Turkin poijaat naurattaa

• 47 597
  • 167

Erik Loka

Jäsen
Pizzat @ JKL

Oltiin siinä Forumin Maxi-Buffetissa istumassa ja oottelemassa että kaveri syö. Istuttiin viimesessä pöydässä (ravintola siis käytävätyyppinen), jonne ei tiskiltä nää. Sitten siihen tulee joku 17-18v. maahanmuuttaja kertomaan että 'meillä on tässä pöytävaraus, joten voisitteko siirtyä toiseen pöytään'. (Mitä v*ttua? Mistä lähtien mutupizzeerioihin otetaan pöytävarauksia?) Siirryimme kiltisti toiseen pöytään aterioimaan.

Karviset halusivat tietysti tarkistaa ettei kolme ihmistä syö yhdellä maksulla.

Tuosta lähi-pizzeriasta tilasin taas vakiopizzan kotiinkuljetuksella. Myöhemmin sain tietää että pizza oli viety ensin naapurilleni:)

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Sistis
Baari-iltojen jälkeen tulee usein käytyä Punjabissa vetämässä Pita-kebab.
Punjabista on meikäläiselläkin kohtalaisen hyvät muistot, tosin viimeksi kävin siellä kolmisen vuotta sitten. Aika runsas oli ainakin ennen vanhaan tuo pita-kebab, tiedä sitten, ovatko nykyään samoilla linjoilla. Eikös se ollut melko karu paikka? Se on vain niin, että naisen myötä sitä tulee hiukan ronkelimmaksi, poikamiehenä annoksen koko oli pääasia.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
er_bai_wu

Missäpäin jykylää Ali Baba sijaitsee? Olen taas ensi viikolla tulossa sinne Keski-Suomen jylhille kankahille, ja jos vaikka sattuu nälkä yllättämään, voisin tuota ravintelia testata.

Turkin veikkojen ravintoloissahan tulee itse käytyä vähintään kerran viikossa, eikä näissä Rauman paikoissa ole juurikaan moitittavaa.

Ainoa josta on jotain negatiivista sanottavaa on juuri tämä edellisellä sivulla
haukuttu Eti.

Kerran menin kyseiseen puljuun ja tilasin kinkkupizza, karvakädellä taisi olla kiire, vaikka sulkemisaika ei ollut lähelläkään, kun vastaukseksi tuli "Pizza kesta liika kaua, ota kebab!"
Sanoin, että haluan pizzan, johon myyjä totesi, että "Ulos!"

Enpä mä tuossa puljussa kauhean usein vierailekaan, joskus baari-illan jälkeen kun muut paikat on täynnä, etin ruuassa on tuota paljon puhuttua valkosipulia sen verran, että kestää viikon, ennen kuin se haju lähtee pois siitä huoneesta, jossa on nukkunut Etissä syömisen jälkeen... Tapetitkin pitää perkele liimata uusiks.

Kantapaikassani Antalyassa ei ole ikinä siellä vieraillessani tapahtunut mitään pahaa turkkilaisten toimesta, päin vastoin, kerran kaverini tilasi Pita-kebabin, itse en tuolloin syönyt mitään, vaan odottelin kaveriani siinä samassa pöydässä, pita tulikin hetken päästä, ja kaverini pisti sen poskeensa.
Hetki tämän jälkeen tuli myyjä uuden Pitan kanssa kaverilleni, todeten "Sulle oli Pita?" -Johon kaverini totesi syöneensä jo.
Myyjä hetken kierteli, ja kun huomasi, että olivat tehneet ylimääräisen Pitan hän toi sen meidän pöytään ja sanoi kaverilleni, "Syö tämäkin."
No, eihän kaverillani tietenkään enää ollut nälkä, joten allekirjoittanut sai siitä ilmaisen aterian.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti sampio
Punjabista on meikäläiselläkin kohtalaisen hyvät muistot, tosin viimeksi kävin siellä kolmisen vuotta sitten. Aika runsas oli ainakin ennen vanhaan tuo pita-kebab, tiedä sitten, ovatko nykyään samoilla linjoilla. Eikös se ollut melko karu paikka? Se on vain niin, että naisen myötä sitä tulee hiukan ronkelimmaksi, poikamiehenä annoksen koko oli pääasia.

Kyllä siellä nuo kebabit ovat mielestäni pysyneet melko samanlaisina viime vuodet. Kyllä niistä nälkä lähtee.

Paikka on karu, mutta juuri sopiva yön pikkutunneilla syömiseen. Silloin ei saa olla ronkeli.

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Naughty_S

muutakaan ystävällistä elettä puhtaalla haistavittu -asenteella.

Kuulostaa Iso-Roban McDonald´silta. Siellä tulee sijainnin vuoksi asioitua useita kertoja viikossa ja otan annoksen aina mukaan. Saa aina jännittää miten tilauksen kanssa käy. Legendaarista on jo se, että useimmiten ainakin jotain kuullaan väärin ja joutuu aina todella tarkasti katsoa, mitä pussissa on. Pillit, ketsupit, paperit ovat luonnollisesti usein poissa, mutta aina välillä saa ihan väärää tavaraakin ja jos siitä sattuu mainitsemaan niin se on aina asiakkaan vika siellä. Heillä on muutama vakiovittuilija töissä, jotka tekevät siitä todellista taidetta. Vastaavaa ei koe missään muussa Mäksterissä. Kaikki yleiset tiedot ja Mäksterin omien nettisivujen tiedot kiistetään huolella ja väitetään, ettei pidä paikkaansa. Vähän samaan toki pääsee Pietarinkadun Centralin tarjoilijat. Paikkahan on tunnettu liian vanhoista ja laiskoista tarjoilijoista, joille asiakaspalvelu on vieras käsite. Parin vuoden ajan tuli siellä useinkin nautittua ruokajuomana ja miksei baaritiskilläkin Tanskassa valmistettuja A-vahvuisia Carlsbergejä 0,33 l pulloissa kunnes kerran tarjoilija ilmoitti, ettei ko. olutta ole, eikä Centralissa ole koskaan ollutkaan eli olen vain kuvitellut ne kymmenet kerrat, kun olen siellä Carlsbergia vetänyt. Samanhenkiseen toimintaan pääsi Makuunin tyttö viime viikolla Liisankadulla, joka ei suostunut laittamaan siihen läpyskään leimaa sen vuoksi, koska käytin sellaisen 1e alennuskupongin. Itsehän he niitä vihkoja aina puolipakolla asiakkaille myyvät ja ennen on tullut kymmeniä kertoja leimoja ja varmaan tuollakin viikolla kaikki muut asiakkaat saivat, mutta minä sain kokea "hyvän asiakaspalvelun" riemut. Tosin puristin sen leiman sieltä väkisin, koska en suostunut juuri sinä päivänä vittuilun kohteeksi. No paljon tästä olisi pitänyt laittaa tuohon "hyvän asiakaspalvelun" ketjuun. Vittuilua ja muuta spedeilyä näet esiintyy vähintäänkin yhtä paljon suomalaisten isännöimissä paikoissa kuin ulkkarimestoissa. Sanoisin, että ulkkarimestoissa voi olla joskus vähän hälläväliä-asenne, mikä voi heijastua siihen, että hygieniasta tai muista pikkuasioista he tinkivät, mutta se periaatteellinen vittuilu kuuluu yleensä suomalaisen asiakaspalvelijan toimenkuvaan. Moni suomalainenhan jo näyttääkin siltä, että voi vittu kun mun pitää olla täällä töissä. Senpä takia tulee usein se täyslastillinen sontaa asiakkaan niskaan, mikä tietystikään ei ole asiakaspalveluhenkilöstön, vaan heidän pomojensa vika. Pitäisi pitää huoli, että firmassa asiakasta kohdellaan hyvin.

Micco!

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluttu muutos
Re: er_bai_wu

Viestin lähetti sampio
Missäpäin jykylää Ali Baba sijaitsee? Olen taas ensi viikolla tulossa sinne Keski-Suomen jylhille kankahille, ja jos vaikka sattuu nälkä yllättämään, voisin tuota ravintelia testata.

En ole er_bai_wu, mutta vastaanpa silti, näin jyväskyläläistyneenä sudeettisavolaisena. Ali Baba sijaitsee Yliopistonkadulla. Part Onea, entinen Giggling Marlin, vastapäätä. Eli "torilta" (niin kuopiolainen ei tuota pientä autioa aukeaa toriksi kutsu) Yliopistonkatua Seppälään/Pohjoiseen päin. Ydinkeskustasta esim. Väinönkatua ylös ja Yliopistonkatua pitkin parikymmentä metriä oikealle. Lähistöllä on myös erittäin hyvä snägäri, nimeltään grilli 21.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti scholl
[BSamanhenkiseen toimintaan pääsi Makuunin tyttö viime viikolla Liisankadulla, joka ei suostunut laittamaan siihen läpyskään leimaa sen vuoksi, koska käytin sellaisen 1e alennuskupongin. Itsehän he niitä vihkoja aina puolipakolla asiakkaille myyvät ja ennen on tullut kymmeniä kertoja leimoja ja varmaan tuollakin viikolla kaikki muut asiakkaat saivat, mutta minä sain kokea "hyvän asiakaspalvelun" riemut. Tosin puristin sen leiman sieltä väkisin, koska en suostunut juuri sinä päivänä vittuilun kohteeksi.[/B]

No sinäpä olitkin oikein loistava asiakas ja - kuten aina asiakkaan kuuluukin olla - oikeassa.

Ote Makuunin sivuilta löydetystä clubijäsenyydestä:

"Clubikortin lisäksi saat Makuunin bonuskortin, johon laitetaan liikkeessä leima jokaisen normaalihintaisen elokuvan vuokrauksen yhteydessä."

Kun käytät alekupongin, vuokraus ei ole enää normaalihintainen, eikä leimaa tällöin tule laittaa. Upeaa, että kuitenkin puoliväkisin leiman kiristit koska "sinä päivänä et suostunut vittuilun kohteeksi".

Se on niin helppoa luulla olevansa aina oikeassa.

PS. Kappalejaoilla tulee selkeyttä tekstiin ja tekee sen helpommin luettavaksi.

Armeijassa tupakaveri tilasi paikallisesta ählämipaikasta koko tuvalle safkat, jotka minä sain sitten käydä portilta hakemasta.

Äijä saapui Corollalla yllättäen melkein ajallaan, mutta kuinkas ollakaan vaihtorahaa ei löytynyt (minulla 2kpl 20euron seteliä) ja juomatkin oli mystisesti unohtuneet jonnekin(=Abdul rapsutti päätään ja katsoi hölmistyneenä takapenkille). Yritin sitten torua, että "ei tee oikein hyvää maineelle...". Herra tietysti heti aloitti selittelyn "minä puhu hoono soomi, meibi vii kän spiik inglish?" Sain naputella Abdullahin kalliiseen nokialaiseen oman numeroni, hän lupasi heti soittaa kun pääsee tuomaan juomat ja vaihtorahat.
10 minuutin kuluttua puhelin soi ja sieltä kuului "sinä olla xxx, minä tuoda sinulle heti monta pullo juomista ja raha takasi."

Nyt löytyi ählämiltä ruskea nahkalompsa jossa oli n. 1-2cm paksuinen setelinippu. Rahanvaihdon jälkeen hän selitteli olevansa pahoillaan ja tarjosi virnuillen viiden euron seteliä hyvitykseksi. Pidin käpälää tyrkyllä edelleen ja Abduli löi siihen vielä toisen vitosen. Se riitti minulle. Ihan sopiva hakupalkkio köyhälle varusmiehelle vaikka jouduinkin selvitellä nokikepin sotkuja. Seuraavalla kerralla joku muu sai lähteä safkanhakuun, silloin Abdul olikin jo tunteroisen myöhässä...

Edit: pientä säätöä

Jeffrey

Jäsen
Viestin lähetti Shejbal
Olen kuullut tapauksesta, jossa erääseen lahtelaiseen autokorjaamoon oli kerran hinattu turkkilaisen ravintoloitsijan matkan varrelle hyytynyt pakettiauto.

Turkin poikien autot vissiin on suht hyytyvää sorttia..

Kerran tässä kotikulmilla kun lähdin siskon kyydillä stadia kohti niin matkan varrella oli pitserioitsija ählämi joka oli tietysti juuttunut lumipenkkaan autoaan kääntäessä. No turkillainen sitten tietysti heilutteli meille kun ajoimme ohi ja pysähdyttiinkin. No minä sitten reippaana miehenä (mitä nyt naisia vaivaamaan) nousin autosta ja aloin pitsakuskin avuksi, mutta eihän me sitä autoa saatu liikkeelle. Ähly sano mulle, että "mene sinä rattiin" ja kun silloin ei vielä korttia ollut niin olin senverta hölmistynyt, mutta onneksi sisko tuli autosta apuun ja kuskin paikalle. No sitten saatiin auto irti hankesta kun kaksi miestä työnsi ja nainen ajoi. Eipä ole kyseisen tapahtuman jälkeen tarvinnut täyttä hintaa kebabista maksaa...

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Positiivista on se, että edes yrittävät.
Jokainen voi sitten miettiä miten rehtiä yritystoiminta lienee kun pizzan ulosmyyntihinta on 3.50e. Siitä kun vähentää kustannukset, päästään aika lähelle persnettoa jo ilman verotusta. Siitä sitten kai pitäisi katettakin jäädä?

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti Murmeli
No sinäpä olitkin oikein loistava asiakas ja - kuten aina asiakkaan kuuluukin olla - oikeassa.

-
-
-

No eipä tuo juuri yllätä, että nämä kuponkien kanssa plärääjät ovat juuri tälläisiä, että joka asiasta jaksaa kitistä. Lukutaito olisi heillekin kova juttu.

Ja ketjun aiheestakin sitten hieman: mikä mahtaa olla syynä, että puhelimessa näiden ulkomaanelävien kanssa meikäläinen vaihtaa itsekin hoonosoomi-vaihteen päälle heti alkuun. En siis ainakaan huuda jos kaveri ei langan toisessa päässä ymmärrä, vaan yritän tulkata heidän omalla suomen kielellä.

Ziege

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Middlesbrough, Pens, Pirates, Steelers
Viestin lähetti Murmeli

Ote Makuunin sivuilta löydetystä clubijäsenyydestä:

"Clubikortin lisäksi saat Makuunin bonuskortin, johon laitetaan liikkeessä leima jokaisen normaalihintaisen elokuvan vuokrauksen yhteydessä."

Kun käytät alekupongin, vuokraus ei ole enää normaalihintainen, eikä leimaa tällöin tule laittaa. Upeaa, että kuitenkin puoliväkisin leiman kiristit koska "sinä päivänä et suostunut vittuilun kohteeksi".

Väärin. Vuokraus on normaalihintainen, mutta maksun yhteydessä osa maksetaankin tällä euron kortilla. Eli leima tulee silti.

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Itsellä ei ole huonoja kokemuksia Lahden karvakäsipaikoista. Trion Adanussista saa helvetin hyvät rullakebabit ja linja-autoaseman Italianosta (ählämipaikka nimestään huolimatta) saa hyvät pizzat. Ei tulisi mieleenkään mennä maksamaan hirmuhintaa Kotipizzan pienestä sinänsä ihan hyvänmakuisesta lätystä.

Ja en jaksa kauheasti moralisoida, että liian halpoja ovat eväät. Kyllä näitä autokauppias Rehti Reinoja ja Ville Vilpittömän työkaluputiikkeja on löytynyt ennen karvakäsien rantautumistakin. Puhumattakaan kirpputoreista, joissa varastetun tavaran myynti on maan tapa.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampereella baarikeikan jälkeen menimme ystäviemme kanssa pizzalle La Belvi nimiseen pizzeriaan Tammelassa, tiedän että yleensä "yöpizzat" ovat heikompia ja nopeammin valmistettuja kuin normaaliaikaan, mutta kun pizza eteeni tuli repesin ihan täysin.

Pizzassa oli täytettä hieman ja taikinaa pirusti, pizza näytti siltä kuin olisi tehny 10 sekunnissa ja maku oli todella kaamea. Meinasin viedä pizzan takaisin ja nauraa tekijöille päin naamaa, mutta kiltti luonteeni tämän esti.

Tiesin jo pizzeriaan mennessä että pizzat eivät kovin erikoisia ole, mutta nälkä vei voiton ja varsinkin kun pizzeria oli vieressä, toista kertaa en tätä virhettä kyseisessä ravintolassa tee, tosin kuulin juuri että omistaja paikassa on juuri vaihtunut joten saattaa olla että taso nousee.

Ps. Eräs jatkoaikalainen nimimerkki voi asialle tehdä vahvistuksen ;)

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Rakas veljeni on kyllä todella pahasti näitä "pitsaählyjä" vastaan. Rasistiksi en luokittelisi, mutta kun veli kerran on ravintolapäällikkö ja itse joutuu maksamaan kaikki verot sunmuut, niin kai se vähän vituttaa katsoa kun ählyt myy jotain seeluokan tavaraa maksamatta mitään veroja tai eläkkeitä tai sensellaisia. Ymmärrän pointin ihan hyvin.

Minulla ei ainakaan ole ollut mitään huonoja kokemuksia. Tietysti tuo suomenkielinen kanssakäynti on usein helvetin hankalaa, mutta kyllä sen nyt ymmärtää. Minä osaa sanaakaan turkkia. Porissa on tämä Chili (olikos) josta sai ihan kivan kokoisen jöötin kebab-perunoita kahdella ja puolella eurolla. Ei muuten saa enää. Nostivat hintoja takaisin. Ei siellä enää tulekaan käytyä.
Parhaat pitsat Porissa muuten on joko Kasiblankkassa tai BuPizzassa (oliko noin? Se Toejoen..). Ei ole Cottonin voittanutta, tosin.
Mutta joo. Porilaiset, millainen on Junus?

Ebbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado
Viestin lähetti Micco!
Tilasin tuossa alkukeväästä itselleni eräästä Jyväskylän turkkilaisesta kebab-paikasta Iskenderin kotiinkuljetuksena. Parinkymmenen minuutin takana oven takana oli Ahmed kuuden Iskender-annoksen kanssa. Kauan piti tapella, että uskoi minun vain yhden tilanneen. Piti soitella aina keittiöön asti, joka väitti, että kuusi tilasin. No, lopulta sain yhden annoksen ja selvisin yhdellä maksulla. Kovin kävi kebab-pojat kuumana.

Omalle kohdalleni tapahtui viime syksynä sellainen tilanne, että menin hakemaan Lutakon paikallisesta pizzeriasta itselleni ja mammalle yhteistä pizzaa pikaisen nälän tyrehdyttämiseksi ennen illan ruokakutsuja.

Kaikki meni ihan normaalisti siihen asti kunnes minulle tuotiinkin kaksi pizzaa tilaamani yhden sijasta. Tilaamani pizza oli juuri se mikä pitikin, mutta kaupan päälle sain toisen lätyn tyyliin jauheliha, tonnikala, salami. Sanoin että en tilannut kuin yhden ja vastaukseksi sain, että teimme näitä äsken liikaa ja tämä ei maksa mitään. Kummallista kyllä otin molemmat pizzat mukaan, ja ei-tilattua maisteltiinkin eikä mitään oireita siitä tullut.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lähiaikojen suurimmat pettymykset pizzaskenessä ovat aiheutuneet meikäläiselle suomalaisissa syöttölöissä. Nimittäin jokunen kuukausi sitten testasimme vaimoni kanssa erästä uutta ja edullista pizzapaikkaa, kun mainostivat perhepizzaa 9,90. Kohtalaisen iso se oli ja halpa kuitenkin, mutta PAHA. Minä en kovin helposti sano ruokaa pahaksi ja vielä vähemmin pizzaa, mutta se oli oikeasti todella erikoinen viritelmä. Juusto oli joko todellakin vanhaa tai sitten en vain päässyt sen aromeihin "sisälle", tiedä sitten tekikö pelkkä juusto koko pizzasta sen sortin fiaskon kuin se oli. Taisi olla joku Food Saloon tai Pizza Saloon Lohjalla, itse en aio toiste käydä enkä voi sitä kellekään suositella.

Toinen hukkareissu sattui tutussa Kotipizzassa. Työpäivisin tulee silloin tällöin haettua talon lounastarjous, naapurissa kun noita lättyjä tekevät. Sattuipa kerran, että työvuorossa oli joku harjoittelija tai aloittelija, ja tietenkin jälkeeni pamahti koko pizzeria täyteen porukkaa. Tämä pizzajannu selvitti kyllä ruuhkan ihan kohtalaisesti ja pizzakin tuli aikanaan. Kiire valitettavasti vain näkyi lätyn ulkomuodossa; normaalin pyöreän pizzan sijaan sain n. 15x30 cm kokoisen ovaalin, jossa täytteet olivat keskellä "pizzaa" ja reunuksilla vain kastiketta ja juustoa. En viitsinyt hankaloittaa pojun elämää lisää, kun sen verran paineessa tuntui kaveri olevan jo valmiiksi, vaan söin ruokani ja pakenin paikalta. Nykyään varmistan kuitenkin, että työvuorossa on tuttu kokki.

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Jurvanen
Mutta joo. Porilaiset, millainen on Junus?
Mä tykkään. Tekevät hyviä annoksia. Usein melko isojakin.
Vitosella lounasaikaan saa hyvin mahan täytettyä liiankin täyteen.
Plussaa on myös aukioloaika viikonloppuna elikkäs aamuviiteen. Kapakasta on tullut lähdettyä pari kertaa pizzerian kautta himaan.

Kannattaa kokeilla.

Ai niin, entäs ne miinukset? Varmaan se perinteinen tason vaihtelu ruuassa. Joskus sama pizza ei olekaan ihan niin mehevä kuin viimeksi.

Ja nämä kundit maksaa verot ja sosiaalimaksut ja asuvat ihan omilla rahoillaan ostetussa omakotitalossa.

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Viestin lähetti sampio

Onkos tuossa pita-kebabissa samat neljä kastiketta, mitkä näissä Punjabin annoksissa ovat makua antamassa? Itse kun tykkään enemmän särpiä lautaselta ruokani, niin ei ole noita leipiä tullut kokeiltua. Joka tapauksessa pidän tuota Punjabin neljän kastikkeen "unelmaa" Tampereen parhaana Kebab-annoksena. Kyä maistuu.

Vaughan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Murmeli

Itsehän olen Makuunin kupongit käyttänyt jo aikaa sitten ja joka kerran saanut leiman, joiden ansiosta olen myös katsonut muutaman ilmaisen leffankin. Olen asioinut Karhupuiston ja Hämeentien Makuuneissa, ja ainakin näissä leiman saaminen kupongin yhteydessä on ollut automaattista. Muistaakseni sain ensimmäisen leiman samalla, kun liityin klubiin ja sain kuponkivihon, josta tietenkin myös heti käytin yhden.

Eli tässä tapauksessa kyllä Makuuni on syyllistynyt asiakaspalveluhenkilökunnan puutteellisen kouluttamiseen tai vajavaiseen tiedottamiseen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Infamous
Onkos tuossa pita-kebabissa samat neljä kastiketta, mitkä näissä Punjabin annoksissa ovat makua antamassa? Itse kun tykkään enemmän särpiä lautaselta ruokani, niin ei ole noita leipiä tullut kokeiltua. Joka tapauksessa pidän tuota Punjabin neljän kastikkeen "unelmaa" Tampereen parhaana Kebab-annoksena. Kyä maistuu.
Sistis on varmaan parempi vastaamaan kysymykseesi, koska on siellä todennäköisesti tuoreemmalti käynyt. Sen vain muistan, että pita-kebab oli runsas ja erityisen lihaisa sekä maukas.

Woi Witsi. Tässähän alkaa olla nostalgiasävytteisiä tuntemuksia ilmassa. Pitäisiköhän tehdä kesällä poikamiesvuosien muisteloretki Turun Napoliin ja Memory Dayhin (Kebab rrrRanska!!!) sekä Tampereen Punjabiin.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti sampio
Sistis on varmaan parempi vastaamaan kysymykseesi, koska on siellä todennäköisesti tuoreemmalti käynyt. Sen vain muistan, että pita-kebab oli runsas ja erityisen lihaisa sekä maukas.

Lihaa siinä on ainakin paljon. Ja on kyllä maukas. Kastikkeiden määrää en lähde kyllä arvailemaan, koska en ole siihen juurikaan kiinnittänyt huomiota. Mutta ainakin kolmea arvelisin siinä olevan.

http://www.kebabille.com/arvostelut/ravintola.php?rid=305

Tuossa on muiden kommentteja ravintolasta. Tosin noissa on yleensä aina enemmän haukkuja, kuin kehuja. Tyypillistä suomalaista luonnetta on antaa risuja, jos niihin on aihetta. Ruusuja annetaan taas harvoin, vaikka niihin olisikin aihetta.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti Sistis
Lihaa siinä on ainakin paljon. Ja on kyllä maukas. Kastikkeiden määrää en lähde kyllä arvailemaan, koska en ole siihen juurikaan kiinnittänyt huomiota. Mutta ainakin kolmea arvelisin siinä olevan.

Väärin. Neljää. Laskin viime viikolla käydessäni, että montakos siinä nyt olikaan.
En ole varma mitä kastikkeita ovat, mutta muistan värit.
Punainen, valkoinen, oranssi ja "keltainen". Eli varmaan tomaattikastike, valkosipulikastike, joku ja sellainen makea kastike.

Tuo kastikkeiden määrä tekee sen, että se on hyvää. Valitettavasti se kastike lyödään siihen koko komeuden päälle, että liha alla jää ilman sitä.
Sen takia sekoittelenkin aina sitä kebabia että lihakin saa sitä kastiketta. Tosin menee ilmankin.

Ja Flonaldolle tiedoksi, vaikka se paikka on vähän mitä sattuu, tarkoitus on syödä siellä vain sitä pitakebabia.

Yorgos

Jäsen
Viestin lähetti Ziege
Väärin. Vuokraus on normaalihintainen, mutta maksun yhteydessä osa maksetaankin tällä euron kortilla. Eli leima tulee silti.

Höpö höpö. Kupongilla saat alennusta, eli tuotetteen hinta on alennettu. Eri asia olisi, jos maksaisit esim. lounassetelin tapaisella läpyskällä, joka siis käy maksuvälineenä muuallakin kuin ko. paikassa.

Käypä nyt nätisti pyytämässä tytöltä anteeksi ja suttaa varastamasi leima vihkosesta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy