Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 083 847
  • 4 627

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se vaan mikä näissä "loppuunmyydyissä" peleissä ihmetyttää on tyhjien paikkojen määrä. Kausikorttilaisia jää kotiin jä ilmeisesti myös yrityksien ostamia kausikortteja/petoklubipaikkoja jätetään käyttämättä. Näin ainakin kuulin yhden kaverin tiimoilta, että heillä voi mennä ainakin kyseisen firman petoklubikortit harkintaan. Kaverin kanssa hankittiin 2 kausikorttia ja kyllä on työn takana ollut saada joku houkuteltua hallille, jos jompikumpi meistä ei ole päässyt. Nämähän on tietysti asioita, jotka muuttuvat silmän räpäyksessä, jos joukkue alkaa herättämään mielenkiintoa. Nyt pelaajapuolella mielenkiintoa herättää enimmäkseen se, että kenen pelaajan maaliton putki katkeaa ensimmäisenä: Kuhdan, Luttisen tai peräti Kurvisen.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pistäkääpäs joku asioista perillä oleva tänne se HIFK kausikorttien määrä, se on itseasiassa todella kova. Olisiko ollut jotain liki 5000, sen jälkeen ei ihmettele enään tuota loppuunmyytyä hallia. Noin 3000 irtolippua lauantai-matsiin ei tunnu järin mahdottomalta määrältä myydä vaikka olisikin paska kausi meneillään.

_
 

Hanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, alasarjat.
Pistäkääpäs joku asioista perillä oleva tänne se HIFK kausikorttien määrä, se on itseasiassa todella kova. Olisiko ollut jotain liki 5000, sen jälkeen ei ihmettele enään tuota loppuunmyytyä hallia. Noin 3000 irtolippua lauantai-matsiin ei tunnu järin mahdottomalta määrältä myydä vaikka olisikin paska kausi meneillään.

_

Tietääkseni kaikkien halliin tulevien liput - myös kausarit - "luetaan" viivakoodi-laitteella ja näin ollen ne kausarit jotka eivät tule ovesta sisään, eivät kirjaudu katsojamäärään. Kyllä katsomäärien pitäisi meidän hallissa olla aika "totuudenmukaiset". Ainakin mun ja frendien tiketit ovat käyneet joka kerran sisään tullessamme viivakoodilukijan alla, jolloin olemme "rekisteröityneet" katsojiksi. Tämä käytäntö on ollut hallilla jo ainakin pari vuotta.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Tietääkseni kaikkien halliin tulevien liput - myös kausarit - "luetaan" viivakoodi-laitteella ja näin ollen ne kausarit jotka eivät tule ovesta sisään, eivät kirjaudu katsojamäärään. Kyllä katsomäärien pitäisi meidän hallissa olla aika "totuudenmukaiset". Ainakin mun ja frendien tiketit ovat käyneet joka kerran sisään tullessamme viivakoodilukijan alla, jolloin olemme "rekisteröityneet" katsojiksi. Tämä käytäntö on ollut hallilla jo ainakin pari vuotta.

Olisko noin? Eikös yleisömäärä ilmoiteta aina "maksaneina katsojina"? Viivakoodit luetaan muunmuassa siksi, ettei samalla lipulla (esim tuplasti tulostettu) pääse otteluun kahdesti. Viime la:na olin tyhjemmässä loppuunmyydyssä hallissa kuin koskaan aiemmin.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Tietääkseni kaikkien halliin tulevien liput - myös kausarit - "luetaan" viivakoodi-laitteella ja näin ollen ne kausarit jotka eivät tule ovesta sisään, eivät kirjaudu katsojamäärään. Kyllä katsomäärien pitäisi meidän hallissa olla aika "totuudenmukaiset". Ainakin mun ja frendien tiketit ovat käyneet joka kerran sisään tullessamme viivakoodilukijan alla, jolloin olemme "rekisteröityneet" katsojiksi. Tämä käytäntö on ollut hallilla jo ainakin pari vuotta.

Itse olin kausikorttini kanssa viime lauantaina töissä, joten sikäli mikäli halli oli tästä huolimatta "täynnä", niin ei olemassa tämmöistä " katsojien rekisteröintiä".
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Itse olin kausikorttini kanssa viime lauantaina töissä, joten sikäli mikäli halli oli tästä huolimatta "täynnä", niin ei olemassa tämmöistä " katsojien rekisteröintiä".

Itse asiassa tuolla rekisteröinnillä täysi halli ei toteutuisi koskaan. Ainahan joillain jotain menoja on, ja tuskin kaikki poissaolijat jaksavat korttiaan kaupitella aina eteenpäinkään.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Sori naapurista huutelu.

Loppuunmyyty halli meinaa sitä, että kaikki paikat on myyty jollekin. Teidän tapauksessa se meinaa 8200 mahdollista paikalletulijaa. Se on aivan sama onko lipun ostanut henkilö tai kausikorttilainen tullut ovista sisään vai ei, katsojamäärä ilmoitetaan myytyjen paikkojen perusteella. En sitten tiedä, miten ilmoitetaan, jos kukaan ei tule paikalle (halli täysin tyhjä), että ilmoitetaanko 4300 (vai kuinka monta kausarilaista olikaan?) katsojaa, HIFK kiittää, HIFK tackar... Eli se lippujen viivakoodin luku liittyy vain siihen ettei samaa lippua käytetä kahdesti, ei siihen kuinka monta sierainparia hallin uumenista tosiasiassa löytyy.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
No niinhän mä just taisin sanoa. Huutelu sen sijaan on täysin anteeksi annettu.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole anteeksi annettu. Koskaan en anna anteeksi tuollaista itsestäänselvyyksiä sisältävää huutelua naapurista! Tottakai se 8200 on myytyjen lippujen määrä. Vai kuvitteleeko joku, että taas kerran jokaikinen lipunhaltija 8200:sta saapui paikan päälle?
 

Stigu

Jäsen
... Eli se lippujen viivakoodin luku liittyy vain siihen ettei samaa lippua käytetä kahdesti, ei siihen kuinka monta sierainparia hallin uumenista tosiasiassa löytyy.
Hieman Offtopic-kysymys jollekin ATK-gurulle: Tohon viivakoodiin liittyen yksi kysymys jota pähkäiltiin kavereiden kanssa viime matsissa: Päivittääkö viivakoodilukija noi lukemat reaaliaikaisesti johonkin keskus-ATK-laitteeseen? Oletetaan että 2 henkilöä astuu sisään eri sisäänkäynneistä vaikkapa 5 sekunnin sisällä ja heillä on sama viivakoodi lipussaan: Pääsevätkö molemmat sisään?

Nimim. Ostin halvalla faxi-koneen, jolla voi ottaa kopioita, enkä haluaisi maksaa nyky-scheissesta tuota pyydettyä kiskurihintaa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Tässä on ikäänkuin kaikki oikeassa ja väärässä.

Siinä mielessä oikeassa että kaikki 8200 on ostettu ja maksettu. Which is nice. Sitten osa istuu baarissa ja klubilla, joten näkyy tyhjiä paikkoja. Ja tietysti useampi kausikorttilainen on syystä tai toisesta poissa.

Viivakoodilukuja käytetään markkinointimielessä kun vertaillaan paljonko on ostettuja ja paljonko käytettyjä lippuja. Siinä mielessä HIFK on tyytyväinen, että joka jakkarasta on maksettu. Mutta ero paikalla olevien ja maksettujen välillä on alkuviikosta isompi kuin loppuviikosta.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Onks kukaan kokeilllut sitä tuoppien ennakkotilausta? Miten se käytännössä toimii? toimiiko joka kiskalla?

En ole muissa pisteissä kokeillut, kuin Mainstreetillä F-aulassa. toimii niin, että menet tiskille, tilaat tuopin ens erätauolle, tai molemmille tauoille ja maksat, sekä annat nimes. Ne tuopit on siinä nimilappujen kanssa tauon alettua. Toimii hyvin, ei mitään moittimista.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Onks kukaan kokeilllut sitä tuoppien ennakkotilausta? Miten se käytännössä toimii? toimiiko joka kiskalla?

Tuoppien ennakkotilausta? Siis erätauoille? Marssi Main Streetillä tiskille ja sano nimesi, mitä haluat juoda milläkin tauolla ja maksa tilauksesi etukäteen. Litkut odottaa sua tiskin sivupöydällä erätauon alettua. Muista kiskoista en tiedä, Main Streetillä toimii, ellei listat ole täynnä.

e. Hidas, hitaampi, allekirjoittanut
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Tuoppien ennakkotilausta? Siis erätauoille? Marssi Main Streetillä tiskille ja sano nimesi, mitä haluat juoda milläkin tauolla ja maksa tilauksesi etukäteen. Litkut odottaa sua tiskin sivupöydällä erätauon alettua. Muista kiskoista en tiedä, Main Streetillä toimii, ellei listat ole täynnä.

Kuulostaa kätevälle!
Mahtaako tuossa olla väärin käytön mahdollisuuksia? ts. joku vetää sun tuoppia kun pääset paikalle?
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Kuulostaa kätevälle!
Mahtaako tuossa olla väärin käytön mahdollisuuksia? ts. joku vetää sun tuoppia kun pääset paikalle?
Naapurin ketjuun pitää tulla kertomaan oma kokemus. Kerran oli pöytä varattuna yläkerrasta olevasta ravintolasta koko matsin ajaksi. Syötiin ennen peliä ja erätauoille tilattiin etukäteen valmiiksi bisset. Toimi kiitettävästi, huurteinen odotti valmiina kun katsomosta sai itsensä pöytään asti raahattua.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Kuulostaa kätevälle!
Mahtaako tuossa olla väärin käytön mahdollisuuksia? ts. joku vetää sun tuoppia kun pääset paikalle?

Kaippa niitä aina, mutta toista vuotta systeemiä käyttäneenä ei ole sattunut omalle kohdalle. Eikä kyllä kenenkään tutunkaan kohdalle.
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Naapurin ketjuun pitää tulla kertomaan oma kokemus. Kerran oli pöytä varattuna yläkerrasta olevasta ravintolasta koko matsin ajaksi. Syötiin ennen peliä ja erätauoille tilattiin etukäteen valmiiksi bisset. Toimi kiitettävästi, huurteinen odotti valmiina kun katsomosta sai itsensä pöytään asti raahattua.

Hetkinen? Pöytä varattuna? Main Streetilläkö? Voiko sieltä varata pöydänkin?
Vai oliko sieltä Italialaisesta Mario'sista?

Me B-päädyssä istujat jäädään selkeästi osasta palveluita paitsi. Viime lauantaina loppui kalja tai joku muu häiriö iski toisella erätauolla B2:n takana olevaan kojuun.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mahtaako tuossa olla väärin käytön mahdollisuuksia? ts. joku vetää sun tuoppia kun pääset paikalle?
Tuskin kovin moni tuota riskiä tuollaisessa mestassa ottaa, sillä siitä seuraisi oikeinkäytön mahdollisuus: vedät sitä sun tuoppia vetävää turpaan, kun pääset paikalle.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Main street tilaus...

Toiminut jo pidempään mun osalta hyvin, mutta viime kevät kaudella ne listat tuntui olevan jo varttia ennen matsin alkua täynnä erätauoille...
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Toiminut jo pidempään mun osalta hyvin, mutta viime kevät kaudella ne listat tuntui olevan jo varttia ennen matsin alkua täynnä erätauoille...

Juuri ton takia mä oon mennyt viime aikoina ajoissa ennen matsia vetää yhden tai kaks Main Streetillä, on ainakin saanut nimensä sisään. Ikävää silti tukea Resteliä noilla hinnoilla. Jos menis suoraan HIFK:lle, niin sitten ei haittaisi niin paljon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös