Itse olen vähän samaa mieltä. TuTo hävisi kamppailuja paljon maalinedustalla ihan "venytyksillä". Omissa hävittiin hieman enemmän, kuin hyökkäyspäässä voitettiin ja sieltäkin saatiin paljon maaleja maalin edustalta. Ei Hermeskään mitenkään loistava ollut ja heillä oli samoja ongelmia, mutta "kiimaa" oli tilanteissa hitusen enemmän laitta kroppaa likoon ja vaikka puskea kiekko maaliin. TuTo ei saanut parastaan irti ja parempaan pitäisi jatkossa pystyä.Hermeksen kaikki maalit tehtiin ihan maalin edestä. Osa avoimesta paikasta ja osa sitten irtokiekiekoista. Tuo kun otetaan haltuun, niin ollaan taas hieman paremmassa asemassa. Tietysi nyt kun tämä sarja on paras kolmesta ja turhautumista näkyi, niin vaikeata tulee olemaan. Tietysti, jos TuTo onnistuisi alussa karkamaan parin maalin karkumatkalle, niin vaputunut tunnelma voisi tuoda ratkaisevan pelin Turkuun. Paperilla TuTo on ehkä parempi, mutta tahto ratkaisee näissä. Se on nähty monesti. Kumalla tahto ja halu on suurempi vie sarjan.
Huomenna ollaan sitten selkä seinää vasten. Pahalta tuntuu joukkueen taaperrus, mutta silti äärettömän hienolta että näitä pelejä taas päästään pelaamaan. Tätä on odotettu, että joukkuetta punnitaan tosipaikassa. Nyt nähdään se, mitä lopulta ansaitaan.
Kyllä tämä tahto ja halu on kanssa yx älytön hokema, jota meritoituneet pelaajat ja valmentajatkin usein hokevat voitetun ottelun jälkeen kuin opetetut marakatit..Kun ei ole kanttia sanoa, että oltiin onnekkaampia, niin käytetään "piiloviestinä" tahtoa ja halua..
Onnellakin on merkitystä, mutta itse ainakin olen taivupainen siihen ajatukseen, että sekin pitää tavallaan ansaita ainakin pitkässä juoksussa. Taitavakin pelaaja voi pelata erittäin löysästi pelin molemmissa päissä jos ei esim. vain kiinnosta. Tilastoista voi myös nähdä, että jotkut pelaajat tosiaan syttyvät pudotuspeleihin ja saavat tasoaan hilattua ylöspäin. Raja voi olla myös hiuksen hieno ja yliyrittäminen voi näyttää myös huonolta. Tästäkin on toki tullut jo aikamoinen hokema, joka varmasti kyllästyttää. Mennään eteenpäin...