Edelleen ihmettelen samaa kuin 12 vuotta sitten tuolla ekalla sivulla. Minusta ne bändit on aika tylsiä jotka vaan seisovat lavalla kuin kyrvät, ettei vaan kukaan pääse arvostelemaan uskottavuuden menetyksestä. Itselle livemusiikissa on kyse paljon muustakin kuin musiikista, se on showta saatana eikä mitään "kuka soittaa tarkimmin/uskottavuus pitää säilyä" jäykistelyä.
Toki showtakin on monenlaista ja ymmärrän hyvin ettei kaikille uppoa Kätilöiden meno, ei minullekkaan uppoa nykyartistien taustamusiikin tahdissa twerkkaus.
Musiikkipuolesta taas, ihan vitun sama mihin lokeroon mikäkin bändi laitetaan, hyvä musiikki on hyvää musiikkia. Siinäkin on monia makuja ja se kaikille suotakoon. En tiedä oletko arvon
@Fullhazard oikeasti tuollainen rokkipoliisi, vai saiko tämä ketju analysoimaan tarkemmin, mutta anteeksi vain, tuollainen analysointi kuulostaa aika naurettavalta. Yksinkertaiset kappalerakenteet ja riffit my ass, oikea musiikki (rokki) tehdään kuitenkin kolmella soinnulla. Max neljällä.
Selkeästi olet kuitenkin musiikkimiehiä (itse en ole muuta kuin kova kuuntelemaan) ja arvostan tietämystäsi, mielipiteesi nyt vain hieman otti silmään.
Speggelin lähdön jälkeen en Kätilöitä ole vielä livenä nähnyt, toivottavasti pian tulisi mahdollisuus. Tässä ote viimeiseltä livekeikalta missä olin paikalla, onhan tää kova.
Turmion Kätilöt - Hades Kiitos 2004-2014 DVD
E: Rumpalista vielä, RunQ taiteilijanimeltään. Muutamat ammattilaiset ovat kertoneet että kova jätkä on kuitenkin vaikka fillejä ei juuri Kätilöiden biiseissä olekkaan, iskut tulee ajallaan ja rytmi on hallussa. Myönnän että tässä olen kuitenkin vain oman amatöörikorvan ja kuulopuheiden varassa.