Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

(Turha) Levyraati

• 4 621
  • 125

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Dodiin, äreä UG-setä pääsee haukkumaan kaiken.

Wasted - Here Come the Darkness 3/10
- En tiedä, just tän tyylinen punk kuulostaa aina vaan omaan korvaan niin helvetin löysältä. Tommonen suusta ulos ölisevä laulu ei myöskään nappaa yhtään. Läpsyttelyä omaan makuun.

In Solitude - In the Darkness 5/10
- En sit tiedä taaskaan. Olihan siellä kivoja stemmakitaroita ja puolessavälissä biisiä yksi ihan jees kohta, mutta laulaja jälleen aivan kamala.

Mayhem - From the Dark Past 7/10
- Mayhem on nyt aina Mayhemia. Itselle näistä isoista on aina jäänyt vähän väliinputoajaksi ja ei oikein livenäkään ole koskaan lähtenyt. Ihan perusjeejee.

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 4/10
- Mä en… äääh. Tämmöinen ruotsinlaivahevi ei ole ikinä lähtenyt kunnolla. Joo Amaranthe on se alkuperäinen ruotsinlaivahevibändi, mutta tässä biisissä synat kuulostavat juuri siltä. Aivan liian radio rock mun makuun.

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 7/10
- Ei suoraan mun makuun, mutta monta hyvää asiaa tehty tyyliinsä sopivasti. Esikuvat paistaa kyl paljon, mutta ihan jees!

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 6/10
- Lasten hautausmaalla on oikein hyviä biisejä, mutta ikinä ei ole omaan makuun kantanut koko levyä. Tämä biisi menee juuri siihen.

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG -

Nigthwish - Sleeping Sun 1/10
- Mä olen aina inhonnut tätä biisiä. Ja Tarja Turusen lausunta on hirveää.

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 9/10
- Myös ikihirveä klassikko. Mutta luin toisesta ketjusta että jotkut pitävät Disturbedin versiosta tästä biisistä, joka alkoi taas vituttamaan.

Fantastic Negrito - In the Pines 3/10
- Tässä oli vaan liian monta asiaa mistä en pidä yhtään. Kuin yrittäisi runkata syömäpuikoilla.

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 5/10

Omaan makuun tylsintä tavaraa tuolta soundtrackilta.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Wasted - Here Come the Darkness 7
Ihan menevää punkkia. Wasted tuli joskus kauan sitten tutuksi, kun Turussa julkaistiin sellaista skeittilehteä kuin Perna ja siitä taisin ensimmäisen kerran bändistä lukea. Päätoimittajalla oli vahva yhteys Joensuuhun ja heidän punkrock skene oli paljon esillä.

In Solitude - In the Darkness 6
Itselle tulee mieleen sukkahousut ja pitkät mustat hiukset, näyttävät buutsit ja mustat nahkatakit. Soittaminen ja laulu mielestäni ok-tasoa, mutta itselle genre ei vaan uppoa. Lisäpiste siitä, että teema oli niin vahvasti biisin lyriikoissa edustettuna.

Mayhem - From the Dark Past 3
On synkkää. Yksi asia on varma: rumpalille tuli hiki.

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 7
Tämä bändi on mennyt oman tutkan alla hyvin vahvasti. Vaikka en mikään hevijätkä olekaan, niin tämä oli ihan ok. Jotenkin suomalaiset tuon hevihomman osaa. Pimeys oli vahvasti edustettuna ja sen takia pisteet nousi poikkeuksellisesti jopa seiskaan.

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 8
Ai että, jotain hyvää ja yllättävää. Alkoi päähän piirtyä Korua Shapesin lumilautaleffoista tuttuja kaarroksia mustavalkoisella kuvalla. Tämä sopisi heidän videoihin, tiedä vaikka olisi ollutkin.

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 7
Henkilökohtaisista syistä en pysty kuuntelemaan enkä kommentoimaan. Pisteytän kuitenkin, kun muuten jää vajaaksi.

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG 1
Onkohan tyypeillä kaikki ok?

Nigthwish - Sleeping Sun 7
Tunnistan tämän! Hah. Nightwishin soundi kyllä selkeä. Tällaista melodista laadukkaan kuuloista metallia jonka päälle nainen hyvällä äänellä laulelee. Jotenkin ei vaan kuitenkaan ole koskaan iskenyt, joten se nyt väkisinkin tiputtaa pisteitä. Pitäisi varmaan olla raisiolainen hitsari ja suomileijona & tribaali tatsoja, että kolisee.

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
-

Fantastic Negrito - In the Pines 8
Tämä oli ihan hyvä. Rautukalalla tundralla (munat padassa) illan tullen nuotion äärellä niillä muutamalla soittimella voisi tämän tyyppistä fiilistellä, yhren tähren Jallun voimin tietysti.

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 9
Joitain vuosia sitten kun oli elämässä hieman vaikeampi jakso menossa, niin kuuntelin tämmöistä. Aina se paikka näille siis löytyy, kun on saanut revittyä sitä voimaa ja uskoa parempaan. Kymppi olisi tullut pienemmällä lauluefektillä.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Wasted - Here Come the Darkness
Oma biisi, paras biisi!

In Solitude - In the Darkness
Bändin nimi ei sanonut mitään. Veikkasin ennen play-napin painamista sankarikikkeliheviksi, mutta ei onneksi ollut. Sen sijaan oli hyvin ajatonta ja klassista heavy rockia. Ja näköjään Ruotsista. Aluksi tuntui ihan liian tylsältä ja geneeriseltä, mutta sitten huomio alkoi kiinnittyä tuohon huojumiseen. Vähän kuin joku autotallibändi, jolla ei taidot ja rutiini ihan vielä riitä, mutta näillä tuo on ihan tietoinen tehokeino. Ei ole helppoa vetää huolellisesti ja oikein, mutta silti niin, että se kuulostaa siltä että suorituksessa olisi virheitä. Se tuo tähän inhimillisyyttä. Kyllä tämä Radio Rockissa menisi siinä missä moni muukin biisi. 5

Mayhem - From the Dark Past
Black Metal on ulkopuolisenkin silmin mielenkiintoinen alakulttuuri. Toki myös erittäin ristiriitainen. Ja monesti koominen. Mayhemista on kuitenkin huumori kaukana. Olin itse jo löytänyt oman kapinani punkin puolelta silloin kun bläkkis nousi 90-luvulla hetkeksi muotiin ja mainstreamiin. Muutama kaveri siitä innostui. Itsekin joutui pakosti altistumaan, mutta en ymmärtänyt kyseistä musiikkia alkuunkaan. Enkä ymmärrä vieläkään. Siitä huolimatta on kuitenkin tullut luettua ja katseltua ohjelmia aiheesta melko paljonkin, nimen omaan siis tuosta Helvete-porukan skenestä. Nuoriso kaipaa kapinaa ja parhaimmillaan tällainen musa voi auttaa jotain teiniä käsittelemään angstejaan. Pahimmillaan, esim. päihde- tai mielenterveysongelmiin yhdistettynä, käy kuten Mayhemin pojille kävi... Ja monella ääriajattelu on sitten johtanut johonkin homofobiaan, natsismiin tai vaikka mihin. Että en oikein tiedä, miten suhtautuisin ainakaan niihin aikuisiin jotka ihan oikeasti ja tosissaan tätä sanomaa nuoremmille kuuntelijoilleen jakaa. Mutta musasta tiedän sanoa sen verran, että tämähän on kaiketikin justiinsa sitä alkuperäistä bläkkistä, mistä touhu lähti. Blästbiitti nakuttaa, kitarat kirskuu ja päälle kiljutaan ja karjutaan jotain. Ei vaan ole minulle tarkoitettua musiikkia. Ehdin toivoa monta kertaa, että biisi loppuisi jo. 1

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian

Turmion Kätilöiden suosio ja pitkä ura on ollut minulle yllätys ja mysteeri. Luulin aikoinaan samanlaiseksi lyhytaikaiseksi vitsiksi kuin vaikkapa Ruoska oli. Mutta on kai tämä sen verran omaperäinen konsepti, että viehättää sen takia hyvinkin erilaisia ihmisiä. Ammennetaan samasta laarista kuin kotiviikaterautiaisenmokomat, mutta musiikki pohjaa ennemmin Rammsteiniin kuin Repe Helismaahan ja sitten lopuksi heitetään diskokomppi jolkottelemaan siihen päälle. Liian sekavaa minun makuuni, mutta makuja on monia. 2

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright

Tämäkin entuudestaan ihan vieras nimi. Huokaisin jo valmiiksi, että tuliko tässä nyt osallistuttua levyraadin sijasta heviraatiin, mutta eihän tämä ollutkaan sitä mitä bändin nimestä ja videon esikatselukuvasta erehdyin päättelemään. Ja kiva niin. Oikeinkin kiva. Soitto kaikuu metallisen ontosti kuin New Model Armylla konsanaan ja laulusoundi on ihan kuin Joy Divisionin tai Bauhausin levyltä. Harva italialainen bändi on keksinyt mitään uutta, eikä sitä tee tämäkään yhtye, mutta tämä oli varsinkin noiden edellisten biisien jälkeen mukavaa vaihtelua. Kuuntelin jopa useampaan kertaan. Lisäpiste oikeasta musavideosta. 9

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend

Kanssakouvolalaisena (ja yhtyettä aivan sen alkumetreiltä asti seuranneena) olen melkein jäävi arvioimaan tätä biisiä. Tykkään enemmän bändin vähän vauhdikkaammista biiseistä, mutta ehkä se melankolisuus ja surullinen pohjavire kuitenkin lyö vahvimmin näissä rauhallisemmissa ja maalailevimmissa biiseissä. Kaikin puolin hieno kappale ja esitys. Saa ajattelemaan ja herättää tunteita, mutta ei vaan ihan osu minun musamakuuni. 6

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG

Kaikki merkit viittasivat siihen, että nyt tulee erikoista kamaa. Mikä ei ole välttämättä huono asia ollenkaan. Ja vaikka olenkin lähtökohtaisesti melodisen musiikin ystävä, niin tykkään esimerkiksi Einstürzende Neubautenin kakofonisemmistakin biiseistä. Tästä perfomanssista tulee mieleen kaksi vertauskuvaa. Ekana se, mitä meidän kuudennen luokan opettaja sanoi kun kaverinsa tuli vastaan ja ihmetteli villiä poikalaumaa: olisi pitänyt vispata uudestaan ja heittää vaan katuojaan. Että onko tässäkin vaan heitelty blenderiin kaikki sekalaiset ainekset ja unohdettu sitten kaataa se lavuaariin? (toisaalta tämä antaa samalla kuuntelijalle mahdollisuuden etsiä sieltä ne biisin eri elementit ja rakentaa omassa mielikuvituksessaan niistä kappale). Mutta toisella kuuntelukerralla aloin kyllä löytää tuolta jo ihan selkeitä biisinrakenteitakin. Ehkä vaan useampi eri biisi yhtä aikaa. Vähän niin kuin silloin, kun meillä oli omassa punkbändissä vieraspaikkakuntalainen rumpali, joka oli aiemmin soittanut lähinnä bläkkistä ja joka rakasti tuplabasariaan. Baarireissun jälkeen mentiin takaisin treenikämpille. Itse yritin käydä nukkumaan, mutta muu sakki intoutui vielä jammailemaan. Rumpali hakkasi blästiä kuin viimeistä päivää, kitaristi koitti tilutella tuhannen kännissä Starovariuksen Black Diamondia ja sohvalla maannut tyyppi aina välillä joko kuorsasi tai muuten vaan korisi mikkiin. Lisäksi aamulla mulle selvisi, että olin nukkunut huoneessa, missä oli käynyt viemäriputkivaurio ja missä oli rottia. Ai jai jai, those were the days! En mä tätä oma-aloitteisesti kuuntelisi, mutta kyllä tämä tässä raadissa meni. 3

Nigthwish - Sleeping Sun

Ymmärrän hyvin, miksi Nightwishistä tuli niin suosittu kuin mitä siitä tuli. Taidokkaasti sävellettyjä, huolella sovitettuja ja ammattitaidolla tuotettuja biisejä. Tarpeeksi hevielementtejä monille metallimusiikin ystävälle, oopperalaulua joka voi miellyttää varsinaisen genren ulkopuolellakin, mutta kokonaisuus kuitenkin tarpeeksi poppista että kelpaa radioihin. Itse en kyllä voi sietää yhtään, mistä jaarittelenkin taas pari tarinaa. Provinssirockista vanhan sillan aikaan tullut ängettyä ihmismerta vastaan sekä Nightwishin että Ultra Bran keikkojen alkaessa. Ja sitten aikoinaan löydettiin baarin lattialta Nightwishin eka levy. En muista päätyikö roskikseen vai annettiinko jollekin, vaikka yleensä melkein kaikki levyt kelpasivatkin hyllyyni. Joskus myöhemmin jäi vähän mietityttämään, että olisi varmaan pitänyt tarkistaa, oliko se ekaa painosta. Sellaisella kun olisi ollut vissiin jotain arvoakin. No anyway, ei mun makuuni. Nighwishillä on jokunen sellainen menevämpikin hitti, mutta myös vielä tätä ärsyttävämpiäkin biisejä. 3

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence

Folkmeininki tai tällainen harmoninen yhteislaulu ei ole tämäkään oikein minun juttuni. Mutta onhan tämä biisinä ikivihreä klassikko ja hienoa melodiaa putkee aina vaan koko ajan lisää. Ja jotenkin tätä alkuperäistäkin on alkanut arvostaa sitten toisella tavalla, kun on joutunut kuulemaan esimerkiksi Disturbed-yhtyeen kamalan kökön ja mukarankan versioinnin tästä. Tässä on kuitenkin selvästi sielu mukana. En kuuntelisi oma-aloitteisesti, mutta luultavasti radiosta kuullessani hyräilen mukana vaikka sitten ihan vahingossa. 7

Fantastic Negrito - In the Pines

Mietin jonkun aikaa, että mistä tämä on tuttu. Ei ollut True Bloodin tunnari, eikä Ozarkin. Mutta ihan varmasti jonkun vähän synkempää tunnelmaa sisältävän tv-sarjan. Paitsi, että ei ehkä ole ollut. Vaan tietenkin Kurt Cobainin akustisesta vedostahan tämän muistaa, vaikkei olisi ollut edes Nirvana-fani. Vanha ja kirjaimellisesti synkkä biisi ihmiskunnan pimeydestä ja alistettujen osasta. Hyvin perinteikäs ja ajaton versiointi, mutta soundien kirkkaus ja tuotanto muutenkin paljastaa moderniksi musiikiksi. Hyvä biisi ja kunniaa alkuperäisteokselle osoittava versio, mutta en sitten taas toisaalta tiedä, onko juuri tätä versiota ollut millään lailla tarpeellista tai välttämätöntä tehdä. Paitsi tekijän kannalta tietysti, kivahan se on kovia biisejä soitella levylle. Meinasin antaa vielä paremmat pisteet, mutta ehkä ne kuuluisivat kuitenkin jollekin alkuperäisesityksistä. 7

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark

Score-musaa, mikä harvoin toimii tai on edes tarkoitettu toimivaksi itsekseen. Aika samaa tyyliä kuin mitä Sillan jälkeen oli Sorjosessa ja muissakin nordic noir -sarjoissa. Eikös Brunilan Teemukin tehnyt musaa Alan Wake -peleihin? Veikkaisin joka tapauksessa, että ei ole ollut osallisena tähän, koska tässä ei nyt vaan ollut oikein yhtään mitään koukkua. Pelin pelaajille tämä saattaa assosioitua johonkin tiettyyn kohtaan tai tunnelmaan ja olla sen takia tärkeä biisi? Ei ärsytä, mutta kun itsellä ei ole mitään tarttumapintaa, niin tää jää aika geneeriseksi taustamusaksi. 3

Viimeksi muokattu:

Oikea Pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei ollut omaa biisiä listoilla, mutta tein kuitenkin lyhyet arviot ehdokkaista, kun sattui olemaan aikaa kuuntelulle. Mielenkiintoinen kattaus oli kokonaisuutena tarjolla.

Ihan rivakka aloitus raadille. Hyvä punkkimeininki, kyllä tällaisen vedon voi aina kuunnella.

In Solitude - In the Darkness 6
Perusnytkyttelyä myönteisessä mielessä ja yleisesti asiallinen meno. Ei kuitenkaan lähtenyt oikein kunnolla lentoon missään vaiheessa, joten ei asiaa paremmille pisteille.

Mayhem - From the Dark Past 4
Hieman raskassoutuinen veto, vaikka parhaissa sahauskohdissa alkoi pää nyökytellä musiikin mukana.

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 4
Ei ole Kätilöiden musiikki oikein avautunut itselle, eikä tämä tuonut asiaan muutosta. Muutama ihan ok melodia kuitenkin. Lieneekö olut parempi kuin biisi…

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 7
Uusi tuttavuus. Kitaramelodiasta tykkäsin erityisesti. Muutama suvantokohta pois ja pisteet olisivat vieläkin korkeammat.

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 7
Omalla tavallaan kaunis kappale. Harmillisesti otti minullakin “boyfriend” korvaan muuten miellyttävistä sanoituksista.

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG 1
Jos “laulu” olisi hieman tavallisempaa metalli-ilmaisua, tälle voisi antaa enemmänkin pisteitä. Toki omaleimaista tietysti noin, mutta itse en oikein jaksa kuunnella. Puoliväliin taistelin.

Nigthwish - Sleeping Sun 6
Kaunis biisi, mutta ehkäpä omalla kohdalla vähän turhan kulunut kuuntelussa.

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 9
Klassikko, joka toimii aina.

Fantastic Negrito - In the Pines 7
Mielenkiintoinen kappale, joka jaksoi pitää otteessaan loppuun saakka. Levyllinen tällaista kamaa tekisi tiukkaa, mutta yksittäisenä maistiaisena ihan toimiva.

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 5
Tämä jäi hieman piippuun. Johtuu osittain soundipuolen ratkaisuista.

Tincat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Carolina Hurricanes
- Iha mukavaa rokkia. Ei mikää päräyttävä mut en vaihtais kanavaa jos sois radiossa.

In Solitude - In the Darkness 4
- Jäi vähä vaisuksi.

Mayhem - From the Dark Past 7
- Ei ny parasta mut toimii iha jees.

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 10
- Mun yks lemppari kätilöiden biisi. Loistavat sanoitukset.

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 9
- Tämähä on oikee mukavaa gootti rokkia. "In darkness you will feel alright" ah.

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 3
- Oon monesti yrittäny kuunnella Lasten hautausmaan biisejä mut ei vaa nappaa tämä.

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG 3
- Vaikka sitä kaikenlaista bläkkistä on tullu kuunneltua ni tämä kyl oli jotenkin vaikeaa.
Sitten vaa mietin miten tää nimi pitäis lausua.

Nigthwish - Sleeping Sun 10
- Rakastin Tarjan aikaista Nightwishia. Kuuntelin tätäkin biisiä erittäin paljon teininä.

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 4
- Hyvin epäsuosittu mielipide mut Disturbedin cover on kyl tehny oikeutta tälle biisille. Alkuperäinen ei iske yhtää samalla tavalla.

Fantastic Negrito - In the Pines 1
- Ei lähteny. Tänki aikana vaa tuli mieleen että pitäs kuunnella Kurt Cobainin veto, siinä on tunnetta.

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark
- Oma biisi

Viimeksi muokattu:

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt kun muutakaan tekemistä ei ole pitkien pyhien muodossa, niin siinäpä tuloksia. Voittajakappaleena siis Simppa & Gartsa ja The Sound Of Silence, eli @Mr. Tasuri .

1. Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 8,3 (83)
2.Horror Vacui - In Darkness You Will Feel Alright 7,1 (71)
3. Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 6,6 (66)
4. Wasted - Here Come the Darkness 6,6 (66)
5. Nigthwish - Sleeping Sun 6,2 (62)
6. Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 5,9 (59)
7. Fantastic Negrito - In the Pines 5,9 (59)
8. Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 5,7 (57)
9. In Solitude - In the Darkness 5,3 (53)
12. Mayhem - From the Dark Past 4,2 (46)
11. Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG 2,8 (28)

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Ilmeisesti kunnia seuraavan turhan levyraadin järjestämiseen on nyt minulla. Kiitokset haluan lähettää voittokappaletta äänestäneille ja äidilleni.

Kopioin käytännössä edellisen visailuisännän säännöt:

- Kuka tahansa saa nyt linkittää tähän ketjuun yhden teeman mukaisen itse valitsemansa kappaleen.
- Aikaa linkin lähettämiseen on perjantain ja lauantaihin vaihteeseen klo 00.00.
- Maksimimäärä kappaleille on yhteensä 10. Eli kun 10 viisua on täynnä tai määräaika päättyy saa alkaa arvostelemaan.
- Kuka tahansa voi alkaa arvostelemaan tänne siihen mennessä linkitettyjä kappaleita, jäävätään sen verran että omaa ehdotusta ei saa/tarvitse arvostella.
- Jokainen ehdolla oleva kappale tulee arvostella (paitsi se oma jos olet viisua tarjonnut ehdolle)
- Kaikki annetut pisteet yhdessä viestissä
- Asteikkona 1-10 (ei plussia, miinuksia tai puolikkaita pisteitä)
- Lasken pisteet ja julistan voittajan joskus ensi viikon alkupuolella jos ei maailma kaadu niskaan.
- Lisää myös kappaleen nimi viestin yhteyteen, joka helpoittaa järjestäjän työtä.

Uusi teema: Elokuvat ja TV-sarjat

Laittakaa viestiin myös mielellään sen elokuvan tai sarjan nimi, josta kappale on peräisin!

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Nyt on kovia biisejä.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Ja näin, kiitoksia osallistujille. Turhan levyraadin uusia kappaleita voi nyt alkaa pisteyttämään. Mielellään myös perustelut jokaisen kappaleen perään, kuten tapana on ollutkin.

E: Ainiin, laitan vielä sen listauksen kappaleista kun kerkeän. Lupasin tässä leffan ensin katsella!

E2: Kiitokset @Breeze Harbour

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Homman helpottamiseksi, tässä taas arvostelupohja:

Kenny Rogers & The First Edition - Just Dropped In (To See What Condition My Condition Was In)
-
Suicidal Tendencies - Institutionalized
-
Tonight Alive - The Edge
-
Kavinsky - Nightcall
-
Enya - May It Be
-
Impaled Rektum - Flooding Secrations
-
Stealers Wheel - Stuck in the Middle With You
-
Motörhead - Born To Raise Hell (feat. Ice-T and Whitfield Crane)
-
Simple Minds - Don't You (Forget About Me)
-
Ennio Morricone - The Ecstacy of Gold
-

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kenny Rogers & The First Edition - Just Dropped In (To See What Condition My Condition Was In)

6
Ei paska, mutta silla mitäänsanomaton.

-
Suicidal Tendencies - Institutionalized10
Jopa vauvanaamainen Mike Muir menee kympin arvoisena!!
-
Tonight Alive - The Edge8

Hyvää tykitystä niin saa tykityspojot.
-
Kavinsky - Nightcall 6

Menin ihan sekasin mitä tä on.
Enya - May It Be5
Aivan perus tyttölässypiisi. Muiden kappaleiden kanssa oliis saanut paljon korkeammat pojot.

Impaled Rektum - Flooding Secrations9
Nyt mennään eikä meinata!!

Stealers Wheel - Stuck in the Middle With You 6
Kivan svengaava, mtuta liian hippityylinen mulle.

Motörhead - Born To Raise Hell (feat. Ice-T and Whitfield Crane)10000000000000
Lemmy ja Aissi, ei voi olla paskaa!!

-
Simple Minds - Don't You (Forget About Me) 8

Hyvän mielen piissi hyvältä bändiltä miltä en montaa piisiä tunne :D

Ennio Morricone - The Ecstacy of Gold7
Klassikko, mutta ei nyt jaksa innostua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy