Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 082 044
  • 4 627
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten sanoin hallillakin - jokaista rumpua kohti, jonka joukkueen x fanit tuovat hallille, pitäisi joukkueen y fanien saada tuoda yksi Mora. Sillä voisi puhkoa rummusta kalvon. Tietenkään sitä ei käytettäisi muihin tarkoituksiin.

Parempi vaihtoehto olisi, että rumpujen kanssa ei päästettäisi halliin sisälle; toki etukäteen tiedottaen, ettei kenenkään täytyisi ovella miettiä, luopuuko rummustaan vai jättääkö menemättä matsiin.

Ainakin omien pitäisi tajuta, ettei rumpuja tuoda Nordikselle!
 

KIBE#9#

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuten sanoin hallillakin - jokaista rumpua kohti, jonka joukkueen x fanit tuovat hallille, pitäisi joukkueen y fanien saada tuoda yksi Mora. Sillä voisi puhkoa rummusta kalvon. Tietenkään sitä ei käytettäisi muihin tarkoituksiin.

Parempi vaihtoehto olisi, että rumpujen kanssa ei päästettäisi halliin sisälle; toki etukäteen tiedottaen, ettei kenenkään täytyisi ovella miettiä, luopuuko rummustaan vai jättääkö menemättä matsiin.

Ainakin omien pitäisi tajuta, ettei rumpuja tuoda Nordikselle!

Niin,mä en nyt suosittelisi mitään morat vastaan rummut taistelua Nordikselle.

Asiaan täytyy nyt saada selvyys kaikkien osapuolten välille,niin Fan Clubin puuhamiesten(ja naisten),kuin Nordiksen järjestyksestä vastaavan organisaation ja tavallisten fanien kesken.

Pitkäaikaiset stadilaiset kannattajat(kuten esim.minä)tiedämme tasan tarkkaan ettei Nordikselle tulla minkään intiaanirumpujen tms.kanssa.Olen nyt kuullut ja nähnyt lyhyen ajan sisällä kahteen kertaan näitä bongorumpuja tms.ja kyllä on vanhaa siepannut ja rankasti.

Mutta stadi on viime vuosina kasvanut,ja sitä kautta tänne on saapunut sekalaista landeseurakuntaa ympäri Suomen.Ja näille landepödejyväjemmareille ei välttämättä ole täysin selvää meidän kannustusetiketti.
Minkä ovat aikanaan oppineet jossain takahikiällä niin kuvittelevat saman soveltuvan myös tänne"piäkaapunniin".
Joten...Fan clubin Pate&Co,käärikää hihat ja hoitakaa asia järkkäreiden(tai Bogo,Valtanen etc)kanssa,tiedotuskampanja lehtiin,sehän stadin kingeiltä on viime vuosina onnistunut mahtavasti.Eiköhän tämäkin aika mitätön asia ihmiskunnallle saada pian hoidetuksi.
Ohje on siis:Ei rumpua/rumpuja Nordikselle.Tai jos on ihan pakko päästä rummuttelemaan niin näille toukohousuille voisi antaa kartan käteen ja opastuksen Ilmalan navetalle,sinne muiden seipäännielleiden sekaan...
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kun lähdin viimeisen välieräpelin jälkeen kävelemään katsomosta pois huomasin yhden noin pari kymppisen naisen itkevän! ja selkeästi liikuttuneena tunnelmasta!
Huikeaa! Tää on meidän IFK ja meidän halli!
Jatketaan tällä samalla meiningillä finaaleissa, tätä on 12 pitkää vuotta odotettu!
 

Avenue

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikea kevät! En ole niin pitkään seurannut jääkiekkoa ja kannattanut HIFKta, että olisin tällaista nähnyt. Pudotuspelien ajan ollut koko ajan loistava tunnelma hallissa. Erityisesti Lukko -sarjan aikana kun peli kulki ja ei ollut veitsi kurkulla.

Viimeisen Lukko -pelin "Mielen kohotus" -videon aikana loistava tunnelma. On muuten toimiva video - kylmät väreet käy, kun se pauhaa näytöllä. Ei ehkä toimisi 0-5 -tilanteessa.

Kiitos myös Cheerleadereille. Heidän toimintaa on myös ihan kiva seurata.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Kiitos myös Cheerleadereille. Heidän toimintaa on myös ihan kiva seurata.

Tämähän on esineellistämistä! Naisten unioni on kohta kimpussasi ja eduskunta tulee feministien kanssa hätiin. Kohta saat Jutan & Co perääsi. Varo sanojasi!

Kieltämättä breno on ollut mahtavaa! Jatketaan siitä mihin jäätiin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Rummuille ei, uruille ehdoton kyllä! Itse asiassa mietin tiistaina jossain vaiheessa peliä, että nyt on niin hyvä meno päällä, että enää puuttuu vain vanhan ajan urut. Kun Officella selvästikin luetaan tätä ketjua, niin hoitakaapa asia kuntoon keskiviikkoon mennessä, jolloin kiekko tipahtaa - todennäköisesti - Nordiksella finaalien alkamisen merkiksi.

Go IFK toimii tosiaan tässä vaiheessa kautta Let's Play Hockey:a paremmin tunnelmannostattajana erien alussa, joten sitä vaan lisää, kiitos! Uskomatonta, miten tuoreelta tuo 90-luvulla eriasteista myötähäpeää herättänyt biisi nyt vuosien jälkeen kuulostaa. Kai se johtuu siitä, että laulun sanoilla on kerrrankin katetta. Vieraat todellakin saavat ehkä maalin, kaks, mutta Ifki pistää paremmaks. Ja niin sen pitääkin olla! :)

p.s. Se kolmannen erän video voisi tulla ehkä himpun verran pienemmällä volyymilla. Nuppien ei ehkä tarvitse olla yhdellätoista. Ehkä kymppikin riittäisi. Mutta tää on vain mun mielipiteeni.
 

scholl

Jäsen
Jos joku tietää, missä punaisia ns. schumacher-peruukkeja myydään niin nyt niille voisi olla kysyntää. Olisi mahtavaa, jos kaikilla IFK-kannattajilla olisi punaiset peruukit. Huhujen mukaan vihulaiset laittavat kaikki mustat afroperuukit. Karnevaalímeininkiä ilmassa.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Jos joku tietää, missä punaisia ns. schumacher-peruukkeja myydään niin nyt niille voisi olla kysyntää. Olisi mahtavaa, jos kaikilla IFK-kannattajilla olisi punaiset peruukit. Huhujen mukaan vihulaiset laittavat kaikki mustat afroperuukit. Karnevaalímeininkiä ilmassa.

Ihan hauska idea.
Mä olen jo ostanut jo välierien alussa punaista hiussuihketta finaaleja varten. Lähtee siis ensimmäisessä pesussa pois, jos tarvitsee edustaa. Siinäkin yksi ehdotus!

Mutta ensisijaisesti STADI ON PUNAINEN, muodossa kuin muodossa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos joku tietää, missä punaisia ns. schumacher-peruukkeja myydään niin nyt niille voisi olla kysyntää. Olisi mahtavaa, jos kaikilla IFK-kannattajilla olisi punaiset peruukit. Huhujen mukaan vihulaiset laittavat kaikki mustat afroperuukit. Karnevaalímeininkiä ilmassa.

No ei todellakaan olisi. Säästä nämä MM-kisoihin ja anna JUTI:en juteilla...
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rummuille ehdoton ei. Kalpa-matsissa järkkäri ilmoitti mulle, että niille on SM-liigan lupa. Mun mielestä tää on seurojen asia, jos IFK ei halua juntteja katsomoon lyömään rumpua, niin niitä ei sitten tuoda (rumpuja).
Mä diggaan mielettömästi siitä meiningistä, mikä meillä on hallissa tällä hetkellä, fanikatsomon "johdolla". Kolmannen erän video on todella tyylikäs, just IFK:n näköinen. Tähän idylliin ei tarvita ylimääräisiä hälyääniä. Näin!
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Näinkö viimeksi oikein, että tämä uusi "tunnelmankohotusvideo" näkyi jo ennen peliä? Jos näin oli, niin täysin harakoille meni. Päin vastoin,vie tehoja kolmannenerän "Boostaushetkestä". Itse ehdottaisin ensimmäisen- ja toisenerän jälkeen, heti summerin soitua, Let´s play hockey kappaletta, nimenomaan versiolla, jossa lauletaan "C'mon IFK, let's play hockey". Toisen- ja kolmannenerän alussa "Go IFK" toimii mielestäni loistavasti.
 
Suosikkijoukkue
Kaunein kaikista!
No ei todellakaan olisi. Säästä nämä MM-kisoihin ja anna JUTI:en juteilla...


Juuei mitään peruukkeja, hassuja hattuja tahi pumpattavia Barbaroita Stadin halliin. Jätetään ne karjalalippiskansalle.

Sen sijaan puna-valko-siniset kasvomaalaukset näyttävät hienoilta!


Sanoo Snadi.
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
Näinkö viimeksi oikein, että tämä uusi "tunnelmankohotusvideo" näkyi jo ennen peliä? Jos näin oli, niin täysin harakoille meni. Päin vastoin,vie tehoja kolmannenerän "Boostaushetkestä". Itse ehdottaisin ensimmäisen- ja toisenerän jälkeen, heti summerin soitua, Let´s play hockey kappaletta, nimenomaan versiolla, jossa lauletaan "C'mon IFK, let's play hockey". Toisen- ja kolmannenerän alussa "Go IFK" toimii mielestäni loistavasti.
Et nähnyt. Tuli se normaali "historiavideo". Tuo mainio nostatusvideo tulee aina 3. erän toisella mainoskatkolla.
 

Tinde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bajen, NY Rangers, Arsenal
Ei siihen mitään viranomaisia tai vakseja tarvita. Veikkaisin, että Spede Pasasen rauhanpuolustajien joka miehen oikeus menee suurinpiirtein seuraavasti: joka mies, joka rummun näkee, sen rummun rikkokoon. Jos kyseessä on kotijoukkueen kannattaja niin henkilöltä pitää riisua punainen pois päältä.

Muuten hyvä, mutta kun tällä sankarilla ei ollut edes punaista päällä!

Saa olla kyllä aika jääräpää kun kaikilta ilmansuunnilta fanikatsomossa huudetaan että nyt se rummutus seis, ja jätkä vaan jatkaa, "koska se yks Kingi oli nimenomaan pyytänyt häntä hallille".

Satavarmasti Kingeissäkin tiedetään Nordiksen rumpuvastaisuus, että sikäli kyllä vähän pisti miettimään...

Kuten sanottu, toimii ulkona, mutta EI The Hallilla.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipahan mieleen, että nyt kun kohdataan Blues finaalipeleissä, niin PMMPn Pikkuveli -coverin soittamisen voisi mielestäni jättää mahdollisten voittopelien jälkeen väliin. Yksittäisissä runkosarjapeleissä se on vielä ihan ok kuittailua, joskin vitsi alkaa olla jo hieman kulunut, mutta kevään finaaleissa pelaa nyt kaksi hienoa lätkäjoukkuetta, joten finaalisarjan ja vastustajan kunnioituksen nimissä kaikenlaiset lällättelylaulut voisi minun puolestani jättää väliin.

Bluesin leirissä tosin varmasti kutkuttaa ajatus siitä, että sarja katkeaisi espoolaisten eduksi Länärillä, jolloin Pikkuveli-biisi olisi varsin osuva "vastakuitti" HIFKn suuntaan. Jos näin käy, en siitä aio suurempia herneitä vetää nenään, vaikka siinä tietynlainen huonon voittajan meininki olisikin. Itsepähän HIFK on sitä kuitenkin kerjännyt.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Tulipahan mieleen, että nyt kun kohdataan Blues finaalipeleissä, niin PMMPn Pikkuveli -coverin soittamisen voisi mielestäni jättää mahdollisten voittopelien jälkeen väliin. Yksittäisissä runkosarjapeleissä se on vielä ihan ok kuittailua, joskin vitsi alkaa olla jo hieman kulunut, mutta kevään finaaleissa pelaa nyt kaksi hienoa lätkäjoukkuetta, joten finaalisarjan ja vastustajan kunnioituksen nimissä kaikenlaiset lällättelylaulut voisi minun puolestani jättää väliin.
Ehdottomasti näin. Pahin skenaario on, että ekassa voitto, täräyttää biisin soimaan ja pääsiäisviikolla tulos onkin 1-4. Kannustetaan omia, myös henkilökunnan puolelta ja juhlitaan kun on sille aihetta.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Tulipahan mieleen, että nyt kun kohdataan Blues finaalipeleissä, niin PMMPn Pikkuveli -coverin soittamisen voisi mielestäni jättää mahdollisten voittopelien jälkeen väliin.

Kyllä. Jotenkin maalaista toimintaa. Kannustetaan omia ja kunnioitetaan vastustajaa. Blues on erittäin arvostettava kiekko-organisaatio.
 

-BR-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HELSINGIN IFK, DEFC #1
Huomenna ne sitten alkaa: SM-liigan finaalit kaudella 2011!

Hei ja me ollaan siellä "muutaman" välivuoden jälkeen! 0/

uskokaa tai älkää,
uskokaa tai älkää...
ME mentiin finaaliin!

Nyt on kaikkien hallille tulevien aika kaivaa vanhat pelipaidat ja liput komeroista ja avata pikkuhiljaa ääntä.
Ennenkaikkea PUNAINEN on värimme!

Kannustetaan tota upeaa jengiä äänekkäästi, joka matsissa loppuun asti, tilanteesta huolimatta!!!

Laulukirja on hyvä lukea ennen hallille saapumista, muistin virkistämiseksi.

Intohimo
Fyysisyys
Kunnia

EN GÅNG IFK, ALLTID IFK!

Eipä muuta kuin: GO IFK!




Modeille ja muille tiedoksi:
Eka linkki on youtubeen, kappaleeseen For He´s Jolly´s Good Fellow,
toinen linkki taas IFK:n kotisivuille, talviklassikko-kuvaan,
kolmas linkki iFK:n fanisivujen laulukirjaan
ja vika linkki taas YouTubeen Go IFK biisiin.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Upea tunnelma hallissa, veti melkein vertoja Jokerit-sarjalle. Uutena kokemuksena korvakipu, desibelitaso nousi sen mehusteluvideon aikana ihan naurettavalle tasolle. Se on video, eikä mikään Carl Brewer. Pelaajat ja peli takaisin pääosaan, siellä on huikea finaalisarja menossa.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
F1:seen oli ilmestynyt kädet puuskassa istuva mies valittamaan IFK:n alakertaan Fan Clubin suuntaan fanien vaikeista huudoista, kun oli meneillään "On meillä perinteitä... Helsingin IFK..." huuto. Huudot kuulemma pitäisi pitää simppeleinä, mutta kun oli normaalit "IFK, IFK, IFK" huudot ei kaverista lähtenyt mitään ääntä ja kädet pysyivät visusti puuskassa. Onneksi ääntä kuitenkin riitti valittaa huudoista.

Kukin tavallaan. Muuten ei voi kyllä valittaa. Hieno tunnelma ja upea avaus finaalisarjalle.
 

Shamaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, now and forever!!!
Joku vois avata sitä sarrrrjaa, missä joku tyyppi papattaa ensin kovaa ja yksin jotain mantraa, ja sit kaikki huutaa H I F K! Ja tätä samaa jatkuu muutaman huudon verran.
Oon aina istunu toisella puolella, enkä oo kuullu mitä toi hieno mies kailottaa, joten voisko joku avaa tän mulle? Kuullostaa kaikin puolin mageelta, mutta joku megafoni ai näissä finaaleissa vaikka jopa mikki Nordiksen skobeihin vois olla kova juttu....
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Upea tunnelma hallissa, veti melkein vertoja Jokerit-sarjalle. Uutena kokemuksena korvakipu, desibelitaso nousi sen mehusteluvideon aikana ihan naurettavalle tasolle. Se on video, eikä mikään Carl Brewer. Pelaajat ja peli takaisin pääosaan, siellä on huikea finaalisarja menossa.

Ei toi meteli videon aikana mun mielestäni ole mitenkään pelaajilta pois, eikä vie huomiota itse asiasta. Joukkueellehan siinäkin huudetaan. Eiköhän sen jokainen tajua, että ei siinä pelkästään hienolle kuvalle hurrata, vaikka pirun hieno video onkin.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on pakko kysyä, ja paljastaa tyhmyytensä, mutta kun tämä zigazaga on monissa eri seuroissa kansainvälisesti käytössä, niin mistä se on oikein lähtöisin, vai kuuluuko sarjaan kansanperinne?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös