Skippaan tämän kierroksen.En ehtinyt koska järjestäjän piisi vielä puuttuu ja nyt onjo yhdeksän.
Tä, joku swedulainen poppibändi kuka itki vaipoissa silloin kun COF perustettiin ja teki tuon kappaleen!!On olemassa edelläkävijät ja sitten perässähiihtäjät.
Kumpikohan sinä olet, mä kysyn!
Jollei edes Metallicalla voita niin kannattaako edes yrittää :DNo enhän mä tietenkään muistanut tätä. Nooh annettiin välillä muillekin tilaisuus laittaa biisejä.
Älä ala vittuilemaan runkku!!Jollei edes Metallicalla voita niin kannattaako edes yrittää :D
Tä? Kumpi laittoi ensin kyseisestä henkilöstä kertovan kappaleen? Joko meni perille???Tä, joku swedulainen poppibändi kuka itki vaipoissa silloin kun COF perustettiin ja teki tuon kappaleen!!
Täällä ei ole kysymys mistään muusta kuin kappaleista ja artisteista. Menikö perille!!Tä? Kumpi laittoi ensin kyseisestä henkilöstä kertovan kappaleen? Joko meni perille???
Aika yksipuoliseksi menisi jos kaikki komppaisivat alkuperäistä. Täh?Täällä ei ole kysymys mistään muusta kuin kappaleista ja artisteista. Menikö perille!!
Onko tähän mitään sanottavaa?PS. Ghostin eka levy ei ole poppia nähnytkään. Oletko edes kuunnellu?
Täällä on ketjukin kuin saatanalliset poppisäkeet... Onko tähän sanottavaa?Aika yksipuoliseksi menisi jos kaikki komppaisivat alkuperäistä. Täh?
Onko tähän mitään sanottavaa?
Ei.Täällä on ketjukin kuin saatanalliset poppisäkeet... Onko tähän sanottavaa?
Mulla oli kerran puolalainen bändi kans ja sen osas jokainen lukea. Sirrah.Sit jatkossa @mikko600 vois kirjoitella nuo puolalaisten munista hirtettyjen bändin ja biisin nimet tuohon viestiin, että vois vaan helposti kopsata.
Mulla oli kerran puolalainen bändi kans ja sen osas jokainen lukea. Sirrah.
Tä oli oikeasti aika paska :D ja siksi naurattaa.Mahtaako tuossa bändissä olla basistina Evets Sirrah, joka soittaa kaikki biisit väärinpäin, eli saatanallisesti alusta loppuun?