Mainos

(Turha) Levyraati

• 3 915
  • 102

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Dodiin, äreä UG-setä pääsee haukkumaan kaiken.

Wasted - Here Come the Darkness 3/10
- En tiedä, just tän tyylinen punk kuulostaa aina vaan omaan korvaan niin helvetin löysältä. Tommonen suusta ulos ölisevä laulu ei myöskään nappaa yhtään. Läpsyttelyä omaan makuun.

In Solitude - In the Darkness 5/10
- En sit tiedä taaskaan. Olihan siellä kivoja stemmakitaroita ja puolessavälissä biisiä yksi ihan jees kohta, mutta laulaja jälleen aivan kamala.

Mayhem - From the Dark Past 7/10
- Mayhem on nyt aina Mayhemia. Itselle näistä isoista on aina jäänyt vähän väliinputoajaksi ja ei oikein livenäkään ole koskaan lähtenyt. Ihan perusjeejee.

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 4/10
- Mä en… äääh. Tämmöinen ruotsinlaivahevi ei ole ikinä lähtenyt kunnolla. Joo Amaranthe on se alkuperäinen ruotsinlaivahevibändi, mutta tässä biisissä synat kuulostavat juuri siltä. Aivan liian radio rock mun makuun.

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 7/10
- Ei suoraan mun makuun, mutta monta hyvää asiaa tehty tyyliinsä sopivasti. Esikuvat paistaa kyl paljon, mutta ihan jees!

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 6/10
- Lasten hautausmaalla on oikein hyviä biisejä, mutta ikinä ei ole omaan makuun kantanut koko levyä. Tämä biisi menee juuri siihen.

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG -

Nigthwish - Sleeping Sun 1/10
- Mä olen aina inhonnut tätä biisiä. Ja Tarja Turusen lausunta on hirveää.

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence 9/10
- Myös ikihirveä klassikko. Mutta luin toisesta ketjusta että jotkut pitävät Disturbedin versiosta tästä biisistä, joka alkoi taas vituttamaan.

Fantastic Negrito - In the Pines 3/10
- Tässä oli vaan liian monta asiaa mistä en pidä yhtään. Kuin yrittäisi runkata syömäpuikoilla.

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 5/10

Omaan makuun tylsintä tavaraa tuolta soundtrackilta.

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Wasted - Here Come the Darkness 7
Ihan menevää punkkia. Wasted tuli joskus kauan sitten tutuksi, kun Turussa julkaistiin sellaista skeittilehteä kuin Perna ja siitä taisin ensimmäisen kerran bändistä lukea. Päätoimittajalla oli vahva yhteys Joensuuhun ja heidän punkrock skene oli paljon esillä.

In Solitude - In the Darkness 6
Itselle tulee mieleen sukkahousut ja pitkät mustat hiukset, näyttävät buutsit ja mustat nahkatakit. Soittaminen ja laulu mielestäni ok-tasoa, mutta itselle genre ei vaan uppoa. Lisäpiste siitä, että teema oli niin vahvasti biisin lyriikoissa edustettuna.

Mayhem - From the Dark Past 3
On synkkää. Yksi asia on varma: rumpalille tuli hiki.

Turmion Kätilöt - Pimeyden morsian 7
Tämä bändi on mennyt oman tutkan alla hyvin vahvasti. Vaikka en mikään hevijätkä olekaan, niin tämä oli ihan ok. Jotenkin suomalaiset tuon hevihomman osaa. Pimeys oli vahvasti edustettuna ja sen takia pisteet nousi poikkeuksellisesti jopa seiskaan.

Horror Vacui - In Darkness You Feel Alright 8
Ai että, jotain hyvää ja yllättävää. Alkoi päähän piirtyä Korua Shapesin lumilautaleffoista tuttuja kaarroksia mustavalkoisella kuvalla. Tämä sopisi heidän videoihin, tiedä vaikka olisi ollutkin.

Lasten Hautausmaa - Pimeys on mun boyfriend 7
Henkilökohtaisista syistä en pysty kuuntelemaan enkä kommentoimaan. Pisteytän kuitenkin, kun muuten jää vajaaksi.

Ar'lyxkq'wr - qXVN[/TX×I'XLcG 1
Onkohan tyypeillä kaikki ok?

Nigthwish - Sleeping Sun 7
Tunnistan tämän! Hah. Nightwishin soundi kyllä selkeä. Tällaista melodista laadukkaan kuuloista metallia jonka päälle nainen hyvällä äänellä laulelee. Jotenkin ei vaan kuitenkaan ole koskaan iskenyt, joten se nyt väkisinkin tiputtaa pisteitä. Pitäisi varmaan olla raisiolainen hitsari ja suomileijona & tribaali tatsoja, että kolisee.

Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
-

Fantastic Negrito - In the Pines 8
Tämä oli ihan hyvä. Rautukalalla tundralla (munat padassa) illan tullen nuotion äärellä niillä muutamalla soittimella voisi tämän tyyppistä fiilistellä, yhren tähren Jallun voimin tietysti.

Alan Wake feat. Rakel - Follow You Into The Dark 9
Joitain vuosia sitten kun oli elämässä hieman vaikeampi jakso menossa, niin kuuntelin tämmöistä. Aina se paikka näille siis löytyy, kun on saanut revittyä sitä voimaa ja uskoa parempaan. Kymppi olisi tullut pienemmällä lauluefektillä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy