Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 085 173
  • 4 627

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kysymys liittyen ottelutapahtumiin:
Missä katsomolohkossa vierasjoukkueen kannattajat yleensä ovat HIFK:n kotiotteluissa?
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
E-katsomoissa, E1 ja E2 taitaa olla ne oikeat, joku voinee korjata jos numero heittää.
Teidän porukkaa on kai tulossa jonkun verran lauantaina jos olen ymmärtänyt oikein,.
Epäilemättä jokin kannattajaporukka tulee.
Tulen itse irtolipulla tästä lähettyviltä ja ajattelin sijoittaa ruhoni suurin piirtein samoille penkkiriveille.
 

Mäyräkoira

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK En gång-alltid-aina
päilemättä jokin kannattajaporukka tulee.
Tulen itse irtolipulla tästä lähettyviltä ja ajattelin sijoittaa ruhoni suurin piirtein samoille penkkiriveille.
Kannattaa varmaan ostaa lippu ensi tilassa, viime matsit on olleet aika lailla loppuunmyytyjä.
Lauantaimatsi ja Ässät vastassa on sellainen kuvio joka kyllä myy hallin täyteen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Epäilemättä jokin kannattajaporukka tulee.
Tulen itse irtolipulla tästä lähettyviltä ja ajattelin sijoittaa ruhoni suurin piirtein samoille penkkiriveille.
Ota mielellään vaikka E3:sesta. Ne vieraskannattajien paikathan on ihan kusiset. Olet sitten kuitenkin siinä vieressä, mutta näet peliäkin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1313

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
On mennyt vähän ohi. Saako hallista vielä nakkimukeja? Lauantaina olisi tarkoitus testata hallin antimia. Kahdeksanvuotias seuralainen kuunteli, kun mehustelin hallin uusilla tuotteilla. Hän kuunteli hetken ja sanoi: ”Ei kuulosta kiinnostavalta. Onko nakkimukeja?”

Tiedän, olen kasvattamassa emäjunttia. Mielummin kuitenkin emäjuntti vatsa täynnä kuin vatsa tyhjänä.

Samainen pikkumies sattuu myös hallille kuin hallille juuri silloin, kun IFK ottaa huolella kuokkaan. Täytyy myös varautua valtavalla määrällä herkkua, jos vanha kaava toistuu. Toivottavasti ei toistu, koska en saa häntä kohta katsomaan peliä enää ikinä. Viimeksi eilen hän kysyi kesken Sport-pelin: ”Kuinka IFK voi johtaa, kun ne aina häviää?” Ajattelin alkaa selittää omasta lapsuudesta ja 90-luvun korpivaelluksesta, mutten viitsinyt vaivautua.

Edit. Muistin lapseni iän väärin. Hän on vielä pari kuukautta seitsemän. On silti mun. Kuulemma.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
On mennyt vähän ohi. Saako hallista vielä nakkimukeja? Lauantaina olisi tarkoitus testata hallin antimia. Kahdeksanvuotias seuralainen kuunteli, kun mehustelin hallin uusilla tuotteilla. Hän kuunteli hetken ja sanoi: ”Ei kuulosta kiinnostavalta. Onko nakkimukeja?”

Tiedän, olen kasvattamassa emäjunttia. Mielummin kuitenkin emäjuntti vatsa täynnä kuin vatsa tyhjänä.

Samainen pikkumies sattuu myös hallille kuin hallille juuri silloin, kun IFK ottaa huolella kuokkaan. Täytyy myös varautua valtavalla määrällä herkkua, jos vanha kaava toistuu. Toivottavasti ei toistu, koska en saa häntä kohta katsomaan peliä enää ikinä. Viimeksi eilen hän kysyi kesken Sport-pelin: ”Kuinka IFK voi johtaa, kun ne aina häviää?” Ajattelin alkaa selittää omasta lapsuudesta ja 90-luvun korpivaelluksesta, mutten viitsinyt vaivautua.

Edit. Muistin lapseni iän väärin. Hän on vielä pari kuukautta seitsemän. On silti mun. Kuulemma.
Saa. Oliko vierasfanikulmasta ylhäältä..?
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Eikä kyllä ole kaukana loppuunmyyty Nordis huomennakaan. Kova on meininki jos 3/4 kotipeleistä on huomisen jälkeen loppuunmyytyjä.

Kova on meininki, mutta väkisin sitä miettää että jos peliotteet olisi vielä edes tyydyttävällä tasolla, että olisiko kaikki loppuunmyytyjä..
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole vielä julkistettu näitä, mutta löysin IFK:n sivuilta sattumalta syyskauden teemapelit.

28.10. on taas Nordiksella Sinfoniaorkesteri soittamassa, ja 8.12. on "Heritage Night". Näistä kahdesta ainakin syytä olettaa suhteellisen hienoja iltoja.

Muitakin teemoja toki löytyy, kaikki näkyy täällä: Otteluteemat - HIFK

Mutta se syy miksi sivuja kaivelin ja johon en vastausta vielä löytänyt, sisältyykö kausariin yhä ilmaiset kahvit, ja jos sisältyy niin mistä ne noudettiin? A-sivulta?
 

stadinjätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole vielä julkistettu näitä, mutta löysin IFK:n sivuilta sattumalta syyskauden teemapelit.

28.10. on taas Nordiksella Sinfoniaorkesteri soittamassa, ja 8.12. on "Heritage Night". Näistä kahdesta ainakin syytä olettaa suhteellisen hienoja iltoja.

Muitakin teemoja toki löytyy, kaikki näkyy täällä: Otteluteemat - HIFK

Mutta se syy miksi sivuja kaivelin ja johon en vastausta vielä löytänyt, sisältyykö kausariin yhä ilmaiset kahvit, ja jos sisältyy niin mistä ne noudettiin? A-sivulta?
Arkipeleissä ma-to vain, bättre folk jäsenyydellä tai kausarilla. A6 katsomon kohdilla olevalta kiskalta
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Ässäfaneilla hyvä meno, tuleekohan katsomossa tänään tappio...
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, aika lailla olen laittanut kritiikkiä, niin ihan hyvin kajahti tänään. Jopa fanikatsomon geriatrisin siipi aukoili suitaan. Ja ne liput - vapauttaa karnevalistisuuttaan paljon tunnelmaa koko katsomoon asti.

+ Röda Ultras -bandis. Uus junnujen ryhmä muodostumassa (en ainakaan aiemmin ole sitä orrelta tsennannut)!
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
No, aika lailla olen laittanut kritiikkiä, niin ihan hyvin kajahti tänään. Jopa fanikatsomon geriatrisin siipi aukoili suitaan. Ja ne liput - vapauttaa karnevalistisuuttaan paljon tunnelmaa koko katsomoon asti.

+ Röda Ultras -bandis. Uus junnujen ryhmä muodostumassa (en ainakaan aiemmin ole sitä orrelta tsennannut)!
Tais olla samat junnut Vaasassa ellen ihan väärässä ole! Helvetin hienoa.
 

DaFlexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
”Oltiin sitkeitä” IFK
No, aika lailla olen laittanut kritiikkiä, niin ihan hyvin kajahti tänään. Jopa fanikatsomon geriatrisin siipi aukoili suitaan. Ja ne liput - vapauttaa karnevalistisuuttaan paljon tunnelmaa koko katsomoon asti.

+ Röda Ultras -bandis. Uus junnujen ryhmä muodostumassa (en ainakaan aiemmin ole sitä orrelta tsennannut)!
Stadin Kingit laitto asiasta viestiä, että Röda Ultras nimi pitää vaihtaa:(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös