Dodiin, äreä UG-setä pääsee haukkumaan kaiken.
Wasted - Here Come the Darkness 3/10
- En tiedä, just tän tyylinen punk kuulostaa aina vaan omaan korvaan niin helvetin löysältä. Tommonen suusta ulos ölisevä laulu ei myöskään nappaa yhtään. Läpsyttelyä omaan makuun.
In Solitude - In the Darkness 5/10
- En sit tiedä taaskaan. Olihan siellä kivoja stemmakitaroita ja puolessavälissä biisiä yksi ihan jees kohta, mutta laulaja jälleen aivan kamala.
Mayhem - From the Dark Past 7/10
- Mayhem on nyt aina Mayhemia. Itselle näistä isoista on aina jäänyt vähän väliinputoajaksi ja ei oikein livenäkään ole koskaan lähtenyt. Ihan perusjeejee.
Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 4/10
- Mä en… äääh. Tämmöinen ruotsinlaivahevi ei ole ikinä lähtenyt kunnolla. Joo Amaranthe on se alkuperäinen ruotsinlaivahevibändi, mutta tässä biisissä synat kuulostavat juuri siltä. Aivan liian radio rock mun makuun.
Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 7/10
- Ei suoraan mun makuun, mutta monta hyvää asiaa tehty tyyliinsä sopivasti. Esikuvat paistaa kyl paljon, mutta ihan jees!
Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 6/10
- Lasten hautausmaalla on oikein hyviä biisejä, mutta ikinä ei ole omaan makuun kantanut koko levyä. Tämä biisi menee juuri siihen.
Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG -
Nigthwish - Sleeping Sun 1/10
- Mä olen aina inhonnut tätä biisiä. Ja Tarja Turusen lausunta on hirveää.
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 9/10
- Myös ikihirveä klassikko. Mutta luin toisesta ketjusta että jotkut pitävät Disturbedin versiosta tästä biisistä, joka alkoi taas vituttamaan.
Fantastic Negrito - In the Pines 3/10
- Tässä oli vaan liian monta asiaa mistä en pidä yhtään. Kuin yrittäisi runkata syömäpuikoilla.
Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 5/10
Omaan makuun tylsintä tavaraa tuolta soundtrackilta.
Wasted - Here Come the Darkness 3/10
- En tiedä, just tän tyylinen punk kuulostaa aina vaan omaan korvaan niin helvetin löysältä. Tommonen suusta ulos ölisevä laulu ei myöskään nappaa yhtään. Läpsyttelyä omaan makuun.
In Solitude - In the Darkness 5/10
- En sit tiedä taaskaan. Olihan siellä kivoja stemmakitaroita ja puolessavälissä biisiä yksi ihan jees kohta, mutta laulaja jälleen aivan kamala.
Mayhem - From the Dark Past 7/10
- Mayhem on nyt aina Mayhemia. Itselle näistä isoista on aina jäänyt vähän väliinputoajaksi ja ei oikein livenäkään ole koskaan lähtenyt. Ihan perusjeejee.
Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 4/10
- Mä en… äääh. Tämmöinen ruotsinlaivahevi ei ole ikinä lähtenyt kunnolla. Joo Amaranthe on se alkuperäinen ruotsinlaivahevibändi, mutta tässä biisissä synat kuulostavat juuri siltä. Aivan liian radio rock mun makuun.
Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 7/10
- Ei suoraan mun makuun, mutta monta hyvää asiaa tehty tyyliinsä sopivasti. Esikuvat paistaa kyl paljon, mutta ihan jees!
Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 6/10
- Lasten hautausmaalla on oikein hyviä biisejä, mutta ikinä ei ole omaan makuun kantanut koko levyä. Tämä biisi menee juuri siihen.
Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG -
Nigthwish - Sleeping Sun 1/10
- Mä olen aina inhonnut tätä biisiä. Ja Tarja Turusen lausunta on hirveää.
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 9/10
- Myös ikihirveä klassikko. Mutta luin toisesta ketjusta että jotkut pitävät Disturbedin versiosta tästä biisistä, joka alkoi taas vituttamaan.
Fantastic Negrito - In the Pines 3/10
- Tässä oli vaan liian monta asiaa mistä en pidä yhtään. Kuin yrittäisi runkata syömäpuikoilla.
Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 5/10
Omaan makuun tylsintä tavaraa tuolta soundtrackilta.