TuTon juniorit 2006–2007

  • 22 063
  • 105

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaukalon laidalla kirjoitti:
Loistava homma, mutta Jatkoajan jutussa kerrotaan Antonin olevan Ässien miehiä...

Nyt oli ainakin korjattu, ja TuTo komeilee taululla niin kuin pitääkin. Hieno homma siltikin, ainoa Mestis-pelaaja joukossa (tosin harva muista on edes pelannut miesten tasolla).

Maajoukkueesta uutta potkua uralle - sitten pitäisi vain sorvata sopimukseen lisävuosia, Kokkosen sopimushan taitaa raueta ensi vuonna. Mäen tapaan sopimus vuoteen 2010 tekisi terää, saisi samalla lusittua pakolliset asepalvelukset pois.

Voisi kyllä myös olettaa, että hyvät otteet Mestiksessä ja toivottavasti hyvät otteet myös kisoissa poikivat jossain vaiheessa varauksen rapakon taakse. Lisää tutolaisia vain NHL:ään pelaamaan, sitten he voivatkin sijoittaa Sami Kapasen tavoin vaikkapa pari miljoonaa euroa seuraan :-)
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Musta Nuoli kirjoitti:
Nyt oli ainakin korjattu, ja TuTo komeilee taululla niin kuin pitääkin. Hieno homma siltikin, ainoa Mestis-pelaaja joukossa (tosin harva muista on edes pelannut miesten tasolla).

Toivottavasti Antonin jalkaansa saamansa laukaus ei estä pelaamasta kisoissa. Nuorelle miehelle tuollaiset kisat on suuri kokemus, josta ammennetaan voimaa ja uskoa pitkälle tulevaisuuteen.

Kokkonen on pelaaja minun makuuni. Hän pelaa hyvällä asenteella ja on kokoisekseen ärhäkkä taklaaja. Lisäksi olen antanut itselleni kertoa, etä kaveri on TuTolainen by heart, ja se on paljon se.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Kaukalon laidalla kirjoitti:
Toivottavasti Antonin jalkaansa saamansa laukaus ei estä pelaamasta kisoissa. Nuorelle miehelle tuollaiset kisat on suuri kokemus, josta ammennetaan voimaa ja uskoa pitkälle tulevaisuuteen.

Kokkonen on pelaaja minun makuuni. Hän pelaa hyvällä asenteella ja on kokoisekseen ärhäkkä taklaaja. Lisäksi olen antanut itselleni kertoa, etä kaveri on TuTolainen by heart, ja se on paljon se.

Kenraaliharjoituspeli 8.4.07:
SUOMI - USA 4-4 (1-0, 0-1, 3-3)
12.04 1-0 Antti Tyrväinen (Tomi Pallassalo, Anton Kokkonen) sr

Eli viimeisessä treenipelissä Anton pääsi syötön makuun, näköjään pelaamiselle ei ole esteitä. Toivottavasti pistetili avautuu myös itse kisoissa ja kisat sujuvat siihen malliin, että maajoukkuepesti poikii myös hyvän TuTo-kauden!
 

tosiasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Kokkonen pelasti U18 joukkueen

U18 kotikisat eivät ole sujuneet Suomen osalta parhaalla mahdollisella tavalla. TuTon Anton Kokkonenkin on hyvistä otteistaan huolimatta pelannut pääasiassa nelosketjussa. Tänään Kokkonen kuitenkin pelasti Suomen tekemällä Suomi-Saksa ottelussa ajassa 55.50 kisojen avausmaalinsa, joka oli myös samalla Suomen voittomaali. Saksa voitolla Suomi samalla varmisti paikkansa myös nuorten ensi vuoden A-sarjassa. Erittäin tärkeään paikkaan osuma siis tuli.

http://www.jatkoaika.com/maajoukkue.php?sivu=uutiset&id=6910
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös