B, olet ollut siellä lavalla, Dublinissa, siellä oli Britney mutta keikalle oli jäljellä 3 lippua, selvä valhe.
No tämä näin hupsutteluna, toivottavasti täällä ei sorruta yhtä halpamaisiin ketkuiluihin.
Todellisuudessa B:tä et keksisi, on tuo niin banaalia. C on varmaan kanssa totta jollain ovelalla kuviolla. A, et ole sinäkään Suomen mestari.
B) Olin siellä lavan läheisyydessä olikohan toukokuu 2004
Siinähän sitä keikkaa vietettiin ei aivan lähellä lavaa, mutta kuitenkin lähellä ja sitten tarvittiin joku lavalle ja hetken sitä etsittiin. Viereinen kaveri siitä vietiin ja jonkun pikku shown vielä veti. Näissä herää aina kysymys oliko se jo etukäteen päätetty kuka sieltä haetaan vai olisinko se todella voinut olla minäkin.
C on silkkaa skebeliä, mutta jos ei ole, niin maistuiko olut tuon jälkeen? Jumalauta, viimeinen paikka jossa haluaisin olla jonkun pollarin kiikarissa, on juurikin mikä tahansa eteläisen Ameriikan maa
Aiheutin hieman alkoholiin liittyviä ongelmia ja kuusi seitsemän virkavallan virkapukuista kaveria saapui paikalle. En ollut niin humalassa, ettenkö olisi tajunnut mitä espanjaksi sovitaan ja että juurikaan en ole lakia rikkonut. Sovittiin, että mennään pankkiautomaatille ja tämä on sillä selvä. Laskin päässäni lomabudjettia ja mietin, että kyllä pystyn tämän maksamaan, mutta ei lähtenyt kuin yksi taluttaja. Ne loputhan meni polttelemaan pilveä jonnekin ja nauramaan kuinka saatiin hyvä saalis.
Parin korttelin päästä näin mahdollisuuden ja juoksin niin kovaa ja koskaan ei ole niin paljon ollut adrenaliinia veressä. Sitten tultiin etsimään myöhemmin toisella puolella kaupunkia minun näköistä kaveria, mutta olin vain tietämätön saksalainen turisti ja jotain olutta taisi maistua siinä.
A, et ole sinäkään Suomen mestari.
Kriketin Suomen mestaruus löytyy ansiokkaasta palkintokaapistani. Se on 11-pelaajisin joukkuein pelattava laji ja kokoonpanoon sallitaan vain 12 pelaajaa. Lajin luonteesta johtuen sitä ainutta vaihtopelaajaa ei juuri koskaan tarvita. Se on siellä silti syystä ja olin kokoonpanossa pitkin kautta ja välierässä pitempään kentällä loukkaantumisten takia. En pelannut finaalissa, mutta luonnollisesti kultainen mitali ojennettiin kaulaani.
Ja useimmathan näistä pelaajista ei tietenkään olleet Suomessa syntyneitä tai valkoihoisia ja siksi erittäin taitavia, mutta silti sinne jonkun tarvitsee juomapulloja täyttämään ja ehkä kentälle, kun vammoja voi tulla.