Eikös Fan Club järjestä kaikenlaisia tapahtumia ennen kauden alkuakin? Ja kai joskus on ollut jotain kotimatsihotellimatkojakin? Ja joskus on ollut jotain muutakin yhteistä tapahtumaa. En tiedä, millaisia osallistumääriä nämä ovat keränneet, mutta kun tapahtumia on harvakseltaan, voisi kuvitella, että kovin sankoin joukoin niihin ei ole osallistuttu? Ehkä. Joku varmaan tietää?
Kyllä mä muistan monia hienoja tifoja vuosien varrelta ja eikös valtaosa niistä ole ihan Fan Clubin toteuttamia, eli tekemiä? Muita organisoituneita ryhmiähän ei katsomossa vuosiin näkynyt. Varmaan voisi olla enemmänkin tifoja ja muuta, mutta mikä estää innokkaita faneja ottamaan yhteyttä Fan Clubin vetäjiin ja kysyä vaikka tukea materiaaleihin ja apukäsiä? Vähän nyt karsastan tässä sitä, että vastuuta sälytetään jollekin löyhälle organisaatiolle, joka koostuu ”random-faneista”, kun voisi itse aktivoitua ja ryhtyä tuumasta toimeen.
Ei meillä himassakaan yleensä mitään tapahdu ellen itse ryhdy toimeen. Jos muita ei kiinnosta, saan toimia yksin. Ja silloin lopputulos on priimaa :). Jos kyse on jostain kivasta ja kiinnostavasta asiasta, kyllä ne muut perheenjäsenetkin osallistuvat. Osaan tehtävistä asioista voin pakottaa muut mukaan, osaan en. Fan Club ei voi ketään mihinkään velvoittaa, tietenkään.
Jos sulla
@stadinjätkä siis on ideoita, mitä haluaisit tehdä, mikset infoaisi Fan Clubin johtoa niistä? Vaikea kuvitella, etteivät haluaisi ideoitasi omissa kanavissaan jakaa ja vaikka järjestää tapahtuman.