On.Tuli tässä muuten mieleen onko meidän peleissä kuulunut moneen vuosikymmeneen huuto AJA!
Oon huutanut mut huomannut ettei monikaan oo lähtenyt messiin.En ole hetkeen ollut hallissa, katsonut "teeveessä " mutten ole kuullut.
Minä olen myös huutanut. Jopa tilanteissa, joissa ei voi taklata, esim. mainoskatkoilla. Ei ole tosiaan muut lähteneet mukaan.Oon huutanut mut huomannut ettei monikaan oo lähtenyt messiin.
On mulla aina kun olen Hlinna mukana. Kun ketään meidän pelaajaa ei ole tulossa huudan kuuluvasti Ajaaaaa... pakki ei löydä ketään ja pelkää... räiskii kiekon maalin takaa ränniin, josta poikkeuksetta saatu vaarallista tilannetta aikaan...tai ainakin niitattua vastustajan pakki taklauksella laitaan ja kiekko epämääräisesti rännissä.Tuli tässä muuten mieleen onko meidän peleissä kuulunut moneen vuosikymmeneen huuto AJA!
Onko siellä joku taklannutkin lennun jälkeen? Vakiokamaa kun lennu nuorena kundina edariin tuli AJOI aina! Jumalauta se nosti fiilistä IFK IFK IFK huutoihin. Ai saakeli saisipa palata joskus noihin aikoihin..edes hetkeksi.Tuli tässä muuten mieleen onko meidän peleissä kuulunut moneen vuosikymmeneen huuto AJA!
"isäoletettujako" miellytti?Viime kaudella kuului perinteinen ”Tapa se!” -huuto. Huuto ei jostain syystä kaikkia katsomonosan pikkulasten kanssa paikalla olleita äitioletettuja miellyttänyt.
Samoin Mäkkäri Mäkiaho, joka yleensä palkitsi yleisön taklauksella.Vakiokamaa kun lennu nuorena kundina edariin tuli AJOI aina! Jumalauta se nosti fiilistä IFK IFK IFK huutoihin. Ai saakeli saisipa palata joskus noihin aikoihin..edes hetkeksi.
Kertoisitko mistä on kyse, en ollut paikalla tässä matsissa ?Mutta: on vain yksi Micke Stenberg. Paikalla olleet tietää mistä puhun, sääli että matsin hienoin hetki oli ennen sen varsinaista alkamista.
Vastaan PuttinOnTheFoilin puolesta.Kertoisitko mistä on kyse, en ollut paikalla tässä matsissa ?
Kiiitos tiedosta ! Katsoin matsin telkkarista, näin hiljaisen hetken mutta tuota Micken puhettaEnnen matsia pidettiin hiljainen hetki Jorma Rikalan poismenon johdosta.
Kuuli selvästi, kuinka liikuttunut Micke oli ja puhui melkein kuiskaten ja ääni sopivasti väristen. Uskoisin näiden tunteneen toisensa hyvin. Tai ainakin itselläni ainakin jonkun läheisen kuolema aiheuttaa saman reaktion.
Ennen matsia pidettiin hiljainen hetki Jorma Rikalan poismenon johdosta.
Kuuli selvästi, kuinka liikuttunut Micke oli ja puhui melkein kuiskaten ja ääni sopivasti väristen.
Tällä kertaa ei tulekkaan Sinfoniaorkesteria kuten allekirjoittanut taisi jo tulkita, vaan puhallinorkesteri. Lisäksi järjestetään marssi Nordikselle ja marssilla tahtia lyö lyömäsoittajat
Missäpäin hallia nuo soittaa?
Treenivideot näyttäisivät olevan A4:stä: