttikentässä (GIF).
Hän sanoi, yksinäinen kyynel valuen pitkin vasenta poskea.Eiköhän tähänkin ketjuun nämä rikollisten toimintaa tukevat persaukiset runkkarit taas löydy spoilaamaan tapahtumia.
Hän sanoi, yksinäinen kyynel valuen pitkin vasenta poskea.
Muut ketjun kirjoittajat jäivät kysymään itseltään hiljaisesti tarkoittiko hän rikollisten toimintaa tukevilla persaukisilla runkkareilla seuraavan jakson trailerin nähneitä vai kirjat lukeneita, eli jo lähtökohtaisesti alemman kastin ihmisiä.
HBO:n laadulla, kun Ruotsissa(käsittääkseni) ja Espanjassa(varmasti) vahingossa lähettivät koko jakson. Itse katselin tuossa aamulla ja ei mitään eroa HBO:n laatuun. Tosin itse katsonut HBO:ltakin koneella, niin en tiedä onko eroa jollain 50 tuuman näytöltä katsottuna.Nopeasti katsottuna tuo näyttäisi olevan paljon paremmalla laadulla tällä kertaa vuodettuna netissä (2gb vs 200 megaa), joten eiköhän tuon tällä kertaa katso hieman useampi kuin vain muutama hätähousu. Toisaalla kertoivat, että oli HBO Nordic/Go (vai mikä se nyt onkaan USA:n puolella) laadulla julkaistu tuo.
Njaahas.. Nyt sieltä putkahti 1080p versio. Mitäpä tässä sitten odottelemaan.. Lataukseen.