Kyllä, sellaiseksi minä tämän tunnistin.Niittynätkelmä?
Kyllä onMaitohorsma?
Mulla on omat visat missä olen jo voittaja!!Jee! Haistakaa pahanhajuista kukkaa, @WarWas ja @Epämigeliläinen! Otin kakkospaikan itselleni!
Paskoja visoja Suomen perseenreiästä!Mulla on omat visat missä olen jo voittaja!!
+ tervoilla ja höyhenillä.Täällä näköjään ilmaistaan syvimpiä tunteita kukkasin.
Hyvä sisar 99+, siellä ois yksi visa missä toinen sisar jo vastaillut!!Täällä näköjään ilmaistaan syvimpiä tunteita kukkasin.
Puutarhavadelma.Ajattelin että minkähän tänään ottaisin viimeiseksi. On ollut vähän kisakihinää liikenteessä niin ajattelin ottaa esiin jonkinmoisen jokerikortin. Kyseessä on ns. hyötykasvi, ei luonnonkukka. Siinä teille pähkylä. Jos kukaan ei ole tätä ratkaissut kymmeneen mennessä niin annan itselleni pisteen. Muille en... ;-)
Olet lähellä mutta tämä kukkii "vähän isommin". Pidän kiinni siitä että tulee oikea laji kun tiedän mikä tuo on.Puutarhavadelma.
KarhunvatukkaAjattelin että minkähän tänään ottaisin viimeiseksi. On ollut vähän kisakihinää liikenteessä niin ajattelin ottaa esiin jonkinmoisen jokerikortin. Kyseessä on ns. hyötykasvi, ei luonnonkukka. Siinä teille pähkylä. Jos kukaan ei ole tätä ratkaissut kymmeneen mennessä niin annan itselleni pisteen. Muille en... ;-)
Sinä ratkaisit koodin. Piste sinne...Karhunvatukka
Ei niistä kyllä saa aikaa selville. Paskoja kelloja.Harakankello, hirvenkello, kauriinkello, kiirunankello jne. Kelloja yhtäkaikki.
Harakankello, hirvenkello, kauriinkello, kiirunankello jne. Kelloja yhtäkaikki.
Kyllä niillä jokaiselle ja monilla muilla kelloilla on omat ominaispiirteet. Ne ehkä minun kuvissa välity mutta ne ovat olemassa ja voidaan nähdä kasveissa. Eihän niitä monia lajeja olisi tehty jos ne eivät eroaisi jollain merkitsevällä tavalla toisistaan.Ei niistä kyllä saa aikaa selville. Paskoja kelloja.
Niinpä. Ei kuvissa mitään vikaa ole. Luonnossa voi olla helpompi erottaa, mutta hyviä ja jopa kauniita kuvia ovat mielestäni. Tässä vain yrittää kiireesti vastailla, mikä ei aina paranna tunnistusta tuttujen kasvienkaan osalta, puhumattakaan, kun kiireesti yrittää netistä löytää, mikä kuvan kukka voisi olla.Kyllä niillä jokaiselle ja monilla muilla kelloilla on omat ominaispiirteet. Ne ehkä minun kuvissa välity mutta ne ovat olemassa ja voidaan nähdä kasveissa. Eihän niitä monia lajeja olisi tehty jos ne eivät eroaisi jollain merkitsevällä tavalla toisistaan.
Taistelu jatkuu huomenna ja saatan vaikka napatakin kakkospaikan! Kannattaa olla valppaana!Pitääkö @Epämigeliläisen päälle kohta taas kaataa tervaa ja höyheniä?
Eipä hänellä ole omia visoja, mutta voi kaataa ja tulen avuksi!!Pitääkö @Epämigeliläisen päälle kohta taas kaataa tervaa ja höyheniä?
Pahoitteluni omieni visojeni puuttumattomuudesta. Antaa tulla vaan tervaa ja höyheniä, sillä pitäähän uutta tulokasta opettaa talon tavoille, sehän on mielestäni ainoastaan hienoa.Eipä hänellä ole omia visoja, mutta voi kaataa ja tulen avuksi!!