Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 083 787
  • 4 627

sirtyg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & feikkiheikit
Hyvää reagointia ja pelisilmää toimistolta. Peukkua sinne.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Sitä paitsi, kun Joonas Tanska on kaksi kertaa todennut pelin alun olleen energinen, olen itse ollut eri mieltä molemmilla kerroilla. Onhan mulla silmät päässä. Mulle ei riitä energiseksi se, että pelaajat luistelivat normitasolla. Mutta idea itsessään on ihan hyvä, toteutus heikko.

Niin ja haastateltavana Joonas Tanska. Puukkojunkkarien isä ja äiti. Edarin hedelmä.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Telkkarin perusteella jukurifaneja ei ole kuin ehkä 100 sen 1000:n sijaan. Miltä näyttää paikan päällä? Onko hyvä meininki?
Ei Jukureiden fanikatsomoa lukuunottamatta näkynyt juurikaan savolaisia. Iltasanomien mukaan tuhannesta lipusta meni runsaat 200.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ens lauantain 17.2 pelattava HIFK - HPK tulee olemaan loppuunmyyty todennäköisesti.

Itse en valitettavasti pääse mutta varmaan hieno ilta tulossa
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Uuden alkoholilain myötä on jatkossa ilmeisesti mahdollista, että kaljojen kanssa pääsee myös katsomoon kunhan nämä katsomot ovat rajattuna.
Oluttuopit ja lonkerolasit tulossa lätkäkatsomoihin | Yle Uutiset | yle.fi
(yle.fi)

Aamulehden kuukauden takaisen jutun mukaan 6 liigaseuraa olisi aikeissa hakenut lupaa tähän ja loput tekemässä selvitystyötä. HIFK ei ollut noiden 6 joukkueen joukossa, mutta muistan lukeneeni Valtasen aikaisemmin puhuneen, että alkoholin tuominen katsomoon tulisi sallia, joten ehkä sitten jossain vaiheessa.

Nämä jääkiekon Liigan joukkueet aikovat hakea lupaa katsomon alkoholianniskelulle – "Huomattavasti mukavampi viettää sosiaalista aikaa erätauon aikana" - Aamulehti
(aamulehti.fi)
 

Dragan Dabic

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen varmaan vähemmistössä, mutta mun mielestä ne bisset on nimen omaan mukava käydä hörppäämässä erätauolla. Edellyttää toki että lähtee katsomosta niin, että summerin soidessa on jo bisse kourassa.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Olen varmaan vähemmistössä, mutta mun mielestä ne bisset on nimen omaan mukava käydä hörppäämässä erätauolla. Edellyttää toki että lähtee katsomosta niin, että summerin soidessa on jo bisse kourassa.

Olen ihan monesti ollut tyytyävinen että ne pahimmat känniurpot häviää ihan viimeistään kolmennassa erässa kun eivät jaksa tulla enää takas. jos bisseä saisi katsomossa niin silloinhän nämä urpot olisivat siellä ja todennäköisesti heittäisivät tuopin jonkun huonon vihellyksen jälkeen.
Mua ei haittaa vaikka bisseä saa vain käytäviltä, sitä paitsi etukäteen tilaaminen on kätevää ja helpottaa prosessia kummasti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen varmaan vähemmistössä, mutta mun mielestä ne bisset on nimen omaan mukava käydä hörppäämässä erätauolla. Edellyttää toki että lähtee katsomosta niin, että summerin soidessa on jo bisse kourassa.

Katsomossa ei nimenomaan jaksa notkua erätaukoa, mutta pelin aikana pitää tietenkin olla muki kourassa katsomossa. Ja onkin, mutta olisihan se kivempaa, jos se olisi sallittua.
 

444

Jäsen
Olen ihan monesti ollut tyytyävinen että ne pahimmat känniurpot häviää ihan viimeistään kolmennassa erässa kun eivät jaksa tulla enää takas. jos bisseä saisi katsomossa niin silloinhän nämä urpot olisivat siellä ja todennäköisesti heittäisivät tuopin jonkun huonon vihellyksen jälkeen.
Mua ei haittaa vaikka bisseä saa vain käytäviltä, sitä paitsi etukäteen tilaaminen on kätevää ja helpottaa prosessia kummasti.
Mä vähän luulen, että aika nopeasti oltaisiin samalla tasolla esim. Kanadan kanssa (toki kokemusta ainoastaan Vancouverista) tuossa KKK:ssa eli kaljakatsomokulttuurissa. Siellä jengi ottaa mukia katsomossa, mutta en ainakaan itse törmännyt häiriökäytökseen, vaikka paikalliset ovat ihan yhtä kaljaan meneviä kuin finskitkin. Aluksi todennäköisesti tapahtuisi juuri tuota mainitsemaasi, samoin maalia tuulettaessa saattaisi muki vähän läikähtää. Ajan kanssa, oletettavasti nopeastikin, ongelmatapaukset jäisivät pois katsomosta tai oppisivat olemaan sen tuoppinsa kanssa siellä. Välillä saattaisi jotain roiskahtaa epähuomiossa päälle, mutta kyse ei ole vakavasta asiasta ja itse olisin valmis myös siihen. Kaljan ryystäminen pelin aikana ei ole itseisarvo, mutta kivempaa se on kuin kauhealla kiireellä erätauolla tankkaaminen. Itse myös mieluummin katson sen erän loppuun kuin jätän aina sen pari minuuttia väliin vain ehtiäkseni ajoissa bisselle. Palvelisi siis myös sitä puolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös