Turun Palloseura – kriisijoukkue

  • 128 836
  • 416

-JH-

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Merkit olivat ilmassa jo tammikuussa, että kaudesta tullee hyvästä runkosarjasijoituksesta huolimatta jälleen torso. Kaskisen johdolla samaa kaavaa noudattaen Turussa katseltiin kun muut joukkueet kehittivät peliään koko kauden.

TPS matkusti vahvoilla yksilöillä juuri niin pitkälle kuin yksilöt voivat joukkueen viedä, joukkue ei ollut missään vaiheessa parempi tai huonompi, se suoritti samalla tasolla koko kauden, muut menivät vaan kauden vanhetessa ohi joukkuepelin kehittyessä. Totta helvetissä se peli alkaa näyttää helmikuussa aivan karmealta kun vastassa on jatkuvasti tiiviimpää puolustamista ja organisoidumpaa hyökkäämistä, jengi toisensa perään luki Tepsin peliä kuin avointa kirjaa.

Kirjoitin jo aikaisemmin, että Tepsin runkosarjasta voi vetää ainoastaan yhden johtopäätöksen, liigan taso on laskenut tasolle, jossa yksilöillä voi saavuttaa hyvän sijoituksen runkosarjassa, mutta yksilöt eivät kanna enää siinä vaiheessa kun joukkuepeliä on hiottu ja roolipelaajien merkitys kevättä kohden kasvaa.

Niittymäen ja valmennuksen yhtälö ei ole varsinaisesti epäonnistunut, se ei ole alunperinkään kokemattomuuttaan voinut toimia. Kriisin tästä tekee tietysti se, että tähän kokonaisuuteen ei ole tulossa muutosta.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Saatiinhan se tämäkin ketju ajankohtaiseksi. Siellä maataan vittu pahnan pohjimmaisena vailla pelitapaa selittelevän valmentajan kanssa, täysin vaiheessa olevalla kokoonpanolla jonne ostetaan jotain vuokratyövoimaa jostain kaljaliigasta ja isoin uutinen on syksyllä RX-sentterin saippuaooppera. Kiitos että kunnianpalautus pidettiin yllä näinkin ”pitkään”.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Saatiinhan se tämäkin ketju ajankohtaiseksi. Siellä maataan vittu pahnan pohjimmaisena vailla pelitapaa selittelevän valmentajan kanssa, täysin vaiheessa olevalla kokoonpanolla jonne ostetaan jotain vuokratyövoimaa jostain kaljaliigasta ja isoin uutinen on syksyllä RX-sentterin saippuaooppera. Kiitos että kunnianpalautus pidettiin yllä näinkin ”pitkään”.
Näinpä. Samalla somessa "oikeat kannattajat" pysyy lojaaleina ja paheksuu meitä, jotka olemme aidosti huolissamme Tepsin suunnasta. Seuraa ohjataan kohti täystuhoa, mutta nämä äärikannattajat vaan näyttää peukkua. Oikeastaan naurattaa noi ihmiset.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
On se luojan lykky ettei tänä vuonna pelata karsintoja. Tämänkin päivän työnäytteellä neppariin tulisi niin, että Gatoraden jumbotrooni värisisi ja sarjataso vaihtuisi. Olisi siinäkin suoritus näillä pelimerkeillä. Alistunutta, säyseää ja täysin päämäärätöntä roiskimista missä maalipaikat tulivat tuurilla. Se, että joku taklasi puolustuksessa, sai melkein kahvit rinnuksille minulla.
 
TPS on yksi Suomen hienoimpia seuroja. Pyydän heti anteeksi, että esitän ulkopuolisen mielipiteitä. Tottakai jokainen seura tekee minkä parhaaksi näkee.

Väitän kuitenkin, että seuran identiteetti on hukassa. Suikkasen aikaan alettiin syyttämään muita. Kaskinen yrittää parhaansa, mutta tiukan paikan koittaessa osoitellaan kuitenkin vastustajan Mikki Hiiriä. Kysyn vaan Teiltä Arvoisat Tps Fanit, että olisiko Jortikan aikaan hyväksytty tällainen meininki?

Entinen peluri Virtanenkin moittii tepsiä kaikin keinoin. En tiedä mikä on totuus, mutta jos entinen peluri hymyssä suin lähettää kaikkien medioiden lisäksi Seura-lehteen elämätarinaa ja marttyyritarinaa, niin eipä se paljon yhteisestä joukkuehengestä kerro. (muokkaus jälkikäteen: tai siis kertoo liikaakin)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Arvauksia tiistain yleisömäärästä? Kenenköhän kuningasidea tämä oli?
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Näinpä. Samalla somessa "oikeat kannattajat" pysyy lojaaleina ja paheksuu meitä, jotka olemme aidosti huolissamme Tepsin suunnasta. Seuraa ohjataan kohti täystuhoa, mutta nämä äärikannattajat vaan näyttää peukkua. Oikeastaan naurattaa noi ihmiset.
Mielenkiinnosta, keitä nämä "oikeat äärikannattajat" ovat?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Jos Pajuniemi on sanonut noinkuin kirjoitetaan, alkaa tämä saatana uudestaan. Hankitaan pelaajia väärille paikoille, annetaan päättömiä lausuntoja, case Virtanen.

Monta vuotta mennyt ettei me olla oltu koko kiekkokansan ja vähän muidenkin nauru aihe.

Nyt on jonkun noustava esiin ja pistettävä piste tälle. Jos annetaan vain tilanteen kehittyä omillaan menee vuosia taas korjata tämä paska.

Montakohan kertaa tää pitää elää uudelleen?
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mielenkiinnosta, keitä nämä "oikeat äärikannattajat" ovat?

Nimenomaan. Jos joku ei ole sisälukutaitoinen, niin esim minä olen vaatinut jo pitkään muutoksia isossa kuvassa ja arvostellut organisaation tekemää työtä ja päätöksiä.

Kts vaikka analyysini keväältä:
TPS - taas pestään selkiä

Nyt kun huomautin, että älkää mehustelko kenenkään henkilökohtaisella kohtalolla, niin olen saanut palautetta siitä, että olen naiivi humanisti.

Moni voisi pohtia lukemaansa ja kirjoittamaansa hetken eikä oksentaa höyrypäissään.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mielenkiinnosta, keitä nämä "oikeat äärikannattajat" ovat?
En lähde täällä anonyyminä kirjoittamaan nimiä. Ei kuulu tapoihin ja taitaa olla palstan sääntöjen vastaista muutenkin.

Kuten sanoin, somesta niitä löytää, ja isossa kuvassa luulevat aina olevansa niitä jotka kannattavat ja fanittavat oikein. Jos kritisoit TPS:n toimintaa, et ole oikea fani/kannattaja.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En lähde täällä anonyyminä kirjoittamaan nimiä. Ei kuulu tapoihin ja taitaa olla palstan sääntöjen vastaista muutenkin.

Kuten sanoin, somesta niitä löytää, ja isossa kuvassa luulevat aina olevansa niitä jotka kannattavat ja fanittavat oikein. Jos kritisoit TPS:n toimintaa, et ole oikea fani/kannattaja.

Nimenomaan näin. Mitään ei saisi kritisoida. Kyllä tuon nyt sarjataulukosta ja pelejä seuraamalla näkee mistä homma kusee.

Ei nähdä metsää puilta ja heti ollaan negapettereitä kun asia sanotaan niinkuin se on. Kai nyt jokainen hiukan jääkiekkoa seuraava tietää mistä tuo homma kiikastaa.

TPS on nykyään naurunaihe mikä hiukan meinaa sylettää. Ei me noin huonoja olla mutta kun auton kuski on amatööri niin metsään menee niin että rytisee. Kaskinen on täysin väärässä paikassa.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Nimenomaan. Jos joku ei ole sisälukutaitoinen, niin esim minä olen vaatinut jo pitkään muutoksia isossa kuvassa ja arvostellut organisaation tekemää työtä ja päätöksiä.

Kts vaikka analyysini keväältä:
TPS - taas pestään selkiä

Nyt kun huomautin, että älkää mehustelko kenenkään henkilökohtaisella kohtalolla, niin olen saanut palautetta siitä, että olen naiivi humanisti.

Moni voisi pohtia lukemaansa ja kirjoittamaansa hetken eikä oksentaa höyrypäissään.

En oikein jaksa uskoa, että tämä voi sinuun kohdistua. Itsekin olen pitänyt esillä Kaskisen inkvisitiota, mutta en ole ymmärtänyt siitä saamiani palautteita normaalia keskustelua kummallisemmaksi. Jos tässä nyt kuitenkin lähes 20 vuoden melko ankaran palautteen antamisen jlk tällä perusteella on oikea äärikannattaja, niin sitten olen. ”Kun mitään ei saa sanoa” on tepsissä mitä vaan saa sanoa, kunhan vaadit onlinereilla Kaskiselle kenkää vartin välein samalla solvaten häntä henkilönä. Ja huom. en myöskään ole vaatimassa hänelle muuta kuin säällisen kohtelun. Tästä on turha jatkaa. Jokainen saa kannattaa tyylillään.
 

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimenomaan. Jos joku ei ole sisälukutaitoinen, niin esim minä olen vaatinut jo pitkään muutoksia isossa kuvassa ja arvostellut organisaation tekemää työtä ja päätöksiä.

Kts vaikka analyysini keväältä:
TPS - taas pestään selkiä

Nyt kun huomautin, että älkää mehustelko kenenkään henkilökohtaisella kohtalolla, niin olen saanut palautetta siitä, että olen naiivi humanisti.

Moni voisi pohtia lukemaansa ja kirjoittamaansa hetken eikä oksentaa höyrypäissään.

Minulta oli mennyt ohitse tämä keväinen kirjoitus. Hyvin oli kirjoitettu!

Tästä juuri on kyse eli turha nyt on mehustella henkilökohtaisella kohtalolla ja heittää ylenmäärin lokaa yhden niskaan. Kaskisen käytös on typerää ja ylimielistä, eikä hän ole kokonaisuutena arvioiden kummoinenkaan valmentaja. Hän tietenkin kantaa vastuun pelillilistä ja valmennuksellisista asioista. Suurimmat syylliset tähän katastrofiin ja farssiin ovat kuitenkin muualla. Turha tässä on nyt keskittyä pelkästään Kaskisen lynkkaamiseen, koska...

1) Koko Tepsin toimintakulttuuri on sitä itseään. Ammattimaisuudesta tai korkeasta vaatimustasosta ei ole tietoakaan. Tepsin toiminnasta on puuttunut kaikki uskottavuus ja ammattiylpeys kohta lähes parikymmentä vuotta. Koko organisaatio on sellainen amatöörien puuhastelukerho, jossa tärkeintä on hyvä fiilis kavereiden kesken. Toki ottelutapahtumiin on tehty jotain hyviä juttuja, mutta aika mitättömiä, kun katsotaan isoa kuvaa.

2) Tepsi on käyttänyt käsittämättömän paljon rahaa, joka ei ole tuottanut oikeastaan yhtään mitään. Kaikki raha on ollut hukkaan heitettyä. Kyllä tuolla pelaajabudjetilla pitäisi pystyä paljon parempaan ja ennen kaikkea pitäisi pystyä rakentamaan parempia joukkueita. Tepsi tekee tappiota vuodesta toiseen siinä missä pienemmät seurat tekevät voittoa. Ilveskin on nyt pystynyt voitollisiin tuloksiin, vaikka oli lähes konkurssisa. Minusta yksi iso syy näihin tappioihin on se, että Tepsillä ei ole mitään suuntaa, eikä päämärää. Heitellään rahoja vähän sinne sun tänne fiilispohjalta.

3) Sen sijaan, että rekrytoitaisiin avaintehtäviin ammattilaisia ja osaajia, niin rekrytoinnit tehdään sillä perusteella, että kuinka paljon on takana pelejä esim. Tepsin junnuissa, kuinka turkulainen henkilö on ja onko Tepsin taustalla vaikuttavien ihmisten joukossa kavereita. Osaaminen ei kiinnosta pätkääkään, kun rekrytoidaan ihmistä Tepsin avaintehtäviin. Ainoa merkitsevä asia on se, millainen TPS-tausta henkilöllä on.

4) Tepsillä ei ole toiminnassaan punaista lankaa millään osa-alueella. Vai kuinka monen mielestä Tepsillä on selkeä pelillinen identiteetti tai selvä pelitapa? Joo tiedän, että Kaskisen mielestä Tepsillä on selvääkin selvempi pelitapa ja pelillinen identiteetti, mutta unohdetaan nyt hänet. Joukkueen rakentamisessa ei myöskään ole oikein päätä, eikä häntää. Pelaajia hankitaan fiilispohjalta, eikä kukaan mieti kokonaisuutta. Siltä se ainakin näyttää. Vuodesta toiseen kokoonpanossa ovat samat puutteet esim. jämäkän puolustavan puolustajan puuttuminen. Nuorten pelaajien kehittäminen on joitakin poikkeuksia lukuunottamatta keskinkertaista tasoa.

5) Tepsissä pitäisi ottaa nöyrä asenne ja ruveta paiskimaan kovasti töitä pitkäjänteisen menestymisen eteen. Tepsin johdon pitäisi ottaa mallia, vaikka Tapparasta ja Kärpistä. Nämä seurat ovat hyviä esimerkkejä hyvin hoidetuista joukkueista, jotka pärjäävät vuodesta toiseen. Jos mallia ei haluta ottaa näin läheltä, niin mennään sitten ottamaan mallia jostain eurooppalaisesta huippuseurasta esim. Frölundasta. Millään vanhoilla meriiteillä tai vanhan vuosikymmenten takaisen menestymisen perusteella ei nyt, eikä tulevaisuudessa menestytä. Tepsi on organisaationa täysin tuuliajolla. Ei ole päämäärää, tavoitetta, eikä vaatimustasoa. Tepsissä ei tiedetä, kuinka huippuorganisaatiot toimivat.

Tässä nyt jotakin ja voisi vielä kirjoittaa enemmänkin. Johtopäätös nyt kuitenkin on se, että ei Kaskinen ole yksinään syyllinen tähän ja liikaa nyt huomio kohdistuu häneen. Kaskinen on vain yksi pieni osatekijä tässä farssissa. Koko valmennus pitää ehdottomasti vaihtaa, mutta ei se ole kuin pieni apu, eikä ratkaise Tepsin ongelmia, jotka ovat paljon syvemmällä. Ei auttaisi, vaikka Tepsiin tuotaisiin NHL:n parhaat valmentajat tänne, koska tämä organisaatio on kokonaisuudessaan täydellisen sekaisin ja tuuliajolla. Toiminta on niin amatöörimäistä, ettei valmentajan vaihtamisella ole hirveästi merkitystä isossa kuvassa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
En oikein jaksa uskoa, että tämä voi sinuun kohdistua. Itsekin olen pitänyt esillä Kaskisen inkvisitiota, mutta en ole ymmärtänyt siitä saamiani palautteita normaalia keskustelua kummallisemmaksi. Jos tässä nyt kuitenkin lähes 20 vuoden melko ankaran palautteen antamisen jlk tällä perusteella on oikea äärikannattaja, niin sitten olen. ”Kun mitään ei saa sanoa” on tepsissä mitä vaan saa sanoa, kunhan vaadit onlinereilla Kaskiselle kenkää vartin välein samalla solvaten häntä henkilönä. Ja huom. en myöskään ole vaatimassa hänelle muuta kuin säällisen kohtelun. Tästä on turha jatkaa. Jokainen saa kannattaa tyylillään.

Sen verran kysyisin että mitä tarkoitat tällä säällisellä kohtelulla? Sääli on sairautta tulosurheilussa ja tuolla saa kenkää moni muukin koutsi kohtuu näytöillä (mitkä Callen kohdalla on suorastaan paskat ja olemattomat).
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelaajat pitää saada hereille että ne pelaa täydet kolme erää. Tähän asti on pelattu vain se ensimmäinen erä ja sitten on alettu ns."käsitöihin" ja kaveri on painellut ohi. Joukkue on saatava herätettyä ja valmentajan vaihto on se ensimmäinen askel parempaan. Mitään takuuta valmentajan vaihto ei tulosten parantumisille anna. Ompahan ainakin se kortti sitten katsottu. Ykkösketju vilttiin muutamaksi peliksi ja videoita katsomaan miten se jalka on hiipumut pelintiimellyksessä. Ei tässä missään kriisissä olla. Se on vaan ruvettava töitä tekemään että tulokset paranee. Paistaa se päivä risukasaankin.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
@Zodiac

Säällistä kohtelua on kaikki valmennuksen ammatilliseen tekemiseen kohdistuva kritiikki, esim.
- Mielestäni Tepsin tulisi vapauttaa päävalmentaja tehtävistään, koska tulokset ovat huonoja!
- Valmennus vaihtoon, koska pelillinen ilme on surkea jnejne.

Saa käyttää myös vahvempia ilmauksia, kunhan pysyy ammatin harjoittamisen piirissä - valmentajan duuni on julkinen, joten sitä saa arvostella.

Ei-säällistä kohtelua on ammatin harjoittamiseen liittymättömien, henkilöön kohdistuvien seikkojen mukaan ottaminen, esim.
- N.N. on henkilönä vajakki tai imbesilli.
- Toivon pahaa (esim. työttömyyttä) henkilölle X.X. tai hän ei ansaitse kunnioitusta, koska joukkue ei menesty.

Nämä kun menee tarpeeksi pitkälle, niin kyse voi olla myös rikollisesta toiminnasta.

Sääli eli empatia ei ole sairautta, se on terveen ja kypsän ihmisen tuntemus toisen henkilön kokemaa tuskaa kohtaan, vaikka samalla sinänsä jonkin ikävän ammatillisen ratkaisun rationaalisesta puolesta tai oikeutuksesta ei olisi epäilystäkään. Oletko antanut koskaan ihan lainmukaisia potkuja jollekin? Minä olen. Se on hirveää, vaikka olisi liiketoiminnalle tai muulle työyhteisöllekin jopa hyväksi.

Koet kannattajana selvästi olevasi henkilökohtaisesti loukattu valmentajien toimesta, minkä seikan vuoksi haluat heille rangaistuksen. Koita päästä eroon tuosta tuntemuksesta ja ymmärrä, että ammatin harjoittamista urheilukin on.
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sen verran kysyisin että mitä tarkoitat tällä säällisellä kohtelulla? Sääli on sairautta tulosurheilussa ja tuolla saa kenkää moni muukin koutsi kohtuu näytöillä (mitkä Callen kohdalla on suorastaan paskat ja olemattomat).

Lähinnä sitä, ettei mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Minulla ei ole varaa asiassa toimia saarnamiehenä, olen itsekin kaikenlaiseen epäasiallisuuteen syyllistynyt. Näytöt ovat heikot, mutta Kaskinen ei kai ole ainakaan minun tietääkseni muuta pahaa palloseuralle tehnyt, epäasiallisesti käyttäytynyt tjsp. On tässä seurassa muutakin nähty. Osa saanut anteeksi legendan suojaviitassa, osaa roimittu hieman enemmän aiheestakin. Vanhemmiten itsellä ainakin hieman alkaa tulla mukaan myös pehmeyttä kantoihin, jos ei ole asialle välttämätöntä, ei ehkä ole pakko lyödä lyötyä yksilöä. Yllä loistavia viestejä siitä miten nyt Irwinin sanoin pitäisi kerralla erottaa koko sakki. Ns. kaikille kenkää klassikko. Itse en näe koko organisaatiossa oikeastaan yhtään onnistujaa, ml kannattajatkin. Paskoja olemme kuten jo aiemmin todettu. En tiedä miten tästä päästään edes eteenpäin, Kaskisen vaihtaminen ei kokonaisuudessa riitä kuin vähän alusta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@Zodiac

Säällistä kohtelua on kaikki valmennuksen ammatilliseen tekemiseen kohdistuva kritiikki, esim.
- Mielestäni Tepsin tulisi vapauttaa päävalmentaja tehtävistään, koska tulokset ovat huonoja!
- Valmennus vaihtoon, koska pelillinen ilme on surkea jnejne.

Saa käyttää myös vahvempia ilmauksia, kunhan pysyy ammatin harjoittamisen piirissä - valmentajan duuni on julkinen, joten sitä saa arvostella.

Ei-säällistä kohtelua on ammatin harjoittamiseen liittymättömien, henkilöön kohdistuvien seikkojen mukaan ottaminen, esim.
- N.N. on henkilönä vajakki tai imbesilli.
- Toivon pahaa (esim. työttömyyttä) henkilölle X.X. tai hän ei ansaitse kunnioitusta, koska joukkue ei menesty.

Nämä kun menee tarpeeksi pitkälle, niin kyse voi olla myös rikollisesta toiminnasta.

Sääli eli empatia ei ole sairautta, se on terveen ja kypsän ihmisen tuntemus toisen henkilön kokemaa tuskaa kohtaan, vaikka samalla sinänsä jonkin ikävän ammatillisen ratkaisun rationaalisesta puolesta tai oikeutuksesta ei olisi epäilystäkään. Oletko antanut koskaan ihan lainmukaisia potkuja jollekin? Minä olen. Se on hirveää, vaikka olisi liiketoiminnalle tai muulle työyhteisöllekin jopa hyväksi.

Koet kannattajana selvästi olevasi henkilökohtaisesti loukattu valmentajien toimesta, minkä seikan vuoksi haluat heille rangaistuksen. Koita päästä eroon tuosta tuntemuksesta ja ymmärrä, että ammatin harjoittamista urheilukin on.

Jotakin lakikirjojako tässä aletaan nyt kaivelemaan että saadaan huonot akanat pois? Senkö se mielestäsi vaatii?

Tuolla saa kokoajan kenkää joku koutsi ja varmasti liksansa silti. Elä höpötä turhia.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
@Zodiac

Kaksi kirjoitusta ennen viimeistä omaasi ovat lakimiehiltä, me olemme varmasti joutuneet pohtimaan rangaistusten ja muiden seuraamusten anatomiaa enemmän kuin esim. sinä, arvon Zodiac. Koska et selvästi pysty tasokkaaseen akateemiseen tai edes asialliseen keskusteluun, pysyn ylemmissä kannoissani ja jätän asian tähän.

Mukavaa päivää.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Lähinnä sitä, ettei mentäisi henkilökohtaisuuksiin. Minulla ei ole varaa asiassa toimia saarnamiehenä, olen itsekin kaikenlaiseen epäasiallisuuteen syyllistynyt. Näytöt ovat heikot, mutta Kaskinen ei kai ole ainakaan minun tietääkseni muuta pahaa palloseuralle tehnyt, epäasiallisesti käyttäytynyt tjsp. On tässä seurassa muutakin nähty. Osa saanut anteeksi legendan suojaviitassa, osaa roimittu hieman enemmän aiheestakin. Vanhemmiten itsellä ainakin hieman alkaa tulla mukaan myös pehmeyttä kantoihin, jos ei ole asialle välttämätöntä, ei ehkä ole pakko lyödä lyötyä yksilöä. Yllä loistavia viestejä siitä miten nyt Irwinin sanoin pitäisi kerralla erottaa koko sakki. Ns. kaikille kenkää klassikko. Itse en näe koko organisaatiossa oikeastaan yhtään onnistujaa, ml kannattajatkin. Paskoja olemme kuten jo aiemmin todettu. En tiedä miten tästä päästään edes eteenpäin, Kaskisen vaihtaminen ei kokonaisuudessa riitä kuin vähän alusta.

Hiukan pilkettä taas vaatii. Eihän täällä kukaan Kaskisen pihalle ole menossa. Se että ei saa kritiikkiä antaa ja aletaan jotain lakikirja juttuja puhumaan on täysin naurettavaa.

Mennään näillä sitten kun tuntuu tuo jumbosija kelpaavan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
@Zodiac

Kaksi kirjoitusta ennen viimeistä omaasi ovat lakimiehiltä, me olemme varmasti joutuneet pohtimaan rangaistusten ja muiden seuraamusten anatomiaa enemmän kuin esim. sinä, arvon Zodiac. Koska et selvästi pysty tasokkaaseen akateemiseen tai edes asialliseen keskusteluun, pysyn ylemmissä kannoissani ja jätän asian tähän.

Mukavaa päivää.

Kuin myös. Se ei Tepsiä tule pelastamaan harmi kyllä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Hiukan pilkettä taas vaatii. Eihän täällä kukaan Kaskisen pihalle ole menossa. Se että ei saa kritiikkiä antaa ja aletaan jotain lakikirja juttuja puhumaan on täysin naurettavaa.

Mennään näillä sitten kun tuntuu tuo jumbosija kelpaavan.

Ei kelpaa jumbosija. Laitatko viestini, jossa olen näin kommentoinut.

Minulle on kirjoittajana laitettu viestejä entisiltä toimijoilta, itse en ole moiseen lähtenyt. Toisten pihoilta kannattaa myös pysyä poissa, vaikka ilmaiset neuvot ovat hintansa arvoisia, tätä kannattaa noudattaa. Ja kyllä, pilkettä tässä edelleenkin. En pidä sinua vielä ihan manaajan veroisena toimijana tässä asetelmassa.
 

IceMaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trashers, Flyers
Nyt sitten tos on aloittanut fanien syyllistämisen somessa, viimeinen päivitys tänään täysin ala-arvoinen ja faneja syyllistävä. Way to go.

Tää tiistain matsin mainos ihan huikea. Kommenteissa kyllä hyviä vastauksia, että josko seurajohto näyttäisi mitä TPS merkitsee..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös