TuTo mediassa

  • 47 227
  • 224

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
YLE:n uutisen liittyen

Mistä Lehkosen kanssa pitäisi neuvotella? Hänhän on työsuhteessa seuraan keväälle 2009 saakka? Vai onko El Reyo antanut luvan lähteä (so. purkanut ma. valmentajasopimuksen) mutta nyt tekeekin mieli takaisin?
 

Devon

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Mistä Lehkosen kanssa pitäisi neuvotella? Hänhän on työsuhteessa seuraan keväälle 2009 saakka? Vai onko El Reyo antanut luvan lähteä (so. purkanut ma. valmentajasopimuksen) mutta nyt tekeekin mieli takaisin?

Tästä voisi päätellä, että vanha sopimus on purettu. Olisiko tässä vänkäämisessä kyse siitä, että Ika haluaa vanhaan sopimukseen verrattuna tiettyjä tarkistuksia (parannuksia). Siksi siis vanha sopimus kannatti purkaa, ja nyt neuvotellaan kokonaan uusi.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
Mistä Lehkosen kanssa pitäisi neuvotella? Hänhän on työsuhteessa seuraan keväälle 2009 saakka? Vai onko El Reyo antanut luvan lähteä (so. purkanut ma. valmentajasopimuksen) mutta nyt tekeekin mieli takaisin?

Eikö asia ole juuri noin? Sopimus purettiin, joten nyt periaatteessa Lehkonen on samalla viivalla kuin kaikki muutkin mahdolliset valmentajat.

Lehkonen on ilman muuta minun suosikkini valmentajaksi, jos motivaatio ja tekemisen into on entisellään.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Eikö asia ole juuri noin? Sopimus purettiin, joten nyt periaatteessa Lehkonen on samalla viivalla kuin kaikki muutkin mahdolliset valmentajat.

Ikan geimi on joka tapauksessa mielenkiintoinen. Kyselijöitä on liigaa myöten. Ja kyllähän naapurissakin aika mielenkiintoisia aikoja eletään jos loppukausi hyytyy sen v-mäisimmän vaihtoehdon kautta.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Sopimus koskien Lehkosen ensi kautta on kyllä uutisoinnin perusteella purettu. Mutta mikä saisi Lehkosen nyt jäämään kun on puhunut lähtemisestä ja sen perusteista niin lopulliseen sävyyn?

1.Haluaako Lehkonen itselleen paremman sopimuksen ensi kaudesta mitä alunperin oli sovittu?
2.Eivätkö Lehkosen ajatukset siitä mitä hän tekee ensi vuonna olekkaan toteutumassa?
3.Eikö TuTosta olekkaan lähdössä sitä määrää pelaajia mitä hän on ajatellut? Joukkueen runko pysyisi kasassa ja hän saisi jatkaa työtään.
4.Seuran johto luvannut sittenkin katsoa ensi vuonna tosissaan tuon liigakortin?

Ihan hyvä jos pääsevät Lehkosen kanssa yhteisymmärrykseen jatkosta. Pelaajat ovat häneen tyytyväisiä ja hän pelaajiin ja se kai tässä tärkeintä on. Lehkosen "ystävyydestä" Jokerien uuteen valmentajaan voisi myös olla meille ensi vuonna hyötyä. Jos Lehkonen jatkaa niin hyvä niin mutta median kanssa voisi vähän rauhoittua. Keskustelua työnantajan kanssa ensin ja sitten vasta telkkarissa ja lehdissä jos niin sovitaan. Näin kaikki saadaan sujumaan ilman suurempia ongelmia. Onhan Lehkonen tehnyt mediassa myös erittäin hyvää työtä esim. liigan avaamisesta. Muutenkin pidän hänen tyylistään valmentaa ja häntä voisi kyllä sanomistenkin puolestakin kutsua TuTo Rebelssiksi, kunhan nuo sanomiset eivät aiheuta seuralle huonoa julkisuuttta. :)
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ikan geimi on joka tapauksessa mielenkiintoinen. Kyselijöitä on liigaa myöten. Ja kyllähän naapurissakin aika mielenkiintoisia aikoja eletään jos loppukausi hyytyy sen v-mäisimmän vaihtoehdon kautta.

Oletko Lehkosen agentti tai jotain? Ika sanoo joka paikassa ettei mitään keskustelua ole vielä käyty ja kaikki on bullshittiä ja sulla on kuitenkin tiedossa tommosia. Kerro nyt ihmeessä Ikallekkin jos vaikka sopimukseen tulee liigapykälä niin ei sitten lähde kun kuulee noista itsekkin. Mielenkiintoinen tää TuTon media kuvio. Lehkonen kertoo TuToon liittyvät asiat ja Pressiboxi Lehkosen asiat. :) Liigassa on ilmeisesti enää yksi päävalmentajan paikka auki ja en usko, että Lehkonen ihan helpolla lähtee kenenkään kakkoseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Keskusteluja on Määttäsen mukaan käyty kahden valmentajaehdokkaan kanssa ja nyt Lehkonen on sitten kolmas. Täytyy sanoa, että vaikkakaan noista kahdesta ehdokkaasta ei ole tietoa, niin Lehkonen on todennäköisesti paras vaihtoehto, jos ihan puhtaasti katsotaan hinta/laatu-suhdetta. Ei TuTon profiililla taapertavan porukan ruoriin mitään hannuaravirtajukkajalosia kannata edes odottaa. Ja Lehkonenhan on ilmoittanut tykkäävänsä työstään TuTossa, joten toivottavasti TuTon johdossa on viime aikaisista tapahtumista huolimatta sen verran nöyryyttä jäljellä, että pitävät Lehkosta kaikesta huolimatta arvossaan. Se on selvää, että näitä TuTon rajallisia resursseja ei tuolla asialla korjata mihinkään, eikä joukkueen (ainakin osittaista) hajoamista pystytä estämään millään (eikä se ole edes tarkoituksen mukaista pelaajien kehityksen kannalta). Pahimman joukkopaon se kuitenkin todnäk estäisi ja pitäisi varsinkin junnupuolen kuosissaan suhteessa esim paikalliskilpailijaan. Se, mitä Lehkonen jatkopestillään organisaatioon toisi, on järkyttävän määrän katu-uskottavuutta kiekkopiireissä, vaikka persoonana kärsämäen kuninkaasta voidaan olla montaa mieltä. Let's face it: TuTon urheilullinen profiilin nosto on, jos ei yksin niin hyvin pitkälle, Lehkosen ansiota. Asia ei tietenkään pitäisi olla yhden äijän varassa, mutta kyllä se nyt vaan valitettavasti on sitä ollut. Muu organisaatio on TuTolla urheilullista puolta valovuoden perässä tällä hetkellä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Let's face it: TuTon urheilullinen profiilin nosto on, jos ei yksin niin hyvin pitkälle, Lehkosen ansiota. Asia ei tietenkään pitäisi olla yhden äijän varassa, mutta kyllä se nyt vaan valitettavasti on sitä ollut. Muu organisaatio on TuTolla urheilullista puolta valovuoden perässä tällä hetkellä.

Näinhän tuo on. Mutta toisaalta voi kysyä missä on Lehkosen pitkäjänteisyys ja lojaliteetti jos mieli muuttuu kerran viikossa. Epävarmassa tilanteessa koutsiksi pitäisi ensisijaisesti saada henkilö, joka on valmis sitoutumaan, ei vaihtamaan mielipiteitään tuulensuunnan mukaan? Eli Ikan pisteet ei tässä kohdin ole kouluarvosanana ihan kympissä vaikka neljän vuoden projekti TuTossa onkin ollut melkoista nousukiitoa.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Lehkonen kertoo TuToon liittyvät asiat ja Pressiboxi Lehkosen asiat. :) Liigassa on ilmeisesti enää yksi päävalmentajan paikka auki ja en usko, että Lehkonen ihan helpolla lähtee kenenkään kakkoseksi.


Noh noh, sinä olet ehtinyt puukotella kaikkia tähän mennessä. Nykyisiä, menneitä ja tulevia tutolaisia. Jatka ehdottomasti samaan malliin. Se on TuTon fanipomon tehtävä jos joku.

Vinkkinä että se oikea hokimaailmakin on olemassa. Ei tarvitse lukea lehdistä. Tai kysellä Rikeltä ja Reijolta.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Noh noh, sinä olet ehtinyt puukotella kaikkia tähän mennessä. Nykyisiä, menneitä ja tulevia tutolaisia. Jatka ehdottomasti samaan malliin. Se on TuTon fanipomon tehtävä jos joku.

Vinkkinä että se oikea hokimaailmakin on olemassa. Ei tarvitse lukea lehdistä. Tai kysellä Rikeltä ja Reijolta.

Jos sulla on Lehkosen kanssa sopimus siitä, että ylistät häntä näillä palstoilla ja sitä kautta yritätte yhdessä saada Ikan valmentaja statusta ylös niin teet hyvää työtä ei siinä mitään. Mutta jos teet tuota ihan itseksesi niin olet koko ajan syömässä Lehkosen uskottavuutta ja tekemässä hänestä valehtelijaa.

Moderaattorit hei eikö täällä pitäisi saada bannia kun koko ajan kirjoittelee kuka joku on oikeasti? Tämä nyt toinen kerta lähiaikoina kun Pressiboxi viittaa todelliseen henkilöllisyyteeni. Jos sääntöjä ei tarvi noudattaa niin antakaa asian olla. Jos oma kirjoitteluni on antanut aihetta banniin niin otan se vastaan oikeutettuna.
 

Torpedo 360

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey & Manchester United
Jos sulla on Lehkosen kanssa sopimus siitä, että ylistät häntä näillä palstoilla ja sitä kautta yritätte yhdessä saada Ikan valmentaja statusta ylös niin teet hyvää työtä ei siinä mitään. Mutta jos teet tuota ihan itseksesi niin olet koko ajan syömässä Lehkosen uskottavuutta ja tekemässä hänestä valehtelijaa.

Moderaattorit hei eikö täällä pitäisi saada bannia kun koko ajan kirjoittelee kuka joku on oikeasti? Tämä nyt toinen kerta lähiaikoina kun Pressiboxi viittaa todelliseen henkilöllisyyteeni. Jos sääntöjä ei tarvi noudattaa niin antakaa asian olla. Jos oma kirjoitteluni on antanut aihetta banniin niin otan se vastaan oikeutettuna.

Kirjoita asiaa välillä äläkä paukuta sitä päätäsi koko aikaa. Vaikutat aika omahyväiseltä tyypiltä.
 
Suosikkijoukkue
TuTo
No niin, nyt jäitä hattuun joka suuntaan. Ei tarvitse ihmetellä jos TuTon johto ei tule toimeen keskenään, kun kannattajatkin hakkaavat toisiaan päähän netissä.

Back to basics: Meillä on upea joukkue kasassa joka voittaa runkosarjan ja lähtee tavoittelemaan kirkkaimpia mitaleita. Ensi kausi on sitten ensi kausi, ei oteta suruja etukäteen. Ties vaikka suruja ei tulisikaan, ei mitään vielä ole menetetty.
 
Viimeksi muokattu:

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Moderaattorit hei eikö täällä pitäisi saada bannia kun koko ajan kirjoittelee kuka joku on oikeasti? Tämä nyt toinen kerta lähiaikoina kun Pressiboxi viittaa todelliseen henkilöllisyyteeni. Jos sääntöjä ei tarvi noudattaa niin antakaa asian olla. Jos oma kirjoitteluni on antanut aihetta banniin niin otan se vastaan oikeutettuna.

Ei kai tuossa ole enää mitään arvuuttelemista, kun kerran olet itse täysin oma-aloitteisesti sen kertonut tällä(kin) palstalla.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ei kai tuossa ole enää mitään arvuuttelemista, kun kerran olet itse täysin oma-aloitteisesti sen kertonut tällä(kin) palstalla.

Joo niin olen mutta on väärin, että yksi kuuluttaa sitä täällä koko ajan ja itse kirjoittelee tuntemattomana "puolueettomana" solvauksia ku kyselen hänen kytköksistään.

Jos Pressiboxi kirjoittaa, että Lehkosella on kyselijöitä liigaa myöten ja Ika sanoo ettei mitään keskustelua ole käyty. Olen siis ainoa ketä kyseenalaistaa boxin juttuja ja haluaisi lisäselvennyksiä siihen mistä moisia tietoja on tullut? Olen itse alkanut ilmoittaa lähteeni jos jotain kirjoitan ja soitellut ja yrittänyt etsiä faktoja niille huhuille mitä täällä liikkuu. Jos se ei nyt aina mene niin kuin täällä on päätetty niin ei se tee minusta omahyväistä. Olen ilmoittanut täällä kerran kuka olen ja sen saa jokainen selville kuka sen haluaa selvittää. On vapauttavaa ja mukavaa kirjoitella asioista joiden takana seisoo eikä syljeskele toisten naamalle nimimerkin suojissa. Olen valmis myös keskustelemaan näistä asioista silmätysten ja mielipiteet pysyy samana.
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ei kai tuossa ole enää mitään arvuuttelemista, kun kerran olet itse täysin oma-aloitteisesti sen kertonut tällä(kin) palstalla.

Ylipäätänsä Mr. Musashin olisi hyvä ymmärtää, että vastapuoli saattaa reagoida myös.

Sitten ei ole kivaa kenelläkään. Ei Musashilla eikä hänen tietolähteillään. Homma saadaan uskoakseni hyvinkin likaiseksi jos tarpeen, todellisia henkilökohtaisuuksia säästelemättä.

Asia ei onneksi minua tämä enempää koske, joten vaasalaisittain "HKR!" ja ko. nicki ignoreen.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Ylipäätänsä Mr. Musashin olisi hyvä ymmärtää, että vastapuoli saattaa reagoida myös.

Sitten ei ole kivaa kenelläkään. Ei Musashilla eikä hänen tietolähteillään. Homma saadaan uskoakseni hyvinkin likaiseksi jos tarpeen, todellisia henkilökohtaisuuksia säästelemättä.

Asia ei onneksi minua tämä enempää koske, joten vaasalaisittain "HKR!" ja ko. nicki ignoreen.

Jos laitoit mut ignoreen niin et näe tätä. Mutta laita nyt hieman valaisua tuohon "vastapuoleen"? Voin ilmoittaa, että olen Eskon kanssa ihan ok väleissä ainakin omien tietojeni mukaan ja hänen kanssaan puhelimessa selvitellyt näitä asioita. Lehkosesta minulla on omat mielipiteeni ja ne voi lukea täältä. Mutta pillastuit taas kyllä ihan tyhjästä. Kysyn sulta omalla tavallani mistä olet tietosi saanut ja taas olen selkäänpuukottaja.
Eskolle olen esimerkiksi esittänyt toiveen, että kerää porukan ja tarjoutuu ostamaan Paksalilta TuTon omistuksen koska näin turvattaisiin parhaiten TuTon tulevaisuus kun Reijo luopuu. Lehkosta olen kritisoinut käytöksestä enkä usko, että pitää sitä kovin pahana koska itsekkin antanut luonteestaan lausuntoja joiden mukaan tietää välillä olevansa ongelmallinen.
Eskon kanssa ollaan myös sovittu, että jos jokin asia meistä jompaa kumpaa kaivelee niin soitetaan ja puhutaan asia selväksi. En pysty sanomaan, että olisin huonoissa väleissä kenenkään muun kuin täällä olevien eräiden nimimerkkien kanssa. Ei ainakaan kukaan ole minulle asiasta ilmoittanut mitään.
En ole saanut Rebelseistä mitään negatiivista palautetta kertaakaan. Siis suoraan, kaikista nimimerkeistä en tietenkään pysty sanomaan ovat meidän porukkaa vai eivät.
 

TuTolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Musashi: ellet halua nimimerkkisi yhteydessä mainittavan sitä, että olet TuTo faniryhmän Rebelsien vetäjä niin ÄLÄ MAINITSE SITÄ TÄÄLLÄ! Itsehän olet nimimerkkisi henkilöllisyyden paljastanut, turha siitä nyt on muita syyttää ja muille itkeä! Äijämäisyys alkaa olemaan toimistasi ja kirjoituksistasi kaukana. Kun et keksi muuta niin kaivelet vanhoja. Antaisit muun muassa Esko Heinosen jäädä taka-alalle, koska hän ei enää TuTo Hockey Oy:ssä vaikuta. Hän on tehtävänsä hoitanut ja nyt olisi myös sinun aika keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Alkaa olemaan jo melkein häpeällistä olla TuTo-fani, kun vetäjä vetää oikein kunnolla alta riman kirjoituksissaan. Tuntuu, että se olet sinä, joka tällä hetkellä saa ainakin tällä keskustelupalstalla omat fanit toisiansa vastaan. Fanivetäjän painopiste ainakin omasta mielestäni pitäisi olla fanitoiminnassa, fanihengen luomisessa ja erityisesti joukkueen kannustamisessa. Sinulla painopiste on aivan muualla, ollut jo pidemmän aikaa. Pengot vanhoja ja toimit TuTon tiedottajana. Antaisit jo olla niin meidän muidenkin olisi helpompi keskittyä olennaiseen - joukkue on hyvä ja sarjan ykkönen!

Muille faneille tsemppiä loppukauteen ja kannustetaan yhdessä TuTo voittoon!
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Musashi: ellet halua nimimerkkisi yhteydessä mainittavan sitä, että olet TuTo faniryhmän Rebelsien vetäjä niin ÄLÄ MAINITSE SITÄ TÄÄLLÄ! Itsehän olet nimimerkkisi henkilöllisyyden paljastanut, turha siitä nyt on muita syyttää ja muille itkeä! Äijämäisyys alkaa olemaan toimistasi ja kirjoituksistasi kaukana. Kun et keksi muuta niin kaivelet vanhoja. Antaisit muun muassa Esko Heinosen jäädä taka-alalle, koska hän ei enää TuTo Hockey Oy:ssä vaikuta. Hän on tehtävänsä hoitanut ja nyt olisi myös sinun aika keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Alkaa olemaan jo melkein häpeällistä olla TuTo-fani, kun vetäjä vetää oikein kunnolla alta riman kirjoituksissaan. Tuntuu, että se olet sinä, joka tällä hetkellä saa ainakin tällä keskustelupalstalla omat fanit toisiansa vastaan. Fanivetäjän painopiste ainakin omasta mielestäni pitäisi olla fanitoiminnassa, fanihengen luomisessa ja erityisesti joukkueen kannustamisessa. Sinulla painopiste on aivan muualla, ollut jo pidemmän aikaa. Pengot vanhoja ja toimit TuTon tiedottajana. Antaisit jo olla niin meidän muidenkin olisi helpompi keskittyä olennaiseen - joukkue on hyvä ja sarjan ykkönen!

Muille faneille tsemppiä loppukauteen ja kannustetaan yhdessä TuTo voittoon!

Jep olen täysin samaa mieltä noista vetäjän tehtävistä. Seuran ja joukkueen kannattamiseen kuuluu se, ettei hyväksy seuraa vastaan ulkopuolelta tulevaa asiatonta kritiikkiä. Heinosista kirjoitan koska haluan pitää heidät mukana koska itse ainakin toivoisin jos Paksal lopettaa niin harkitsisi osuudensa myymistä Heinosille ja turvaisi näin TuTon olemassa olon. Fanihengen luomista ei ole se, että lähden mukaan noihin TuTo sukeltaa juttuihin vaan pidän sen puolta mitä nyt on ja uskon tulevaisuuteen. Haluaisitko, että minäkin kirjoittelen siitä kuinka en enää usko seuran tulevaisuuteen. Jos Pressi esim kirjoittaa täällä, että nykyporukat saa TuTon siihen kuntoon, että sen voi pian myydä pastirollilla niin kyllä mä siitä älähdän vaikka muut fanit hyväksyisikin sen. Sen lisäksi minulla ei ole mitään järkeä eikä myöskään tarvetta/halua koska se ei todellakaan olisi edustamieni TuTo Rebelsien edun mukaista. Ennen ensi kautta neuvottelen esim. fanien eduista ensi kaudeksi niin on hyvä, että tulen toimeen ja olen väleissä niiden kanssa kenen kanssa neuvottelen.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Musashi: ellet halua nimimerkkisi yhteydessä mainittavan sitä, että olet TuTo faniryhmän Rebelsien vetäjä niin ÄLÄ MAINITSE SITÄ TÄÄLLÄ! Itsehän olet nimimerkkisi henkilöllisyyden paljastanut, turha siitä nyt on muita syyttää ja muille itkeä! Äijämäisyys alkaa olemaan toimistasi ja kirjoituksistasi kaukana. Kun et keksi muuta niin kaivelet vanhoja. Antaisit muun muassa Esko Heinosen jäädä taka-alalle, koska hän ei enää TuTo Hockey Oy:ssä vaikuta. Hän on tehtävänsä hoitanut ja nyt olisi myös sinun aika keskittyä nykyhetkeen ja tulevaan. Alkaa olemaan jo melkein häpeällistä olla TuTo-fani, kun vetäjä vetää oikein kunnolla alta riman kirjoituksissaan. Tuntuu, että se olet sinä, joka tällä hetkellä saa ainakin tällä keskustelupalstalla omat fanit toisiansa vastaan. Fanivetäjän painopiste ainakin omasta mielestäni pitäisi olla fanitoiminnassa, fanihengen luomisessa ja erityisesti joukkueen kannustamisessa. Sinulla painopiste on aivan muualla, ollut jo pidemmän aikaa. Pengot vanhoja ja toimit TuTon tiedottajana. Antaisit jo olla niin meidän muidenkin olisi helpompi keskittyä olennaiseen - joukkue on hyvä ja sarjan ykkönen!

Muille faneille tsemppiä loppukauteen ja kannustetaan yhdessä TuTo voittoon!

Täytyypä pitkästä aikaa kirjoittaa tännekin jotain, vaikka TuTon fanifoorumi riittää nykyisin TuTo-faneille vallan mainiosti. Täällä Jatkoajassa on ollut tällä kaudella paikoin turhan kaunaista ja sisäsiittoista ilmapiiriä, joka lähinnä heikentää seuran ja sen fanien asemaa.

Musashin kannat ja kannanotot ovat olleet ehkä kärjekkäitä, mutta yleensä täysin perusteltuja. Maton alta vetäjät ovat olleet aivan muut kirjoittajat, jotka ovat useasti itkeneet ties mitä asiaa. Varsinkin loppusyksystä tuomiopäivän ilmapiiri oli turhan sankka: milloin Reijo Paksal oli ylin petturi, milloin Lehkonen ainoa messias, milloin Heinoset väärinymmärrettyjä marttyyrejä jne jne jne. Ei tuollaista jaksa edes lukea. Kritisoitavaa toki on monessa asiassa, mutta kritiikki ei tarkoita älyttömiä ylilyöntejä tai inkvisitiomaista syyllisten etsimistä oman joukkueen edustajista.

Musashilla on sivumennen myöskin TuTo Rebelsien täysi tuki toiminnalleen - fanihenki on ollut koko kauden erittäin hyvä ja kannustava, ja fanitoiminta on saatu vuosien tauon jälkeen kunnolla jaloilleen. Musashin panos on ollut liki korvaamaton "fanitoiminnassa, fanihengen luomisessa ja erityisesti joukkueen kannustamisessa". Nykyisin Kupittaan hallilla on oikeastikin tunnelmaa, vierasreissuja järjestellään, fanit palkitsevat suosikkipelaajiaan, rummut raikaavat ja kannustuslaulut soivat täyden peliajan. Ei minulla ole ainakaan ikävä vanhoja haudanhiljaisia aikoja, joita on tätä kautta ennen riittänyt ihan tarpeeksi.

Kun puhun fanien tuesta, puhun tietenkin niistä faneista, jotka hallille tulevat ilta toisensa jälkeen kannustamaan joukkuettaan ja taputtamaan TuTon hyville suorituksille - en välttämättä niistä faneista, jotka viestivät lähinnä eri nettipalstoilla. Musashi ja muu Rebels-ydinryhmä on tehnyt koko kauden raakaa duunia Kupittaan hallin tunnelman kohottamiseksi, ja saanut siitä mm. pelaajien varauksettomat kiitokset.

Rebelsienkin parissa asioista on keskusteltu avoimesti ja rakentavasti, ja keskustellaan jatkossakin - ja helpoiten se tapahtuu hallilla, kasvotusten. Sieltä, faniporukan keskeltä löytyy Musashi, sieltä löydyn minä sekä monet muut, jotka ovat kaikkien tapahtumien, lehti- ja nettikirjoittelujen sekä epäselvien asioiden keskelläkin olleet koko kauden Kupittaalla kannustamassa TuToa voittoon ja vaikeuksien yli. Minulle ainakin merkitsee vain joukkueen kehitys ja menestys, ei mikään "Turun taudin" jälkioire tai politiikkaa liiaksi muistuttava likainen kabinettipeli.

En toki epäile, etteivätkö muutkin tänne kirjoittajat peleissä kävisi, joten ennen kuin muiden seurojen fanit saavat ihmetellä stereotyyppisen turkulaista eli sekasortoista, kaunaisia sävyjä saavaa backstabbing-jääkiekkokulttuuria liikaa, suosittelisin seuraavaa toimenpidettä: jos on ristiriitoja, ongelmia tai näkemyseroja, ne selvitetään hallilla, ennen kuin ne eskaloituvat lisää. Asiat voi jutella halki, jos haluaa. Kasvotusten kohtaaminenhan onnistuu helposti, Rebels-lipun alle on helppo löytää! :)
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Veikkaaja 4.3.2008:
TuTo etsii kokenutta valmentajaa Ismo Lehkosen tilalle ja on tehnyt mestiksen mittapuulla hyvän tarjouksen Mika Toivolalle.
 
Viimeksi muokattu:

Oadie

Jäsen
Veikkaaja 4.4.2008:
TuTo etsii kokenutta valmentajaa Ismo Lehkosen tilalle ja on tehnyt mestiksen mittapuulla hyvän tarjouksen Mika Toivolalle.

Vai sellaisia uutishuhuja, eikä yhtään huonoja. Kuitenkin katsoisin mielummin vielä tutun ja turvallisen Ikan perään. Vai onko se jo liian tuttu ja turvallinen? Ja miten Lehkosen ja El Reyon välit mahtavat olla, kumpikaan ei varmasti halua antaa myönnytyksiä. Nöyryyttä toivoisin tässä asiassa.

Vaikea uskoa kuitenkaan Toivolan tulevan, vaikkakin näytöt eivät tänä vuonna liigassa ole aivan onnistuneet.
 

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Veikkaaja 4.4.2008:
TuTo etsii kokenutta valmentajaa Ismo Lehkosen tilalle ja on tehnyt mestiksen mittapuulla hyvän tarjouksen Mika Toivolalle.

Joo kyllä Veikkaaja näemmä ainakin jotain tietää :)

Toivolalta on tosiaan jo jokin aikaa sitten kyselty, mutta ainakin silloin alkuun neuvottelut hyytyivät varsin nopeasti Toivolan itse iskemän, TuTolle aivan liian kovan hintalapun vuoksi. Mutta tiedä vaikka sittemmin olisi neuvotteluja edelleen käyty, niin että palkkatoiveen ja -tarjouksen ero olisi kaventunut.

Näin henkilökohtaisesti kun ajattelee Toivolaa TuTon mahdollisena valmentajana, niin jostain syystä ei oikein ole juurikaan mielipidettä asian suhteen. Paitsi sellainen että ei se taatusti ainakaan vaihtoehto sieltä huonoimmasta päästä voi olla.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Näin henkilökohtaisesti kun ajattelee Toivolaa TuTon mahdollisena valmentajana, niin jostain syystä ei oikein ole juurikaan mielipidettä asian suhteen. Paitsi sellainen että ei se taatusti ainakaan vaihtoehto sieltä huonoimmasta päästä voi olla.

Toivola on a) todennäköisesti liian kallis TuTolle ja b) totaalisen väärä mies TuTolle. Asuu Porissa, ei jäähallissa kuten Ika, ei omaa sanottavia meriittejä junnu- tai seuratoiminnan kehittämisessä. Ajattelutapa veisi joukkueen täyteen remonttiin ja lopputulemana TuTo olisi sarjan isoin ja hitain jengi vailla pelisysteemiä. Eli unohdetaan koko juttu? Nisse kehiin.
 

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Videosta puuttuu vain yksi valmentaja kaikki muut ovat päässeet paikalle.
http://www.mestis.fi/mestis/www/fi/index.php Olisi kyllä ollut mukava kuulla Lehkosenkin ajatukset alkavasta sarjasta ja pelaajien terveystilanne. No kai Ikalla oli jotain tärkeämpää niin kuin kuninkaaksi itsensä tuntevalla usein on. Toivottavasti ei ainakaan valmentaja ole nyt ratkaisuvaiheilla sairastunut.
 
Viimeksi muokattu:

Musashi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Videosta puuttuu vain yksi valmentaja kaikki muut ovat päässeet paikalle.
http://www.mestis.fi/mestis/www/fi/index.php Olisi kyllä ollut mukava kuulla Lehkosenkin ajatukset alkavasta sarjasta ja pelaajien terveystilanne. No kai Ikalla oli jotain tärkeämpää niin kuin kuninkaaksi itsensä tuntevalla usein on. Toivottavasti ei ainakaan valmentaja ole nyt ratkaisuvaiheilla sairastunut.

Lehkonen ja kaksi muuta TuTosta olivat olleet menossa tuonne tilaisuuteen mutta olleet huonon kelin takia lähellä ajaa kolari rekan kanssa ilman omaa syytään. Olivat päättäneet tuon jälkeen, että jättävät tuossa kelissä hengenvaarallisen urheilun muille. Jääkiekkoliiiton piti ottaa Ikalta haastattelu puhelimitse mutta eivät olleet sieltä päin ilmeisesti olleet kiinnostuneet kun eivät soitelleet. Onneksi ei pahempaa sitten kuitenkaan sattunut ja sällit pääsi turvallisesti kotiin.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ilves vs KalPa
  • 2.04
  • 3.80
  • 3.25
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös