Tässä muutama yö sitten Lahden suositussa yökerhossa ammuttiin henkilö. Onko tämä nykyaikaa? Saako baarissa varoa kenelle juttelet? Joudutko kysymään koko baarin väeltä, onko tuo nainen vapaa ennenkuin alat juttelemaan? Joudutko ostamaan tupakkaa tiskiltä, kun ei uskalla olla tarjoamatta, jonkun tuntemattoman sitä syöpäkäärylettä kysyessä.
Hieman kärjistettynä tuossa. Tiedän melko varmaksi, että Lahdessa tapahtunut tappo oli jengien välisiä tai ainakin toinen tapahtuman jäsenistä kuului paikalliseen rikollisjengiin. Virallinen totuus on toinen.
Itselläni on baarissa ollut ihan turvallinen olo. Ei ole ikinä tullut baarissa mitään hämminkiä kenenkään kanssa. Olen ajatellut, että baareissa on viimeinen paikka jossa kannattaa ottaa väittely tuntemattoman kanssa.
Mutta mihin tämä maailma on menossa? Itse haluan ainakin juoda olueni turvassa.
Hieman kärjistettynä tuossa. Tiedän melko varmaksi, että Lahdessa tapahtunut tappo oli jengien välisiä tai ainakin toinen tapahtuman jäsenistä kuului paikalliseen rikollisjengiin. Virallinen totuus on toinen.
Itselläni on baarissa ollut ihan turvallinen olo. Ei ole ikinä tullut baarissa mitään hämminkiä kenenkään kanssa. Olen ajatellut, että baareissa on viimeinen paikka jossa kannattaa ottaa väittely tuntemattoman kanssa.
Mutta mihin tämä maailma on menossa? Itse haluan ainakin juoda olueni turvassa.