Otan erittäin ilolla vastaan Kalle Moision Tutoon. Hankintana herättää keskustelua ja ihmetystä niinkuin täälläkin. Mikäli Ika tälle on siunauksensa antanut niin on varmasti parempi kuin joku näistä nykyisistä paskoista. Kai näin voidaan sanoa kun sinäkin Moisiosta näin totesit. Lisäksi mikäli tuo yhdenkin lisäkatsoja ja sinut pois hallista on hankinta varmasti onnistunut silläkin saralla.
Mielestäni ensisijainen tehtävä Mestis tason organisaatiolle on tehdä toiminnasta mielenkiintoista. Katson mieluusti meidän laidoilla Palosta, Moision veljeksiä, Rautajokea ja ihan ketä tahansa joka aiheuttaa jotain missä syke nousee katsomossa ja vaihtopenkeillä. Se että siellä pyörii seuran omia junnuja pörräämässä turhaan ilman mitään annettavaa pelille on mielestäni vain surullista, heille oikea paikka olisi keskittyä vain junnujen peleihin ja siellä pärjäämiseen, eikä edarin nelosessa selviytymiseen.
Unelma bottom6 laiturit minun Tutooni:
Moisio-xxx-Moisio
Palonen-xxx-Rautajoki
Ja lupaan ostaa 5 kausaria mikäli tuo nähdään Tutossa.
Kyllä Junnilan "Saha" varmaan vielä tuossa keskellä pärjäisi, vaikka molemmissa ketjuissa, joka toista vaihtoa, kun ei tarvitsisi jakaa kiekkoa kenellekään, eikä rytmittää peliä.
Unelmilla on aina kääntöpuolensa, kuten myös fantasiarostereilla ->
5-4 ja 5-3 YV:n pitäisi olla aika tikissä.
Ja itse satun olemaan 5-5 pelin ystävä, eli mielipidekysymys jossa ripaus faktaa.
En tiedä oletko itse pelannut tai valmentanut, mutta se on "junnulle" henkisesti iso päivä, kun pääsee pörräämään edes yhden vaihdon miesten peliä. Naapuriseura on hyvä esimerkki siitä, että päästetään pörräämään, mutta sitten unohdetaan kehittää yksilöä vahvuuksien kautta. En nyt tarkoita Honkasia ja Rantasia, jotka osaavat hommat jo C-junnuissa.
Toki enimmät peliminuutit siellä, missä voi samalla ratkoa pelejä.
Eli itse liputan vaikka yhden pelitaitavan C-junnun peluuttamista siellä täällä, kuin 2-3 törmäilijän, joilla ei ole pelillisesti mitään annettavaa. Sano sinä, kumpi on seuran ja pelaajan kannalta parempi näkökulma?
Tai älä, osaan arvata.