Paranee kausi kaudelta. Mahtava sarja.Ekan kauden loppua lähestytään. Ihan alussa mietin että mikä ihme tässä ihmisiä niin paljon on viehättänyt, mutta jopas tämä paraneekin kun pidemmälle katsoo.
Itse katselin jokin aika sitten Breaking badin ensimmäistä kertaa. Kyllähän Sauli jää aika paljon mielestäni tuon tasosta, mikä toki on ihan ymmärrettävää, kun miettii mihin vertaa. Ihan katsottavaa settiä toki. Itselleni parhaita kohtia ollut tuossa Miken kuvioihin liittyvät kohdat.Paranee kausi kaudelta. Mahtava sarja.
Joo samaa mieltä. Molemmat ovat erinomaisia sarjoja, mutta BB parempi. Se tuli katsottua keväällä toiseen kertaan ja kesti hyvin toisen katselukerran. Hieno tunnelma.Itse katselin jokin aika sitten Breaking badin ensimmäistä kertaa. Kyllähän Sauli jää aika paljon mielestäni tuon tasosta, mikä toki on ihan ymmärrettävää, kun miettii mihin vertaa. Ihan katsottavaa settiä toki. Itselleni parhaita kohtia ollut tuossa Miken kuvioihin liittyvät kohdat.
Tässä sarjassa - samoin kuin bbssä - on se miten mielipiteet eri hahmoista muuttuvat. Suosikeista tulee inhokkeja ja inhokeista suosikkeja ja sama sama uudestaan ja uudestaan. Jollain tavalla uutta ja poikkeuksellista kun puhutaan ihan päähenkilöistä.
Season finale on nyt katsottu.
Muutama kohtaus ansaitsisi Oscarin... Oikeasti. Tunnelma oli ns. käsinkosketeltava. Loppukohtaus repliikeineen varmisti, että ensi kaudella nähdään paljon ja sopii odottaa parasta kautta.
Omien tietojeni mukaan uuden kauden kuvaukset alkavat vasta kevät-talvella eli vähintään vuosi tässä tulisi odottelua.
Olihan huikea lopetus kaudelle. Wernerin viimeiset hetket Michaelin seurassa oli jopa hieman surullista katsottavaa, ja miestä kävi jopa sääliksi.
Mua ärsytti tuo Werner niin helvetisti kun lähti karkumatkalle. Jotenkin aavisti, ettei nyt käy hyvin. Ärsytti siis se, että W oli niin lapsenuskoinen työnantajansa suhteen. Eipä hän sitä tiennyt ja sitten alkoikin sympatiani nousemaan äijän suhteen. Perhanan hieno jakso tosiaankin. Jimmyn totaalisen kylmä suunnitelma komitean edessä oli nappi suoritus. Hieman petyin, että hänellä ei sitten ollutkaan lämpimiä tunteita veljeensä.
Mua ärsytti tuo Werner niin helvetisti kun lähti karkumatkalle. Jotenkin aavisti, ettei nyt käy hyvin. Ärsytti siis se, että W oli niin lapsenuskoinen työnantajansa suhteen. Eipä hän sitä tiennyt ja sitten alkoikin sympatiani nousemaan äijän suhteen. Perhanan hieno jakso tosiaankin. Jimmyn totaalisen kylmä suunnitelma komitean edessä oli nappi suoritus. Hieman petyin, että hänellä ei sitten ollutkaan lämpimiä tunteita veljeensä.
Mun mielestä yksi kauden ja ehkä koko sarjan epäuskottavimmista hahmoista. Juonellisesti hyvä tarina, mutta että tuommoinen älykäs henkilö tuommoisella piilossa tapahtuvalla rakennustyömaalla ei muka tajuaisi että säälimättömille rikollispomoille tässä töitä tehdään. Alustettiin sillä kännisekoilulla joo, mutta se vähentää vaan uskottavuutta koska kyllähän se jo siinä tuli selväksi ettei lipsumista hyväksytä. Kasettihan sillä hajosi ja karkaaminen ei sinällään mitenkään outo juonenkäänne, mutta että kaveri ihan vaan ajatteli lomailla vaimon kans ja tulla takaisin - erittäin epäuskottavaa. Kyllä tuommoinen kaveri todellisuudessa tietää ettei se ole Michael, jota piti ystävänä, joka niitä päätöksiä hänen suhteen tekee siinä vaiheessa.
Tämä kyllä ärsytti suunnattomasti. Kaveri tiesi kuitenkin suht pian pääsevänsä sieltä pois, ja lisäksi työnantajien hoitavan aina asiansa vimpan päälle kuntoon. Ei tuon tason tyyppi vain toimisi noin typerästi, vaan motiivin toiminnalle pitäisi olla jotain huomattavasti merkittävämpää. Vaikka muutaman sadan miljoonan kavallus pomoilta. Hieman samankaltaisia epäuskottavuuksia oli valitettavasti myös Ozarkin kakkoskaudella.