Tuska julkisti lisää esiintyjiä: Children Of Bodom soittaa juhlakeikan "Hate Crew Deathroll" -albumin tiimoilta - KaaosZine
Helsingin Suvilahdessa 26.-28.6.2020 järjestettävä Tuska-festivaali on julkaissut lisää ensi kesän esiintyjiä. Early Crow -hintaisia lippuja on myyty ennätystahtiin. Maailman nopeimmat viikatemiehet eli Children Of Bodom soittaa Tuskassa klassisen ”Hate Crew Deathroll” -albuminsa...kaaoszine.fi
Children of Bodom soittaa siis klassikkoalbuminsa Hate Crew Deathroll kokonaisuudessaan ja tämä spesiaalikeikka on ainoa laatuaan tällä teemalla Suomessa ensi kesänä. Mukana uusina niminä Bodomin lisäksi mm. Insomnium.
Ei vieläkään Mercyful Fate... Oisko niin että joku toinen festari sai sen, vai eikö ole tulossakaan Suomeen. Mutta sama mulla, tämän hetken line-up ei saa ostamaan lippuaNyt on muuten nopea julkaisutahti, lokakuun puolivälissä on jo karvan alle neljäsosa bändeistä kasassa, ja vieläpä kaksi pääesiintyjää (sillä onhan Bodom nyt kait aika todennäköinen sellainen). Tällä hetkellä ei tarvitse mennä..
Ei vieläkään Mercyful Fate... Oisko niin että joku toinen festari sai sen, vai eikö ole tulossakaan Suomeen. Mutta sama mulla, tämän hetken line-up ei saa ostamaan lippua
Vieläkö pellebändien ykkönen kiss pyörii tulevanakin kesänä keikkalavoilla. Voi tsiisus.Kyllä tuo tieto että Gojira on yksi kolmesta pääesiintyjästä tulevassa Tuskassa tarkoittanee ettei Mercyful Fate sinne ole tulossa. Eli kun pääesiintyjät ovat Gojira, KISS ja Korn, niin jääpä tältä heavy-mieheltä ensi kesän kekkerit väliin.
Olikohan Impaled Nazarene jotain 10 vuotta putkeen esiintymässä Tuskassa alussa. Ja paljonko Suomessa on kysyntää Dark Angelille yms. Bisnestähän tossa pitäisi tehdä ja rahaa kääriä, ettei firma mene konkurssiin. Tankardia olin katsomassa Tuskassa taannoin ja ei siinä mitään massiivista yleisöryntäystä ollut. Nuoremman polven rässifaneja ja humoristisella otteella tehdyn musiikin ystäviä.niin kyllä tässä organisaatio alkaa osoittaa vakavia romahduksen merkkejä.. kyllähän epätoivon multihuipentuma on se, että sama tusinabändi on festareilla kahtena vuonna peräkkäin
Aika näyttää, mutta tuota "liian iso bändi sinne" en kyllä purematta niele. Ei nuo bändin jo julkistetut keikkapaikat mitään massiivisia vaikuta olevan. Joku Copenhell taitaa olla ihan samaa kokoluokkaa kuin Tuskakin ja Norjassakin ne esiintyy jollain Telia-areenaakin pienemmällä jalkapalloareenalla.KISS ei varmastikaan tosiaan Tuskaan ole tulossa, siitä toisessa ketjussa myös puhuttiin, on liian iso bändi sinne.
Tämä kyllä harmittaa.. Tuo Gojiran kiinnittäminen johtui varmaan siitä että piti saada pian korvaaja Children of Bodomin peruutettua. Mutta kertoo kyllä siitä että kunnianhimo ei ole mikään tekijä lineupin kasaamisessa. No, netin huhumylly pyörittää tarinaa Pearl Jamin keikasta naapurimaassa tuolle ajankohdalle, joten Tuska jäisi varmaan jokatapauksessa mulla väliin.Mikähän Tuskan on ajanut noin "tuskaiseen" tilaan, että melkeinpä kaikki kunnianhimo on kadonnut tekemisestä? Tai ehkä hieman kärjistetty kommentti tuo, mutta jotenkin tämä Provinssi/ Tuska samojen bändien kierrätys tuntuu vähän väsyneeltä + muu.
Tilastokeskuksen musaselvityksen perusteella tämänhetkinen nuoriso diggaa poppia, räppiä, hiphoppia, edm:ää ja inhoaa rockia, metallia. Rockin ja metallin kuluttajia ovat enimmäkseen 30-50v miehet ja he taas eivät kaipaa juurikaan uutta, vaan vanhaa ja tuttua menneiltä vuosikymmeniltä. Siksi niiden samojen bändien kierrättäminen kannattaa ja uusien tuominen on ainaista riskibisnestä.
Pop, iskelmä ja rock – älämölö, örinä ja räminä: pidetty ja torjuttu musiikki Suomessa | Tieto&trendit
Suomalaisten musiikkimaku on selvästi monipuolistunut 2000-luvulla uusien vaikutteiden myötä. Popmusiikki on 50 vuodessa noussut yhdestä inhotuimmasta kaikkein suosituimmaksi musiikinlajiksi, eikä taannoista tango-Suomea enää ole. Eri sukupolvilla ja -puolilla on omat suosikkinsa ja inhokkinsa.www.stat.fi
Aika pommi että Faith No More Tuskaan. Muita lisäyksiä Baroness, Symphony X ja Oranssi Pazuzu.
Pitää sanoa että vähän kaksijakoiset fiilikset tästä valinnasta festivaalin kannalta. Bändistä olen tykännyt Introducen ajoista lähtien, mutta mielummin olisin mennyt omalle jäähalli/stadionkeikalle. Ja eihän tuo nyt metallia ole ollut missään vaiheessa. Voin jo kuvitella miten puolet porukasta tulee vain sitä katsomaan varttia ennen.
Nyt sitten pitäisi päättää odotteleeko lisää artisteja vai ostaako ennakkolipun kolmelle päivälle. Muu kattaus on minun makuuni heikko tässä vaiheessa.
No eikös vastaus ole aika helppo: odotat ensi vuoden puolelle, ja ostat sitten vain päivälipun sille päivälle jolloin FNM on pääesiintyjänä, jos kerran muu kattaus on heikko
Kingston Wall+ Black Metal = Oranssi Pazuzu. Näin minä sen luonnehtisin...Oranssi Pazuzu pitänee ottaa viimein haltuun, muistaakseni hieman haastavaa settiä..
Tuska ilmeisesti yrittää houkutella minuakin. Viime vuonna oli Hellacopters ja nyt on Faith No More. Molemmat toki nähtyjä. Yleensä olen pysytellyt Tuskan artistikattauksesta vähintään muutaman kilometrin päässä.