Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Tarkkailuasemissa. Jospa sieltä joku herppeenimpi, tai vastaava vielä tulee tunnistettavaksi, niin tässähän on mahdollisuuksia vaikka mihin.
Kiitoksia itsellesi vaivannäöstä! Oli kiva kisa, vaikken oikein itse kerinnyt pongaamaan arvuuteltuja kukkasia, kun en juuri puhelinta käytä Jatkoaikaa selaillessani.Kiitoksia kaikille osallistujille!
Meinasi kyllä jossain vaiheessa tulla minulle turnausväsymystä ja jopa kaaduin että keksin koko kisailu. ...
Perhanan itsestään korjaava puhelin ja hemmetin lukihäiriö (kun en huomaa virheitä vaikka luen tekstin).PS. @Iisoppi Toivottavasti et kaatunut pahasti... ;-)
Teretulemast klubisse!Perhanan itsestään korjaava puhelin ja hemmetin lukihäiriö (kun en huomaa virheitä vaikka luen tekstin).
Niinpä.... Ihan uusin silmin sitä tuli kierrettyä omaa tonttia kun katseli mitä kasveja siellä kukkii jotka voisi ottaa kisaan ja yllätyin löydöistä (esim. punakoiso, tulikukka ja piikkiohdake). Toisaalta joitakin kukkia joita ennen oli kasvanut tienpientareellamme en enää löytynyt (kissan- ja peurankello, ojakellukka ja niittynätkelmä). Mieheni kyllä välillä ihmetteli kun jossain kulkiessa olin puhelimen kanssa pylly pystyssä kun löysin jonkun peurankellon tms (jonka halusin kisaan). Ei hän ihan ymmärtänyt miksi jotkut kukat on niin tärkeitä juuri silloin. Toisaalta hän kyllä tietää että tykkään kuvata luontoa niin puhelimella kuin kamerallakin.Uudella innolla aloin katsella oman ympäristöni kasveja.
Ulospäin näyttää vähän ojakellukalta. Mutta ei kuitenkaan ihan ole se mutta sukulainelta kyllä vaikuttaa. Kysyin googlelta ja tulos oli kyläkellukka.Laitan tämän tänne, kun tätä muualla kysyttiin.
Joko nuoruuden kokemattomuutta tai ehkäpä sittenkin nuoruus ja innokkuus on jo sivuutettu seesteisen keski-iän arvokkaan käytöksen tieltä...... Mieheni kyllä välillä ihmetteli kun jossain kulkiessa olin puhelimen kanssa pylly pystyssä ...
Vanamo.Minäkin voisin laittaa arvuutettavaksi yhden kuvan kasvista, joka nimimerkiltä @Iisoppi puuttui ja jonka hän olisi halunnut tänne lisätä. Tätä kuvaa ei ole otettu puhelimella, vaan järjestelmäkameralla makuuasennossa mättäällä.
Mikä kasvi tässä kuvassa esiintyy?
Aivan oikein.Vanamo.
Ei ole valkolehdokki.Olisko valkolehdokki ?
Pussikämmekkä?Laitanpa vielä yhden pokkarilla otetun kuvan hieman harvinaisemmasta kukkakasvista. Vihjeenä kerron, että kyseinen kasvi on vaatimattoman näköinen orkidea eli kämmekkäkasvi. Etsikääpä sille nimi.
Ei ole pussikämmekkä. Tämän kasvin nimessä ei ole kämmekkä -sanaa.Pussikämmekkä?
Keltalehdokki?Ei ole pussikämmekkä. Tämän kasvin nimessä ei ole kämmekkä -sanaa.
Menipäs vaikeaksi. Ei tämä ole keltalehdokkikaan. Laitetaan vihje, että kasvin nimi alkaa s-kirjaimella.Keltalehdokki?
Suovalkku?Menipäs vaikeaksi. Ei tämä ole keltalehdokkikaan. Laitetaan vihje, että kasvin nimi alkaa s-kirjaimella.
Tai sitten se on suoneidonvaippa?Suovalkku?
Suovalkku?
Ei ole kumpikaan näistä.Tai sitten se on Suoneidonvaippa?
Soikkokaksikko?Ei ole kumpikaan näistä.