Siinä mielessä vähän tylsä jakso, kun tietää hahmojen kohtalon. Aletaan olemaan kohta siinä pisteessä ettei sarjaa voi enää kauheasti venyttää. Ellei sit oteta aikahyppyä Breaking Bad jälkeiseen aikaan.
Itseäni tämä taas puolestaa puoltaa tulevaa jännitystä. Kaikki kortit ei ole vielä todellakaan käyty läpi ja on mielenkiintoista nähdä, että mihin tämä nyt johtaa.
Vaikka sitä mä en tajunnut, että mitä helvettiä se yksi paha jätkä jäi sinne aavikolle yksinään pyörimään? Joku tarkka-ampuja sankari on juuri tappanut useita kavereitasi, niin kyllä mä ainakin siinä vaiheessa kutsuisin paikalle apujoukkoja tai en ainakaan jäisi yksinään partioimaan tyhjää erämaata.
Eikö siinä ollut kaksi miestä autossa, kun Mike ampui sen nurin?
Kaksi viimeistä jaksoa ehdottomasti huonointa Saulia tällä kaudella. Mitä ihmettä?
Minusta Saul ei sovi kärsijän rooliin, kuten parissa viimeisessä jaksossa. Eivät nämäkään siis huonoja olleet mutta minusta tällä hetkellä kauden heikko tasoisimmat. Saul on parhaimmillaan "järjestäessän" asioita, hänelle suotuisaan suuntaan. Nyt kaveri on ollut vastaanottajana, kärsijän roolissa. Mike ja Kim toisaalta pitäneet tasonsa. Lalolla on jotenkin sietämätöntä, mutta samalla ihailtavaa karismaa. Helkkarin upea kausi kuitenkin ollut tämä.Jakso numero 8 oli etenkin siellä oikeustalolla sellaista tykitystä Goodmanilta, että tavallaan tämä parin jakson larppaaminen voi tuntua hieman hidastempoiselta, mutta on kuitenkin jo enemmän yhteydessä breaking bad aikoihin, niin siksi varmaan jakautuu nuo mielipiteet eli osa haluaisi enemmän tuota Saulin lakimiessekoilua, kun taas osaa kuumottelee jo yhtymäkohdat breaking badiin. Itselle kelpaa molemmat oikein hyvin.
Noi Saulin kärsimykset on mun mielestä ihan perusteltua ja tietoista rakentamista BB:tä kohti. Jätkä on nähnyt kaiken ja pystyy handlaamaan mitä vaan. Kim dominoi jakson loppua.
Mut mitä vittua, just tää kausi alkoi ja seuraava on viimeinen jakso?!? Muutenkin enää yksi kausi tätä aivo-orgasmia jäljellä. Koska lie seuraava.