Tämän on pakko olla trolli tai sitten tupakka tappaa aivosoluja vaikka sen ei pitäisi.
En ole kalastusta harrastanut ikinä, saati sitten tuossa mittakaavassa.
Mutta onhan tuo nyt naurettavaa. Todellista härmäläistä kansanluonnetta. Minä tulin nyt tänne töihin, nyt tehdään niinkuin minulle sopii. Tai että minä tulin nyt tänne syömään, vaikka tämä on tupakkaravintola, niin koska en polta niin täällä ei saa polttaa.
Niin, sinä et ole tainnut vieläkään sisäistää tupakan haittavaikutuksia? Onko siis työläinen joka vaatii hengityssuojaimen itsekäs? Tai aikanaan taksikuski, jos on vaatinut turvavyöt autoonsa? Tai jos vaaditaan ja lailla ajetaan ettei alkoholin vaikutuksena saa ajaa bussia? Olisihan se mukavaa jos jokainen saisi valita aamulla, että lähdenpä ajamaan kännissä, mutta pitäisikö yksilön edun ajaa yhteisön edun läpi?
No nyt se kuuluisa mopo keuli jo ympäri asti. Ei kai
kukaan ole kieltänyt tupakan haittavaikutuksia? Mutta tässä on jo mennyt pian paali rautalankaa.
Kokeillaan nyt edes vielä kerran jos toisto toimisi.
Tupakointi on vapaaehtoista! Ja sen pitääkin olla niin. Aina. Passiiviseen tupakointiin ei pidä altistua eikä saa. Siitä varmaan ollaan samaa mieltä. Vai ollaanko? En ota selvää.
No, on baari missä tupakoidaan.
Mieti. Siellä siis asiakkaat tupakoivat.
Haluatko mennä sinne asiakkaaksi?
Jos haluat, sinua ilmeisesti ei haittaa tupakansavu. Saatat jopa itsekin polttaa.
Jos kuitenkin sinua haittaa ja silti haluat mennä asiakkaaksi, niin kertoisitko minulle miksi? Saarnaamaan?
Okei, sama baari. Omistaja on aikoinaan pystyttänyt baarin jossa saa polttaa. Lienee tupakkaihmisiä. Sinne luonnollisesti hakee töihin ihminen joka polttaa tai jota ei tupakansavu haittaa. Hakisitko sinä sinne töihin, jos et polta tai pidä tupakansavusta? Jos hakisit, niin miksi? Saarnaamaan?
Tupakoitsijoiden baarit tuskin ovat savuttomilta pois. Senkun pilaavat keuhkonsa keskenään, eikö? Turha sinne on sekaan ängetä vaahtoamaan.