Epämigeliläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KooKoo
SädekallioinenTässä olisi nyt teille tämmöttinen arvon kisaajat.
SädekallioinenTässä olisi nyt teille tämmöttinen arvon kisaajat.
Sädekallioinen*:)Sädekallioinen
Tämä on jalokallioinen (tai ainakin sillä nimellä ostettu) mutta hyväksyn vastauksen koska nämä ovat hyvin samannäköisiä kasveja.Sadekallioinen
Eikö nyt olisi jo triplamäärä näillä näytöillä... ;-)Paitsi että se on tällä kertaa tuplamäärä.
No tuplamäärän tuplamäärä.Eikö nyt olisi jo triplamäärä näillä näytöillä... ;-)
Edellisestä oikeasta tuli jo tuplamäärä...
Elikkä siis nelinkertainen määrä tervaa ja höyheniä?No tuplamäärän tuplamäärä.
Jep, koska kasvatit etumatkaasi.Elikkä siis nelinkertainen määrä tervaa ja höyheniä?
Höh. SADEKALLIOISTA ei ole, vaan minun ensiksi vastaamaan SÄDEKALLIOINEN on. Suosimista.Tämä on jalokallioinen (tai ainakin sillä nimellä ostettu) mutta hyväksyn vastauksen koska nämä ovat hyvin samannäköisiä kasveja.
Sadekallioinen on sädekallioisen masentunut veli.Höh. SADEKALLIOISTA ei ole, vaan minun ensiksi vastaamaan SÄDEKALLIOINEN on. Suosimista.
Anteeksi, minulla on lukihärö joten luin mitä kuvittelin lukevani. Joten tehdään niin että @banaaninviljelijä saat pisteen oikeasta vastauksesta ään pisteiden keralla. Ja @Epämigeliläinen ei menetä pistettä kun tiedän mitä hän tarkoitti.Höh. SADEKALLIOISTA ei ole, vaan minun ensiksi vastaamaan SÄDEKALLIOINEN on. Suosimista.
Onko tämä se kuuluisa Salomonin tuomio?Anteeksi, minulla on lukihärö joten luin mitä kuvittelin lukevani. Joten tehdään niin että @banaaninviljelijä saat pisteen oikeasta vastauksesta ään pisteiden keralla. Ja @Epämigeliläinen ei menetä pistettä kun tiedän mitä hän tarkoitti.
Mä oon niin kiltti ihminen?Onko tämä se kuuluisa Salomonin tuomio?
En tiedä, mutta minulle tuli parempi mieli.Onko tämä se kuuluisa Salomonin tuomio?
SiankärsämöKokeillaan nyt millainen saaga saadaan tästä kukasta aikaiseksi.
Ok.Siankärsämö
Nyt on muuten niin terävä kuva, että lähes aistin kasvin voimakkaan tuoksun nenässäni.Kokeillaan nyt millainen saaga saadaan tästä kukasta aikaiseksi.
Olisi se ollut helppoa keräillä kasveja parisenkymmentä vuotta sitten yläasteella kasviota varten Googlea apuna käyttäen.Vaan kun tuon eukon kanssa pyöritään ulkona, katsellaan kasveja ja Googlella tunnistetaan niitä, niin maar siitä tulee hyvälle mielelle.
Pihajasmike tuoksuu todella hyvältä.