Ei tässä kaikki ole kyllä vieläkään ihan paketissa. Tiedän itse että mm. lomautukset ovat jättäneet syviä kuoppia TuTon toimintaan ja kaikkia kysymyksiä ei mm. nykyisen valmennuksen jatkaminen ratkaise. Tietyllä tavalla kysymys alkaa kuulua onko TuTon nykyinen valmennus kykenevä ratkaisemaan TuTon tolevaisuuden haasteita? Itse olen uskonut mm. Aavisen kykyihin ratkaista ongelmia, mutta tällä hetlellä en ole slihen varma. En toivo esim. Aittolaa takaisin, vaan uskon että organisaatiosta löytyy oikeasti henkilöitä joilla on jäätävä palo sisäisesti toimintaa kohtaan. Toivon sydämmestäni, että TuToa ei jätetä tuuliajolle.
kyllä nuo valmennusvaliinat kertovat aika paljo ”ammattitaidosta” mutta myös valtavasta aukosta urheiluymmärryksessä.
aavinen on itsekin myöntänyt, ett ymmärrys lajista on erittäin vajaa.
virtanen: on koutsannut 2 kautta. Millä mittareilla ” menestystä” ja muuta toimintaa saa ja voi arvostella? Ja pestiin 0-taustoilla.
virpiö: on aavisenkin sanojen mukaan omassa hommassaan harjoittelija. Pestiin lähes 0-taustoilla.
elomo: monivuotinen kiekonkerääjä, siinäpä ne näytöt olivatkin.
muista en osaa sanoa, enkä ole kuullut juuta enjä jaata. paitsi tuon janssonin fuduista edellisestä duunista. Onko,syy selvitetty ennen palkkaamista?
Haluisinniin kovasti uskoa hyvään, mutta montako vuotta noita hommia saa ihan vailla huolta harjoitella?
vaikea olisi raahautua hallille nyt.
Jos Hermes ei kaadu seuraavas ottelusarjassa, niin heikosti on asiat. Joku on arvostellut TUTO:n kauden rosteria heikoksi.
Katsokaapa Hermeksen. TUTO: n pitäisi oikeasti pyyhkiä Hermeksellä lattiaa, ihan mennentullen.
Ainoa joka ratkaisee: valmennus