No toi on jo aika kova, 12 tuntia unta. Oispa itelläki.
Voi olla myös 0 tai 24 tuntia. Noilla spekseillä.
No toi on jo aika kova, 12 tuntia unta. Oispa itelläki.
Miks en tajunnu tätä?Voi olla myös 0 tai 24 tuntia. Noilla spekseillä.
En keksi tähän mitään hassua vastausta, joten kysynkin että mitä kuuluu?Ihan inhimillistä. No, meikän elämänrytmitys on ollut jo pitkään kuin elvytettävän sydänkohtauspotilaan elinkäyrä tietokoneen näytöllä. Tähän on helppo tottua. Moneenkin asiaan on vaivatonta sopeutua.
Kyllä aina kuulumiset kiinnostavat. Tällaista se minunkin tekstini on päässä, mutta sitten kun sitä alkaa kirjoittamaan niin tuntuu että jää todella paljon sanomatta. Samaa ikäluokkaa suunnilleen, itseasiassa nyt paljastan että olen jopa sinua nuorempi. En nyt halua täällä ikääni kertoa, mutta väitän olevani palstan nuorin. Sun kans on myös kiva aina jutella jotain arkista. En ole ikinä huomannut tuota kirjoitusvirhettä, eikä siitä ole kyllä kukaan kehdannut mainitakkaan. Jumalauta olet kenties ensimmäinen joka sen huomaa. Olen joskus miettinyt uutta, eli olen katsellut sitä, mutta näköjään ollu nii puusilmä että ei ole tullut huomattua. Pitäs vissii olla lasit päässä koneellakin.Aika paljonkin kaikkea. Eri asia onko se kiinnostavaa. No onhan se kun toisetkin haluavat kuulla. Ilta meni terveyttä harjoittaessa ja paukkumaissia popsiessa. Olisi käytävä pian vessassa. Pepsi-tunnari alkoi soida päässä. Toisen ikkunan kaihtimet on väännetty kiinni. Päiväkirja pitää päivittää ennen nukkumaanmenoa. Sinulle on kiva kirjoittaa ja taidat olla vieläpä aika lailla samaa ikäluokkaa. Ei ole pakko paljastaa jos ei huvita. Itse tykkään olla avoin ja siksi profiilistani löytyy jopa linkit allekirjoittaneen Twitter- ja Facebook-tileihin. Sinun allekirjoituksessasi on muuten kielinatsille ikävästi paistava kirjoitusvirhe: joukkueemme sijaan lukee joukkeemme.
Kiva kun tällä setämies palstalla on muitakin nuoria. Itse laitoin juuri Led Zeppelinin soimaan. Olen ajatellut kaiuttimien ostamista, jotta muutkin voisivat kuulla biisini. Nyt kun aattelee, niin turha tuota kirjoitusvirhettä on alkaa korjaamaan. Sehän voisi olla sellanen Rekka Pinteen tunnus. On sitten jälkipolville kerrottavaa. Lol.Loistavaa. On aina kivaa saada tänne samanhenkistä ja -ikäistä porukkaa. Tuo tieto riittää vallan mainiosti. Päivitin päiväkirjan ja kävin sisähuussissa, nyt istahdin kannettavan äärelle ja pistin Scorpionsia soimaan. Olen huomannut allekirjoituksesi kirjoitusvirheen jo tovi sitten, mutta sanoin siitä nyt kun tuli hyvä tilaisuus. Ei sillä ole merkitystä, mutta kunhan huomautin sen osuttua silmääni.
Setämiesten juttuja on hauska lueskella, vaikkakin palstan naisten puolesta välillä vähän hirvittä ja ahdistaa. No tiedän, että sekin on huumoria ja ihan hauskaa. Johnnyn jutut varsinkin välillä aiheuttaa pieniä hörähdyksiä.Pidä se vaan ihmeessä tuossa. Olen sen verran tarkkuusherkkä ihminen etten itse pystyisi, mutta sinulta luonnistunee. Setämiehetkin ovat kyllä hauskoja, mutta samanikäisiä tovereita ei päihitä mikään. Lol.
Vois olla myös 3 kuukautta.Voi olla myös 0 tai 24 tuntia. Noilla spekseillä.
Just nää on sitä Johnnyä. Johnny on helvetin hauska ja leppoisen oloinen kaveri. Musta tuntuu, että jos joskus syttyisi sota ja olisin itsekin rintamalla, niin toivoisin, että Johnny olisi mun kans samassa paikassa. Voisin kirjoittaa uuden tuntemattoman sotilaan ja hän olisi päähahmo. Naisetkin taitaa näille juttuille naureskella. Ainakin toivottavasti.Halvan huumorin ystävänä en voi olla tykkäämättä Johnnyn ja kumppaneiden jutuista. Se perkeleen taivuttaminen, tissien ihaileminen ja virtuaalinen kuolaus hörähdyttävät vähintään kerran päivässä. Naisten puolesta on turha pelätä, koska heillä on omatkin ukot koulutettuina kotonaan, joten tämän mestan meno tuskin hetkauttaa heitä. Johnny tykkää ;)
Tulispa Johnny nyt tänne ois varmasti ylpeä meidän jutuista :DIhme ja kumma jos eivät naura. Leppoisa kaveri tosiaankin eikä ole turhan vakava kuten ihmiset tuppaavat olemaan helposti. Arvostettavaa. Tää on vaan elämää nääs, ei paineita.
@Johnny B. Goode olisi uuden Tuntemattoman sotilaan ilmetty Rahikainen, paitsi huono kauppa- ja naistenmies.Just nää on sitä Johnnyä. Johnny on helvetin hauska ja leppoisen oloinen kaveri. Musta tuntuu, että jos joskus syttyisi sota ja olisin itsekin rintamalla, niin toivoisin, että Johnny olisi mun kans samassa paikassa. Voisin kirjoittaa uuden tuntemattoman sotilaan ja hän olisi päähahmo. Naisetkin taitaa näille juttuille naureskella. Ainakin toivottavasti.
Sinähän sen sanoit. Aina kun on aikaa niin Johnny menee naisiin. Selviäisi sodan läpi ilman naarmuja. Jos litsareita ei lasketa. Mä oisin varmaan joku Salo. Melkein sama asuinpaikkakin.@Johnny B. Goode olisi uuden Tuntemattoman sotilaan ilmetty Rahikainen, paitsi huono kauppa- ja naistenmies.
Piti ihan tarkistaa etten vahingossa eksynyt ylilaudalle mutta olen näköjään sittenkin Jatkoajassa.SLURPA SLURPS LÄÄH PUUH
Luin ekana, että "kokoomuslaiset maustepippurit".Kokonaiset maustepippurit esimerkiksi lohikeitossa.
Pinko! Oikeassa ketjussa on!ylilaudalle
AlfaTV:ltä tulee parhaillaan Tractor Pullingia.
Haapajärvellä kisasivat.Onko paikkakuntana Merikarvia tai Siikainen?