Tässä mun viesti CHL-ketjusta:Onko kellään tietoa, että koska loput liput vapautetaan myyntiin?
Pahoin pelkään että me yläkatsomon kausikorttilaiset on nyt sitten sijoitettu jonnekin kulmaan, pah. Veikkaan A7 katsomoa kun se on ihmeen täynnä.
Ei todellakaan ole sama. Mulla on yläkatsomon alin rivi kausarit, jossa extra tilaa jaloilla. Mulla to mukana 2,5v&4,5v skidit. Kiva nähdä mihin liput on... Omat paikat olisi parhaat, ei tarvitse lasten varoa katsomoon lentäviä kirkkoja....Samapa tuo missä sitä CHL-peleissä istutaan. Pääasia että hallille saatais hyvin porukkaa ja hyvää meininkiä!
Ei todellakaan ole sama. Mulla on yläkatsomon alin rivi kausarit, jossa extra tilaa jaloilla. Mulla to mukana 2,5v&4,5v skidit. Kiva nähdä mihin liput on... Omat paikat olisi parhaat, ei tarvitse lasten varoa katsomoon lentäviä kirkkoja....
Saman verran niitä on kuin aiemmillakin kausilla. Omissa ajatuksissani hyökkäypäädyt rauhoitettaisiin mainoksilta, mutta tuo nyt tänä päivänä ole realistinen odotus.
^ Määrällisesti ehkä ollutkin mutta kirkkaat ja vahvat värit pistää silmään. Onkohan siihen tullut jotain muutoksia sallivampaan päin. Tummiin kohtiin jäässä kiekko häviää ainakin katsojan silmistä.
_
Samaa mieltä toki että puhdas jää olisi miljoona kertaa hienompi, mutta minkäs teet.
Näin IFKn sivuilla. Suhteellisen puuhastelua taas, kun mitä ilmeisemmin siellä on myyty näiden ym. kausikorttilaisten paikkoja irtolippuina.Niille alakatsomossa istuville kausikorttilaisille, jotka ovat liittäneet korttiinsa CHL:n alkulohkon ottelut, on varattuna heidän omat paikkansa. Yläkatsomoiden (E ja F) kausikorttilaiset, jotka ovat liittäneet korttiinsa CHL:n alkulohkon ottelut, ohjataan seuraamaan ottelua alakatsomosta. Hallissa on opastus kausikorttilaisille.
^ Määrällisesti ehkä ollutkin mutta kirkkaat ja vahvat värit pistää silmään. Onkohan siihen tullut jotain muutoksia sallivampaan päin. Tummiin kohtiin jäässä kiekko häviää ainakin katsojan silmistä.
Veikkaan, että ei näkynyt niiden teknisten ongelmien takia.Nätti tuo uusi valotaulu, vaikka hieman tekniikka tuntuukin tökkivän.
Onko nyt niin ettei taululla enää näe erätauon kestoa? Vai onko vaan CHL:stä johtuva harmillinen ominaisuus
Nätti tuo uusi valotaulu, vaikka hieman tekniikka tuntuukin tökkivän.
Onko nyt niin ettei taululla enää näe erätauon kestoa?.......
Samaa pelättiin vuosi sitten Raumalla, mutta ihan hyvin se kiekko sieltä erottui, kun tuli jää päälle.