Kuten sanoin hallillakin - jokaista rumpua kohti, jonka joukkueen x fanit tuovat hallille, pitäisi joukkueen y fanien saada tuoda yksi Mora. Sillä voisi puhkoa rummusta kalvon. Tietenkään sitä ei käytettäisi muihin tarkoituksiin.
Parempi vaihtoehto olisi, että rumpujen kanssa ei päästettäisi halliin sisälle; toki etukäteen tiedottaen, ettei kenenkään täytyisi ovella miettiä, luopuuko rummustaan vai jättääkö menemättä matsiin.
Ainakin omien pitäisi tajuta, ettei rumpuja tuoda Nordikselle!
Niin,mä en nyt suosittelisi mitään morat vastaan rummut taistelua Nordikselle.
Asiaan täytyy nyt saada selvyys kaikkien osapuolten välille,niin Fan Clubin puuhamiesten(ja naisten),kuin Nordiksen järjestyksestä vastaavan organisaation ja tavallisten fanien kesken.
Pitkäaikaiset stadilaiset kannattajat(kuten esim.minä)tiedämme tasan tarkkaan ettei Nordikselle tulla minkään intiaanirumpujen tms.kanssa.Olen nyt kuullut ja nähnyt lyhyen ajan sisällä kahteen kertaan näitä bongorumpuja tms.ja kyllä on vanhaa siepannut ja rankasti.
Mutta stadi on viime vuosina kasvanut,ja sitä kautta tänne on saapunut sekalaista landeseurakuntaa ympäri Suomen.Ja näille landepödejyväjemmareille ei välttämättä ole täysin selvää meidän kannustusetiketti.
Minkä ovat aikanaan oppineet jossain takahikiällä niin kuvittelevat saman soveltuvan myös tänne"piäkaapunniin".
Joten...Fan clubin Pate&Co,käärikää hihat ja hoitakaa asia järkkäreiden(tai Bogo,Valtanen etc)kanssa,tiedotuskampanja lehtiin,sehän stadin kingeiltä on viime vuosina onnistunut mahtavasti.Eiköhän tämäkin aika mitätön asia ihmiskunnallle saada pian hoidetuksi.
Ohje on siis:Ei rumpua/rumpuja Nordikselle.Tai jos on ihan pakko päästä rummuttelemaan niin näille toukohousuille voisi antaa kartan käteen ja opastuksen Ilmalan navetalle,sinne muiden seipäännielleiden sekaan...