Nyt sitten tos on aloittanut fanien syyllistämisen somessa, viimeinen päivitys tänään täysin ala-arvoinen ja faneja syyllistävä. Way to go.
Mitä tarkoitat?
Nyt sitten tos on aloittanut fanien syyllistämisen somessa, viimeinen päivitys tänään täysin ala-arvoinen ja faneja syyllistävä. Way to go.
Mitä tarkoitat?
Ei kelpaa jumbosija. Laitatko viestini, jossa olen näin kommentoinut.
Minulle on kirjoittajana laitettu viestejä entisiltä toimijoilta, itse en ole moiseen lähtenyt. Toisten pihoilta kannattaa myös pysyä poissa, vaikka ilmaiset neuvot ovat hintansa arvoisia, tätä kannattaa noudattaa. Ja kyllä, pilkettä tässä edelleenkin. En pidä sinua vielä ihan manaajan veroisena toimijana tässä asetelmassa.
Suora lainaus facebookista hc tps postaus:
'Vaikeina aikoina punnitaan kaikkien sydän. Mitä me olemme yhdessä? Mitä TPS sinulle oikeasti merkitsee?
Jokainen saa valita itse.
Silti on vain TPS.
Näytä itsellesi ja muille tiistaina, oletko oikeasti TPS.
Milloin Turussa on muka joskus luovutettu?
TPS-KooKoo tiistaina klo 18.30.'
@Zodiac
Kaksi kirjoitusta ennen viimeistä omaasi ovat lakimiehiltä, me olemme varmasti joutuneet pohtimaan rangaistusten ja muiden seuraamusten anatomiaa enemmän kuin esim. sinä, arvon Zodiac. Koska et selvästi pysty tasokkaaseen akateemiseen tai edes asialliseen keskusteluun, pysyn ylemmissä kannoissani ja jätän asian tähän.
Mukavaa päivää.
Milloin Turussa on muka joskus luovutettu?
Ymmärrettävää, että toimisto koittaa luoda positiivista ilmapiiriä. Olishan se kummallista, jos siellä heitettäisiin hanskat tiskiin ensimmäisenä.
Luo positiivista ilmapiiriä syyllistämällä faneja?
Eiköhän tässä ole vaan kyse huonosta mainostekstin tuottamisesta. Tepsissä sekin puoli on nykyisellään tuollaista "tein itse ja säästin" -osastoa.
Muistakaa sitten prkl pysyä pois sieltä hallilta, nimenomaan ensi viikon peleistä. Tää ei ole mikään vitsi! Jos oikeasti huomennakaan ei kuulu tiedotetta niin täysin mielenvikaista touhua ja joutavat kärvistellä tyhjille lehtereille.
Pahoin pelkään että aina löytyy sen verran tuulareita että 3k täyttyy jota toimisto pitää täysin normaalina tiistaimatsiin. Ykkösellä kun alkaisi!
Ja Kaskinen, ei edes pelaajia tarvitse paikalle :)Toivon mukaan vain jääkoneen kuljettaja on paikalla
Eiköhän tässä ole vaan kyse huonosta mainostekstin tuottamisesta. Tepsissä sekin puoli on nykyisellään tuollaista "tein itse ja säästin" -osastoa.
Sanotaan toki nyt että tällä hetkellä on jokseenkin ihan sama millä tavalla tiistain ottelua mainostaa, niin paskaa siitä sataa niskaan koska huonoa markkinointia.
Sanoinkin "koittaa luoda". Päin vittuahan tuo meni taas.Luo positiivista ilmapiiriä syyllistämällä faneja?
Vau, nyt ammutaan jo kovilla. Lakimiehet kovistelemassa jatkoajan kirjoittajia, jotka arvostelevat Kaskisen valmennustaitoja ja vaativat Kallelle potkuja.
Tasokkaasta akateemisesta ja asiallisesta keskustelusta referenssit on nähty jo toisen lakimiehen osalta, mutta toinen on kieltämättä melko tuntematon tapaus.
Mutta ettei menisi vallan ohi aiheen, niin en vaan voi olla ihmettelemättä ihmisten sokeutta Kaskisen valmennuskykyjen suhteen. Noh, parempi myöhään kai kuin ei milloinkaan.
Vaikka Kallesta ei vielä tällä kaudella päästäisikään eroon, niin ehkä optiota ei ainakaan uskalleta käyttää ensi kaudesta. Tai mistä sitä tietää, kuinka sekaisin Tepsin johtoporras on.
En minä sanonut että tuo on hyvää viestintää, sanoin vaan että mainostettiinpa tiistain ottelua millä tahansa tavalla niin kritiikkiä tulisi.On tietysti voinut mennä ohi minulta, mutta onko muihin kun tuohon syyllistävään otettu kantaa?
Onko sinusta hyvä lähteä tuollaiseen toimintaan seuran puolelta?
KalPa-osiota saa tarvittaessa lisätietoja tästä. Jarilaukkas-kaudelta 2013 tämä helmi: "Herkkähipiäisimmille niin kutsutuille hyvän päivän faneille kausi voi olla jo ohi". On teillä vielä matkaa tuohon pohjanoteeraukseen.Luo positiivista ilmapiiriä syyllistämällä faneja?