(Turha) Levyraati

• 19 376
  • 557

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Lesley Gore - You Don't Own Me 7

- Harmittoman kuuloista vanhan popin tapaista, kuuntelee ihan mielellään silloin, kun ei ole rytkettä vailla. Jotain jäi kuitenkin puuttumaan.

Natalie Imbruglia - Torn 6

- Onhan tämä tarttuva ja jää kerrasta mieleen. Vahvaa tulkintaa. Aika puhkisoitettuhan tämä tietysti on, mutta eipä tästäkään sinällään ole pahaa sanottavaa.

Nervosa - Death 4

- Tiukastihan ne tytöt soittavat, mutta niin soittavat monet muutkin. Omaan korvaan puuttuu se olennaisin eli biisi. Vastaavaa on kuultu moneen kertaan, eikä tämä erotu mitenkään positiivisesti. Loppua venytetty aivan liikaa.

The Distillers - Drain the Blood 8

- No, nyt päästiin asiaan. Brody Dallen johdolla ehdottoman kova live-bändi. Eivät koskaan päässeet studiossa aivan samalle tasolle, joka on hyvin yleistä tässä genressä. Toimiva kertsihän tuossa on ja peruspalikat kohdillaan.

Heart - Barracuda 9

- Wilsonin siskokset yhtyeineen ovat toimineet lähes kaikessa tekemässään itselleni, eikä tämäkään tee poikkeusta. Onhan tää hyvä, ei ihan kymppiä, mutta melkein.

CATBEAR - I Choose Love 2

- Ihan uusi tuttavuus, ikinä kuullutkaan. Tässä nyt ei suoraan sanottuna ole mulle yhtään mitään. Annetaan kuitenkin jotain posia ja se tulkoon laulajattaren äänestä.

Modern Talking - Cheri Cheri Lady 1

- Joo, alkoi soimaan päässä jo ennen play-napin painamista lukiessani biisin nimen. Olihan tämä aikanaan iso nimi Suomessakin ja en ymmärtänyt sitä hyvyyttä ja suosiota silloin, enkä ymmärrä edelleenkään. Tämä koostuu aikalailla kaikesta, mistä mä en musiikissa pidä. Sori, mutta kun ei vaan pysty. Pisteet itselleni, koska kuuntelin kuitenkin loppuun asti.

John Lennon - Woman

- Oma

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life 9

- Nainen ja ääni, siinäpä toimivaksi todettu yhdistelmä tämän ladyn kohdalla. Biisi ja soittokin toimii ja muistuttaa siitä, että monet asiat olivat ennen paremmin, myös musiikin saralla. Tekee mieli kuunnella heti uudestaan ja se on aina hyvä merkki.

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll 3

- Jonkin sortin gootti-folk jotain, aika yhdentekevä ja tästäkin puuttuu se itse biisi. Ei säväytä millään muotoa, mutta onhan tällekin oma yleisönsä, minä vaan en kuulu siihen porukkaan. Loppua kohden parani hieman, pliisuksi jäi silti.

Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Kai määkin saan arvostella vaikka en päässytkään biisiä laittamaan?

Lesley Gore - You Don't Own Me 5
-Varmaan ihan hyvä tekele oman aikansa biisiksi mut ei varsinaisesti mun kuppi teetä.

Natalie Imbruglia - Torn 9
-Heti kun näin tän biisin listalla, tiesin minkä arvosanan tälle annan jo kuuntelemattakin. Minä tykkään nostalgisista biiseistä ja mulle tämä kuuluu niihin.

Nervosa - Death 3
-Komppaan edellistä arvostelijaa. Tästä biisistä vaan puuttuu se jokin millä se erottuisi miljoonasta muusta metallibiisistä.

-Vitun kovaa punkkia hyvällä asenteella, laulajasta tuli jopa vähän mieleen aggressiivisempi versio P!nkistä. Tykkäsin!

Heart - Barracuda 7
-Ihan jees rock 'n roll biisi joka on uskollinen tyylilajilleen.

CATBEAR - I Choose Love 7
-Uusi tuttavuus mullekin mutta minun mielestä tää oli varsin miellyttävää indie poppia!

Modern Talking - Cheri Cheri Lady 10
-Aina tykännyt Modern Talkingista. Tää on semmosta kasarimusaa joka uppoaa minuun kuin voi leipään. Annetaan ihan nyt huvikseen ysin sijaan jopa kymppi, kun edeltävä kirjoittaja kehtasi antaa tälle ykkösen!

John Lennon - Woman 8
-Tästä tuli hyvällä tavalla vähän semmonen fiilis kuin olisin jossain ruotsinlaivan baarissa ja tanssilattialla pari mummoa ja pappaa tanssii tän tahtiin.

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life 4
-Plääh, ei iskenyt ollenkaan tyylillisesti muhun tämä biisi.

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll 9
-Tässä oli semmonen kiva aavemainen tunnelma mitä en osaa oikein kuvailla mutta ehdottomasti tän raadin top 3:ssa itellä.

Taisipa olla muuten eka kerta kun kolme biisiä sai multa vähintään ysin. Kovatasoinen raati!

Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kai määkin saan arvostella vaikka en päässytkään biisiä laittamaan?

Lesley Gore - You Don't Own Me 5
-Varmaan ihan hyvä tekele oman aikansa biisiksi mut ei varsinaisesti mun kuppi teetä.

Natalie Imbruglia - Torn 9
-Heti kun näin tän biisin listalla, tiesin minkä arvosanan tälle annan jo kuuntelemattakin. Minä tykkään nostalgisista biiseistä ja mulle tämä kuuluu niihin.

Nervosa - Death 4
-Komppaan edellistä arvostelijaa. Tästä biisistä vaan puuttuu se jokin millä se erottuisi miljoonasta muusta metallibiisistä.

-Vitun kovaa punkkia hyvällä asenteella, laulajasta tuli jopa vähän mieleen aggressiivisempi versio P!nkistä. Tykkäsin!

Heart - Barracuda 7
-Ihan jees rock 'n roll biisi joka on uskollinen tyylilajilleen.

-Uusi tuttavuus mullekin mutta minun mielestä tää oli varsin miellyttävää indie poppia!

Modern Talking - Cheri Cheri Lady 10
-Aina tykännyt Modern Talkingista. Tää on semmosta kasarimusaa joka uppoaa minuun kuin voi leipään. Annetaan ihan nyt huvikseen ysin sijaan jopa kymppi, kun edeltävä kirjoittaja kehtasi antaa tälle ykkösen!

John Lennon - Woman 8
-Tästä tuli hyvällä tavalla vähän semmonen fiilis kuin olisin jossain ruotsinlaivan baarissa ja tanssilattialla pari mummoa ja pappaa tanssii tän tahtiin.

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life 4
-Plääh, ei iskenyt ollenkaan tyylillisesti muhun tämä biisi.

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll 9
-Tässä oli semmonen kiva aavemainen tunnelma mitä en osaa oikein kuvailla mutta ehdottomasti tän raadin top 3:ssa itellä.
Kalasteletko tällä itsellesi tuleviin raateihin lisäpojoja kun auliisti kehut muita?

Les Crusher

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ducks
Lesley Gore - You Don't Own Me 9

Mikäs sen parempi tapa aloittaa tämän viikon kattaus kuin yli 60 vuoden takainen klassikko. Muistan kuulleeni ennenkin, mutta perehtymällä selvisi, että Gore julkaisi tämän 17-vuotiaana ja biisi oli Billboard Hot 100 -listalla kolme peräkkäistä viikkoa kakkosena. Ei sentään Beatlesin järkälettä ”I Want To Hold Your Hand” pystynyt syrjäyttämään.

Erittäin väkevästi teemaan osuva alkuaikojen feministi-anthem. Jotain todella koukuttavaa näissä 60-luvun biiseissä on. Ihailtavaa yksinkertaistamista niin biisissä kuin videossa. Mukava aikamatka!

Natalie Imbruglia - Torn

Oma

Nervosa – Death 2

Huomenta vaan, unihiekat ainakin karisi. Ihan virkistävää pakkokuunnella oman mukavuusalueen ulkopuolelta biisejä, mutta tämä kyseinen yksilö ei kyllä antanut yhtään mitään.

Brasilialais-kreikkalainen naisten muodostama deathmetal-yhtye on kieltämättä eksoottinen nippu ja kyllähän sieltä teeman mukaisesti tykitettiin naisenergiaa. Jopa niin paljon, että luontevuuden kustannuksella toimitettiin hieman pakotettua fyysistä suorittamista.

Musiikillisesti todella yksinkertaista jauhamista ja vokalistin laulutyyli oli lähinnä häiritsevä.

Väliosan tiluttelukin tuntui päälle liimatulta ja tylsältä. Lopun soittelu oli biisin paras osa. Ihan tyylikäs video, mutta biisinä ei nyt kyllä puhutellut yhtään.

The Distillers - Drain the Blood 6

Etäisesti tuttu biisi, näemmä 23 vuoden takaa. Bändin lyhyen elinkaaren isoin biisi, tehnyt toki sittemmin come-backin.

Olisin halunnut tykätä enemmänkin, bändissä ja laulajassa oli sitä jotakin, mutta biisinä ei kuitenkaan ihan niin kova.

Heart – Barracuda 4

Pitäisi varmaan pitää enemmänkin, koska Barracudaa on nosteltu suhteellisen korkealle jopa kaikkien aikonen rockbiisi-listauksissa, mutta ei tämä minulle ole klassikko.

Laulajan soundi ei toimi mulle, rosoisuus tai jokin puuttuu, ja laulamisen osalta biisissä ei ole mitään ihmeellistä. Muilta osin itse asiassa oikeinkin hyvä ja täysiverinen rock-biisi, mutta kokonaisuudesta ei tietenkään voi laulua syrjäyttää.

Biisin taustalla on laulaja Ann Wilsonin mukaan levy-yhtiön markkinointitempauksena kehittämä tarina hänen ja siskonsa insestisestä suhteesta. Ann teki biisin puhtaasta vihasta heitä ja erityisesti jotain radiopromoottoria kohtaan.

Täysin tuntematon orkesteri mulle. Teemaan osui kyllä ja kuvainnolliset sateenkaaren värit välittyivät kyllä videosta heti. Ei yllättänyt, että sivuillaan bändin jäsenten nimien perästä löytyy pronominit.

No se ei ole multa pois ja biisi oli itse asiassa kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan hyvä. Jotenkin unen- tai taianomainen fiilis tuli laulusta, hyvällä tavalla. Kyllä tällaista voisi vaikkapa autossa kuunnella.

Modern Talking - Cheri Cheri Lady 5

Ah, ihana 80-luku! Vahvoja tunteita tuli pintaan: haikeus, myötähäpeä, ihailu, ihmettely. Kaikki yhtä aikaa.

Orkesterin debyyttihitistä olen tykännyt aina enemmän, tämä ei ole koskaan niin sytyttänyt.

John Lennon – Woman 4

Vain kuukausi Lennonin murhan jälkeen ilmestynyt sinkku oli varmasti aikalaisille iso biisi, jo pelkästään Lennonin traagisen kohtalon takia.

Ilman ulkopuolisia tunteita biisi on mielestäni aika keskinkertainen. Ihan hyvä, mutta lopulta aika mitäänsanomaton rakastuneen miehen rallattelu. Yoko Onolle tietenkin tehty.

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life 2

Hair-musikaalin kahdesta biisistä tehty potpuri. Ei löydy täältä sellaista kulttuurimusikaalista korvaa, että tämä resonoisi millään tavalla. Täysin yhdentekevä rallattelu.

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll 3

Jos joskus löydän itseni jostakin tosi synkästä domina-luolasta jonkin vahvasti päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena, niin voisin kuvitella tämän biisin toimivan.

Oikeasti en ymmärtänyt tästä gootti-taiteesta mitään. Hypnoottisen tunnelman ymmärrän, ja siitä pisteet. Muuten musiikillisesti ei mitään mulle.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Lesley Gore - You Don't Own Me
Esittäjän tai biisin nimi ei sanonut mitään, mutta heti ekoista sävelistä tunnistin kyllä kappaleen. Eli klassikolla lähti tämä tämänkertainen Levyraati käyntiin. @Arnold muisteli tämän olevan tuttu jostain sämplestä, ja niin ihan varmaan onkin. Minä muistelen puolestaan, että tämä on soinut varmaankin tsiljoonassa leffassa ja telkkarisarjassa. En jaksa tarkistaa, mutta ihan saletisti jossain Tarantinon elokuvassa ainakin.

Wikipediasta bongasin pari tähdellistä knoppia. Tämä oli aikoinaan jenkkien sinkkulistan kakkosena useamman viikon ajan, mutta ei yltänyt ykköseksi. No, harva muukaan biisi olisi pystynyt lyömään Beatlesin I Want To Hold Your Handin. Biisissä on sanomaa, ja vielä vahvemmaksi tuo sanoma tulee, kun lukee Lesleyn olleen lesbo joka joutui piilottelemaan visusti kaapissa aina 80-luvulle asti. Ai niin, piti joku arvosanakin antaa pelkän knoppailun sijaan. Onhan tämä aika täydellinen 60-luvun pop-biisi. Ja kun kestoakin on vain kaksi minuuttia, niin tulee helposti pyöräytettyä toisenkin kerran. 8

Natalie Imbruglia - Torn
Tämähän on hyvä biisi ja hyvä esitys. Ainoa vaan, että soi silloin aikoinaan niin tolkuttomassa tehosoitossa, että meinaa vieläkin pursuta korvista ulos. Se ei tietysti ole kappaleen vika, vaan tiskijukkien ja soittolistain laatijoiden, joten en rokota siitä pisteitä, vaan annan 8.

Kaikki eivät varmaankaan tiedä, että tämä on cover-kappale. Meinasin ensin kirjoittaa, että kyllä alkuperäinen on paljon parempi, mutta kuunnelkaa itse... Ehkä kertoo jotain musamaailmasta, että kaksi käytännössä ihan identtistä versiota, mutta vain toisesta tulee hitti ja toisesta ei ole kuullut ns. kukaan. Toisaalta jos bändi oli tuntematon, niin tuntematon taisi kyllä olla tuolloin Imbrugliakin. Että ehkä se oli vaan sitten tuuristakin kiinni.

Nervosa - Death
Brasilialainen laulajatar ja kreikkalainen naiskitaristi päättävät perustaa death metal -bändin... Tai miten nyt onkaan ollut, niin tuosta saisi hyvän vitsin alun joka tapauksessa. Bändi itsessään ei ole mikään vitsi. Sanoisin, että tämä on omassa genressään hyvinkin pätevää ja laadukasta kamaa ilman mitään eksotiikkapisteitä. Mutta sitten vielä maantieteellinen tausta ja etenkin naisvokaalit tuovat tähän jotain spessua. Saattaisin mossata, jos vielä pystyisin. 8

The Distillers - Drain the Blood

- oma -

Heart - Barracuda
Klassikko. Tässä on paljon hauskoja ja nokkelia koukkuja ja yhdistää 70-luvulta diskon ja hard rockin vähän samalla tavalla kuin Blondie diskon ja punkin. Mutta. Jossain Rock Band -pelissä oli tämä biisi ja meillä oli silloin aikoinaan ihan hirvittäviä vaikeuksia päästä tästä läpi. En muista enää, että tökkikö rummut, basso vai kitara. Mutta tätä hinkattiin niin, että pelkkä ajatus saa ruumiinjäsenet vielä näin 10-15 vuotta myöhemminkin kramppaamaan. Niinpä en pysty antamaan tälle enempää kuin 4.

CATBEAR - I Choose Love
Täysin vieras artisti minulle. Lähdin googlettamaan, mutta aika niukasti näyttäisi olevan tietoa tarjolla, enkä malttanut etsiäkään juuri, koska kävi niin kuin internetissä yleensäkin. Etsit tietoa asiasta A, päädyt sivulle X ja löydät jonkun mielenkiintoisen tiedon asiasta 7. Tässä tapauksessa tuo mielenkiintoinen uusi tieto minulle oli se, että on olemassa eläin nimeltään karhukissa! Olen luullut, että se on vaan hämmentävä mielikuvituseläin helsinkiläisen jääkiekkoseuran nimessä, mutta tästä lisätietoja kaikille erikoisista eläimistä kiinnostuneille.

Mutta tämä biisi ja tuntematon artisti? Ei hassumpaa, oikeastaan päinvastoin. Jotenkin tulee mieleen Kim Gordon laulamassa jollain New Orderin biisillä, joka ei kuitenkaan ole tarpeeksi hyvä New Orderin sinkuksi. Tämä oli oikein mukava biisi, mutta ehkä hitusen tasapaksu. Tai ainakaan ei ollut mitään sellaista erityisen tarttuvaa tai erottuvaa. 8

Modern Talking - Cheri Cheri Lady

Nyt on paha. Että arvostelisiko tämän vakavasti otettavana musiikkikappaleena, nostalgisesti vai ironisesti? Helppohan näille on naureskella, mutta ei nämä nyt aikoinaan minään meemeinä hiteiksi nousseet ja ole sellaisina pysyneet, vaan kyllä Modern Talking pop-hittejä osasi tehdä. Tuo videon pianisti voisi hyvinkin olla Timo Kahilainen jossain Kummelin musasketsissä esittämässä Princen ja Michael Jacksonin kadonnutta velipuolta, joka on lapsena adoptoitu Köyliöön. You're My Heart, You're My Soul on mun mielestä biisinä vielä kovempi ja sisältää myös enempi camp-arvoa. Tätä on mahdotonta arvostella millään inhimillisellä mittarilla, koska jollain mittarilla olisi 0 ja toisella 10. Annan siis 5.

John Lennon - Woman
Tähän väliin sitten toisenlainen jättimainen klassikko. Lennon ei ollut niin mukava mies naisille tai ihmisille ylipäätään kuin mitä lauluissaan antoi ymmärtää. Tämä on kyllä nätti, mutta ehkä vähän liiankin äklömakea biisi. Rokkijätkähän se Lennon kuitenkin oli. Ja happopäissään muuten vaan härö. Tässä ei ole jytästä, jytinästä tai hallusinaatioista haisuakaan. Ajattelin antavani tälle hyvät biisit, mutta jo toisella kuuntelukerralla alkoi itse asiassa ärsyttämään sen verran paljon, että jätin kuuntelun kesken. Annetaan 4 ja bonuksena Raul Reimanin sanoittama Suomi-versio:

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life
Täähän on nyt ihan klassikko-lauantai tää koko show! Kukakohan tämän veti Hair-musikaalin suomalaisessa versiossa? Oli kuka tahansa, niin siitä voi olla varma, että tulkinta ei vetänyt vertoa tälle Nina Simonen levytykselle. Erittäin tunnistettavasoundinen taitelija ja poliittinen aktivisti. 7

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll'

Odotin koko ajan, että kohta muuten varmaan lähtee. Että ihan kohta lähtee ja rytisee. No, ei lähtenyt ihan vielä. Mutta ehkä sitten kertosäkeen jälkeen. Ai eikö? No lopussa lienee ainakin jotain yllättävää kirskuntaa ja rymistelyä. Mutta ehkä se yllätys olikin sitten toimivampi näin, että biisi polki tasaisesti yksillä raiteilla alusta loppuun. Musiikista ja voihkimisista tuli mieleen QOTSA ja muusta laulutulkinnasta puolestaan Patti Smith. Ei huonoja verrokkeja. Jotain jännää tässä nyt joka tapauksessa oli: jotain sellaista pahaa tai ainakin vaarallista, mikä vaan odottaa ja odottaa, että voisi raapia kynsillään kellarin lattiaan reiän ja pompata sieltä sitten yht'äkkiä keskelle huonetta. 8

Karpat46

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Україна
Lesley Gore - You Don't Own Me

-Sopii hyvin teemaan. Tästä äänimaisemasta tulee mieleen käsite ikivihreä. Oliko biisissä jopa 2 modulaatiota? Toimiva genressään. 7

Natalie Imbruglia - Torn

-Kolmas sointu säkeistössä toimii kuin tauti, tuo bluesin sävyjä myös melodiaan. Bassokuvio kertsiin nousussa sekä c-osassa aivan timanttia. Kaihoisa, mutta groovaava. 9

Nervosa - Death

-Onko sama sample alussa kuin Metallican Onessa?! Periaatteessa virheetöntä, ei isompaa huomautettavaa, jossei erityisiä ansioitakaan. 6

The Distillers - Drain the Blood

-London calling? Asennetta ja aika kivasti rullaavaa groovea päälle. Tuotanto toimii kyllä hyvin ja ei käy tylsäksi tai liian päälekäyväksi missään vaiheessa. Hyvä! 9

Heart - Barracuda

-Pakko olla tämän viikon kattauksen kovin laulaja. Kuva vaan menee epäsynkassa ja täysillä belttaukset vedetään huulet kiinni mikissä. Noh, pikkuvikoja. 70-luvun hevi paistaa ihan kaikesta, varsinkin saundin osalta. Ainoastaan biisistä en tykkää, kaikki muu mukavasti kohdallaan. 7

CATBEAR - I Choose Love

-Oma

Modern Talking - Cheri Cheri Lady

- En tiedä mihin tämä olisi muuttunut 80-luvun tusinatavarasta? Kertosäkeen lopussa superkorkean falsetin vastapainoksi laitettu (madallettu) supermatala mörinä. Toimii tyylikeinona. Muuten ei toimi mikään. 2

John Lennon - Woman

- John osaa tehdä tarttuvan biisin. Hienot stemmat kertissä, johon ei keksinyt sanoja. Tiukasti viikon teemassa kiinni, siitä yksi lisäpiste. 9

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life

-Ai että mikä sointukierto säkeistössä! Muutenkin sielukasta tulkintaa. Homma etenee aina odottamattomasti uudelle tasolle. Tämäkin varmaan nauhoitettu siten, että huoneen keskellä on mikki ja soitetaan kerralla purkkiin. Silti kuulostaa näin hyvältä tai ehkä juuri siksi, sanoisi Bubi. 10

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll

-Kohtalokasta. Nainen osaa laulaa. Vähän tulee kuitenkin renkutusfiilis. Keksitään yksi juttu ja rakennetaan sen varaan. Kuitenkaan tuotanto ei ole myöskään kovin onnistunut vaan kaikki kumisee jotenkin ikävästi koko biisin ajan. Fuzzy kitara lopussa vähän päälleliimattu. 4

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
Lesley Gore - You Don't Own Me 10
- Rakastan tän biisin sanoja ja sanomaa. Ehkä naisena voimaannun tästä aina jotenkin. Vaikka inhoon sanoa että jostain voimaantuu mutta menköön tämän kerran. Varsinkin kun miettii 60 lukua millon tämä on julkaistu niin aika kovat sanoitukset siihen aikaan.
Liittyy toki hyvin paljon myös omiin kokemuksiin ja varsinki tämä kohta "I'm free and I love to be free, to live my life the way I want, to say and do whatever I please"

Natalie Imbruglia - Torn 3
- Tästä tulee mieleen lapsuus. Soi sillon paljon kaikkialla. En oo ikinä erityisemmin pitäny biisistä mutta nostalgisista syistä saa muutaman pisteen.

Nervosa - Death
- Oma biisi.

- Distillersistä tulee aina muistoja yläasteelta. Silloinen kaverini piti bändistä kovasti niin tuli itsekin kuunneltua.

Heart - Barracuda 5
- Iha kiva. Ei mul oikee ikinä ole ollu sillee Heartiin suurempia intohimoja.

CATBEAR - I Choose Love 4
- Aika rauhallinen. Ei jääny mitään erityisemmin mieleen.

Modern Talking - Cheri Cheri Lady 4
- Ai hemmetti tämä on mun yks vakkari korvamato. Tavallaan legendaarinen mutta niin ärsyttävä. :D

John Lennon - Woman 2
- En oikee oikee ikinä lämmenny John Lennonin musiikille. Ehkä vähä liian simppeliä omaan makuun.

Nina Simone - Ain't Got No / I Got Life 2
- Varmasti tärkeä sanoma mutta aika tylsä biisi muuten.

Chelsea Wolfe - Deranged for Rock & Roll 4
- Kiva ääni mutta valitettavasti muuten biisi ei oikee iskeny.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy