Tunnista kukka 2023

  • 10 462
  • 412

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Huomiseen, viimeiseen kisapäivään on kyllä suuret paineet. Ottaako ns. helppoja ja pisteet niille jotka on nopeita vai pitäisikö vähän kiusata teitä vähän vaikemmilla kukilla joihin ehkä tarvii jopa Googlea. Vielä on monta kukkaa kisaamassa viimeisistä näytöistä... En vielä tiedä ketkä saa mahdollisuuden.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Huomiseen, viimeiseen kisapäivään on kyllä suuret paineet. Ottaako ns. helppoja ja pisteet niille jotka on nopeita vai pitäisikö vähän kiusata teitä vähän vaikemmilla kukilla joihin ehkä tarvii jopa Googlea. Vielä on monta kukkaa kisaamassa viimeisistä näytöistä... En vielä tiedä ketkä saa mahdollisuuden.
Minä avasin ladun ja osaan tehdä omia visoja, ei minulla ole täällä paineita!!
Karikon lenkki juostu monta kertaa sekä lämitty Parkilla to name o few -saavutuksista!!
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Huomiseen, viimeiseen kisapäivään on kyllä suuret paineet. Ottaako ns. helppoja ja pisteet niille jotka on nopeita vai pitäisikö vähän kiusata teitä vähän vaikemmilla kukilla joihin ehkä tarvii jopa Googlea. Vielä on monta kukkaa kisaamassa viimeisistä näytöistä...
Ehdotan päivänkakkaraa, lummetta ja humalaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minä avasin ladun ja osaan tehdä omia visoja, ei minulla ole täällä paineita!!
Karikon lenkki juostu monta kertaa sekä lämitty Parkilla to name o few -saavutuksista!!
Mutta onko sinua valittu ikinä jonkun seuran oman ikäistesi pelaajien vuoden kehittyneimmäksi pelaajaksi?
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mutta onko sinua valittu ikinä jonkun seuran oman ikäisesi pelaajien vuoden kehittyneimmäksi pelaajaksi?
Vasen pakki kuka joukkueen ehkä puujalkaisin, älä edes kuvittele :D
Olen varmaan pihapeleissä/työpaikan sählyssä ollut Norris, Hart, sekä -Selkevoittaja jos minulta kysytään :P
Sekä Bill Masterton, Lady Bingiä ei minulle voi ikinä antaa enkä edes ottaisi vastaan :P
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
päivänkakkaraa
On jo kysytty, ei tule uudelleen.

On niin kaukana vedessä, ei jaksa hakea. Kysyttiin viime vuonna...

Hitto, tämä olisi hyvä. Jos kukkii nyt. Pitäisi mennä veljen luokse kuvaamaan. Siellä olisi humalaa mutta meidän pihassa ei ole. Ei nyt enää ehdi...

Edit. Pistetään humala mieleen ensi vuodeksi. Vaikka en tiedä pidänkö kisaa enää yhtään kertaa.
 
Viimeksi muokattu:

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On jo kysytty, ei tule uudelleen.


On niin kaukana vedessä, ei jaksa hakea. Kysyttiin viime vuonna...


Hitto, tämä olisi hyvä. Jos kukkii nyt. Pitäisi mennä veljen luokse kuvaamaan. Siellä olisi humalaa mutta meidän pihassa ei ole. Ei nyt enää ehdi...

Edit. Pistetään humala mieleen ensi vuodeksi. Vaikka en tiedä pidänkö kisaa enää yhtään kertaa.
Olisi ollut kova siirto valita kukista iisoppi tunnistettavaksi.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämmöinen löytyi teille...
 

Liitteet

  • IMG_20230630_094507_HDR.jpg
    IMG_20230630_094507_HDR.jpg
    876,5 KB · kertaa luettu: 29

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt olisi kyseessä lila pähkylä...
 

Liitteet

  • IMG_20230626_143151_HDR.jpg
    IMG_20230626_143151_HDR.jpg
    980,8 KB · kertaa luettu: 25

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Huoparuusukaunokki.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kai tässä pitää kohta ryhtyä järeämpiin toimenpiteisiin, kun @Epämigeliläinen ei ota opiksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Myöhästyit... Mutta vastaus oli hyvä.
Taas tässä päivitin sivua. Taukoa oli ehkä minuutti ja näin kävi. Viimeistä kukkaa en ehkä kerkeä edes nähdä, koska kohta lähden pesispeliin, siellä menee aikaa ja sieltä suoraan kotiin nukkumaan. Mutta en vielä heitä kirvestä kaivoon.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tähän komeaan kaveriin on hyvä lopettaa kisa.
 

Liitteet

  • IMG_20230630_182905_HDR.jpg
    IMG_20230630_182905_HDR.jpg
    957,7 KB · kertaa luettu: 31

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Keltasormustinkukka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös