saippuakullipyllypillukauppias
Miten helvetti tällainen taideteos on päässyt menemään kokonaan ohitse? Upeaa. Mahtavaa.
saippuakullipyllypillukauppias
EIkö MIKÄÄN Ikinä muutu aina nuo samat jokkeey pelaa LIIGASSA play off:eissa.,,,.ONKOHAN " JOLLAKIN " KUMmolan RAUTAKANSLERILLA LIVE VETO VETÄMÄSV,;).EI siibö PIENET joukkueet PÄRJÄÄ kun ISOT POJAT PÄÄÄTÄÄ KABINETTISSA. TEPSI OTTI TURPAAN TAPPARALTA,,,.ENKÄ TIEDÄ VITUTTAAKO TEPS:IN HÄVIÖ ENEMMÄN KUN OON TYYTYVÄNEN TAPPARA:nn VOITTosta????. IHAN SAMA VAIKKA MOLEMMAT VOUTTAIS!.Ihansama Loppupelisä KUKA VOITAA MEstaruuen KUNHAN OULULASEG KÄPPYRÄT EI PÄÄSE EIKÄ HESALAISET YLIMIELISSET LESOTTAJAT,,,!;).HYVÄÄVIIKONLOPPUA TASA puolisesti TEILLE ympärisuomen niemen.
Liigan pudotuspelit on turhinta paskaa. Kultamitalit voi jo postittaa Tampereelle.
Kello on 23.40... nyt.
Sen näkee sitten kun näkyy viestin lähetysajassa kellonaika. Saattoi se olla Jatkoajan mukaan 23.41 mutta mun puhelimessa oli 23.40. No katellaan...Mie väitän kivenkovaa että se on/oli parilla-kolmella minuutilla yli tuon 23.40.
Sen näkee sitten kun näkyy viestin lähetysajassa kellonaika. Saattoi se olla Jatkoajan mukaan 23.41 mutta mun puhelimessa oli 23.40. No katellaan...
Kello tuli juuri 0.05 puhelimeni mukaan. Se taitaa kertoa että on nukkuaika.23:55 on nyt pleikkarin kello ja puhelimessa sama. Paljon siulla?
No öitä vaa sitte. Ei ois itsellekkään pahitteeksi mennä tässä piakkoin maate, kun 4 tuntia unta takana. Unirytmi muutenki niin viturallaan kun olla vaan voi. Neljältä nukkumaan ja yheltä ylös, sellanen on Rekan päivä. Yks päivä koira tuli puol ysiltä herättämään mut kun muut eivät olleet kotona. Syy taisi olla seuran puute.Kello tuli juuri 0.05 puhelimeni mukaan. Se taitaa kertoa että on nukkuaika.
No toi on jo aika kova, 12 tuntia unta. Oispa itelläki.Nokitan tällä: kuudelta petiin ja kuudelta ylös.