Nostetaanpa nyt vielä tää ketju ettei mee nahisteluks tossa toisessa GoT-ketjussa. Tää ois nyt ilmeisesti se official sarjaketju. Eli puhutaan täällä tosta sarjasta. Ei kirjoista. Sarjasta. Minä en varmaan enää jatka #teamwunwun hehkutustani täällä ihan samaan tapaan koska siirryn tonne kirjarunkkareitten runkkurinkiin. Ihailtavan hyvin kuitenkin mun mielestä noin yleisesti on pysynyt netti spoilerivapaana siihen nähden että miten isoja juonenkäänteitä tässä sarjassa on. Red weddingin mun sisko spoilas multa kun oli jostai redditistä lukenut, kostan sitten joskus kun se menee naimisiin. Perkele.
Toiveissa tälle kaudelle:
-juoni paremmin kasassa
-tasaisempi kausi, viime kaudella oli vikaan jaksoon tykitetty kauheesti isoja juttuja, nyt vois olla samaan tapaan kuin esim Joffreyn depsiminen. Joku välijakso tässä oli vissiin pitempi niin ehkä siinä sitten tapahtuu jännejä.
-Jon Snowin ylösnousemus nopeasti pois alta, se ylösnousemus itsessään ei vaan voi olla se ISO JÄTTIYLLÄRI, SHOKKIOMG. En usko että on yhtään katsojaa joka uskoisi että Joni on depsinyt.
-Dany voisi vihdoin edetä jonnekin juonellisesti
-trailereiden ja castauksen perusteella olevien hahmojen merkityksellisyys vrt sand vaginas. Ei enempää bad pussya
-Kings Landingissä fanaatikkoja pataan ihan huolella.
-vähemmän Briennee. Tylsin hahmo.
-Jospa vihdoin rampa-Brankin olisi kiinnostava. Kaikki merkit ovat ilmassa.
-paljon lisää Tyrionin ja Varysin valtapeliä
-Ser Friendzone ja kivikäsi. Kuolema tulee vääjäämättä, mitä sankarillista ehtii tehdä? Pelastaa Danyn ilkeiden hevosbarbaareiden kynsistä, viimeisillä voimillaan korisee Danyn käsivarsilla "I lav ju kalisi" ja Dany on "it is known, biaatch" ja suutelee otsalle JOSTA GREYSCALE HYPPÄÄ DANYN NAAMAAN JA DANYSTA TULEE LOHI KÄRMES!
Alkaa mennä levottomaksi, parempi lopettaa. Sais alkaa jo.