Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 081 799
  • 4 627

Viuhahtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Pittsburg Penguins, Charlestown Chiefs.
Tuli muuten mieleen kun heinäkuussa kävin Liverpoolin peliä kattomassa niin sieltä voisi joitain lauluja tuoda Nordiksellekkin..

Esim:
We love you IFK, we do!
We love you IFK, we do!
We love you IFK, we do, oh IFK we love you!

Tokihan tuo voisi toimia ruotsiksikin :)
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Esim:
We love you IFK, we do!
We love you IFK, we do!
We love you IFK, we do, oh IFK we love you!

Tokihan tuo voisi toimia ruotsiksikin :)

No eikös tuota olla vedettykin? Itse ainakin muistelen, että on kuulunut laulettuihin lauluihin
 

Vpiiroi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs,
Ihanaa IFK

Täytyypi sanoa myös, että tällä kaudella on ollut paras fiilis hallissa vuosikymmeneen. Kiitos siitä hallitukselle fanien yhdistämisestä, vihdoin...
Joka tapauksessa peliä on taas ilo seurata ensi kertaa vuosiin ja huomaan olevani katsomassa jääkiekkoa en vain HIFK fanina, vaan myös koska meidän otteluita on taas oikeasti kivaa katsoa. Kiitos HIFK!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tuli muuten mieleen kun heinäkuussa kävin Liverpoolin peliä kattomassa niin sieltä voisi joitain lauluja tuoda Nordiksellekkin..

Esim:
We love you IFK, we do!
We love you IFK, we do!
We love you IFK, we do, oh IFK we love you!

Tokihan tuo voisi toimia ruotsiksikin :)

Nämä ovat muuten yllättävän yleismaalimallisia hoilauksia. Kaikkein parhaiten tuo kyseinen veisu on jäämyt mieleen Hampurin Millentorilta. Allsvenskanissakin hoilataan samoja veisuja eri sanoilla, tai oikeastaan vaan joukkueen nimiä vaihtaen. Ainoastaan solvauslaulut saavat mielikuvitukseen hieman enemmän pontta. Kuten vaikkapa verbaaliset Solna tattare- tai Vi hatar Gnaget, vi hatar Bajen. Vi är Järnkaminer -manifestit.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ainoastaan solvauslaulut saavat mielikuvitukseen hieman enemmän pontta. Kuten vaikkapa verbaaliset Solna tattare- tai Vi hatar Gnaget, vi hatar Bajen. Vi är Järnkaminer -manifestit.

Nuo solvauslaulut ovat enemmänkin Jokereiden juttu. Valitettavasti myös meidänkin hallissa on tätä viime aikoina tapahtunut. Aiemmin tässä ketjussa olikin tästä jo juttua. Onneksi kuitenkin suurin osa kannustuksesta on oikeaa kannustusta eikä vastustajan solvausta. Kannustetaan me omia ja annetaan Ilmalan IHQuDaa-jengin tehdä itsensä typeriksi omilla haukkumislauluillaan.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomisen ottelun alkuun toivoisi asiaan kuuluvaa vastaanottoa herroille Lupa ja Pöysti. Lauantai peli vieläpä, joten eiköhän toivoteta #8 ja #71 samankaltaisen hurmoksen keskellä jäälle kuin muuan Mikke.

Hieno fiilis jokaisessa kotipelissä, kun halli tuntuu räjähtävän Miken tullessa jäälle! Toivoisi näille kahdelle samanlaista tervetuloa-toivotusta, ovat sen ansainneet! Etenkin Eetu!
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En mä teistä muista tiedä, mutta mulla oli hieno ilta! Draamaa, ryskettä, epätoivoa, toivoa, riemua, raivoa... I love this team :)
Draaman kaari ei aivan venynyt kliimaksiin asti, mutta tunnetta riitti ja loppujen lopuksi poistuin melkein onnellisena. Maalivahdeista huolimatta.

Ei kannata lähteä kesken pelin :)
t.Tappara-matsin loppuun asti katsonut
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Suuri kiitos kaikille hallilla olleille muille faneille. Meteli oli kolmannessa erässä jotain, mitä en ole itse _ikinä_ kokenut. On hienoa olla IFK-fani! Varsinkin ultras-narrien fanitoimintaa katsellessa. : )

En edes halua tietää mitä olisi tapahtunut jos IFK olisi jatkoilla/varsinaisella peliajalla vetänyt voittomaalin. Olisin varmaan huutanut kitarisani kentälle, fiilis oli niin helvetin hieno tasoitusmaalin jälkeen. Huomasi myös, että kentällä ollut joukkue sai aikamoisen lisäboostin illan kannatuksesta.

t. Ääni käheänä
 

skolli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Guti.HAZ
Oli kyl loistava fiilis tos kolmannessa erässä! 4-5 Tilanteessa kannustus oli korvia mykistävä! Oli kyl hieno erä! Ei edes ne TPS pissikset C2:essa vituttanut enää!

Ja huomas tosiaanki et jengi sai lisäboostia kannustuksesta. Siitä esimerkkinä loistava hetki kun Ramu 5-5 maalia juhliessa tuuletti katsomoon ja tunteella!

Jaffalassakin oli Perjantaina tosi kiitettävästi IFK faneja paikalla! Toka ja vika erä oli yhtä juhlaa.(alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan)
 

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Täytyy nyt sen verran huudella vieraaseen pöytään, ettei tunnelma eilen nyt ihan tuollaisen suitsutuksen arvoinen ollut (parasta-ikinä-jne.). Toki useaan otteeseen ääntä lähti katsomosta hyvin, mutta parempitunnelmaisia pelejä olen kyseisessäkin hallissa nähnyt. Tuomarikin tuntui pariin otteeseen nostavan kätensä vasta huutomyrskyn jälkeen, eikä toiseen suuntaa erän lopussa enää mistään, joten siinä onnistuitte hyvin. Tuomareihin kolmas erä ei toki mennyt, toinen tuli pelaamaan, Tepsi ei.

Ottelun alkupuoli oli erittäin latteaa, aiheesta tulikin pelin jälkeen baarissa puhetta muutaman teidän kannattajan kanssa. Pointti oli että kannustus pitää ansaita, mikä toki tiettyyn pisteeseen pitääkin paikkaansa. Siitä huolimatta lauantaina olisin odottanut menon olevan parempaa jopa siinä vaiheessa kun tilanne oli 0-2/4. Omasta mielestäni joukkuetta tulee tukea tilanteessa kuin tilanteessa, mutta kukin toki tavallaan. Oli kieltämättä tapahtumarikas peli, jota varsinkin neutraalina katsojana oli varmasti ilo seurata. Tunneskaala tosiaan meni hieman laidasta laitaan, toki voitosta pitää olla iloinen, mutta..
 

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Tuomareihin kolmas erä ei toki mennyt, toinen tuli pelaamaan, Tepsi ei.

Pointti oli että kannustus pitää ansaita, mikä toki tiettyyn pisteeseen pitääkin paikkaansa. Siitä huolimatta lauantaina olisin odottanut menon olevan parempaa jopa siinä vaiheessa kun tilanne oli 0-2/4. Omasta mielestäni joukkuetta tulee tukea tilanteessa kuin tilanteessa, mutta kukin toki tavallaan.

Pari kommenttia edelliseen, että samaa voi sanoa HIFK:sta, vain TPS tuli pelaamaan kahteen ekaan erään, toinen joukkue oli vain kentällä. Toiseksi, että missä hallissa Suomessa omat kannustavat joukkuettaan sen vain näennäisesti ollessa kentällä ja pelatessa vuosisadan heikointa kiekkoa? Tämä ei ole dissaus vastustajaa kohtaan , TPS pelasi ihan kivaa kiekkoa. Itse en ole tätä tilannetta vielä kokenut, en Turussa enkä muuallakaan, että perseilevää kotijoukkuetta kannustetaan raivoisasti.

Hallissa ihan jees tunnelma eilen kolmannessa erässä, ei vielä samaa tasoa, kuin joskus pleijareissa on ollut, mutta silti hyvä tunnelma. Enkä voi sanoa, että neutraalina katsojana, jos jotain kannustan, ei se vain onnistu.
 
Viimeksi muokattu:

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
Pari kommenttia edelliseen, että samaa voi sanoa HIFK:sta, vain TPS tuli pelaamaan kahteen ekaan erään, toinen joukkue oli vain kentällä. Toiseksi, että missä hallissa Suomessa omat kannustavat joukkuettaan sen vain näennäisesti ollessa kentällä ja pelatessa vuosisadan heikointa kiekkoa? ... Itse en ole tätä tilannetta vielä kokenut, en Turussa enkä muuallakaan, että perseilevää kotijoukkuetta kannustetaan raivoisasti.

Hallissa ihan jees tunnelma eilen kolmannessa erässä, ei vielä samaa tasoa, kuin joskus pleijareissa on ollut, mutta silti hyvä tunnelma. Enkä voi sanoa, että neutraalina katsojana, jos jotain kannustan, ei se vain onnistu.

Ei raivoisasti varmasti missään, Turussa ei varmasti. Valitettavasti Turussa peli on viime vuosina ollut sitä heikointa tämän ja viime vuosituhannen aikana, mutta on silti jaksettu yrittää (valitettavan pieni osa, ja niin isossa hallissa ääni hukkuu hyvin äkkiä). Itseäkin ketuttaisi kuin liito-oravaa hakkuualueella vastaavassa tilanteessa, mutta kannustamalla kuitenkin yrittäisi joukkuetta herätellä. Hallissa vain oli todella pitkät pätkät aivan hiljaista, vaikka lauantai-iltana ääntä yleensä luulisi olevan. En siis tarkoita moittia teidän touhua, tai nostaa muita teidän yläpuolelle; eri halli, eri tavat. Sinänsä on hyvä, että joukkueelta vaaditaan tietty tasoa, varmaan yleisön syttyminen tuo vielä lisää intoa pelata. Lähinnä tuo ihmetytti sen vuoksi, että mielestäni Nordis on ollut tunnelmaltaan Suomen parhaita halleja jo pitkään.

Niin, neutraalina kannattajana oli tällä kertaa baarissa tavattu Blues-kannattaja, joka oli matsiin eksynyt. Ei kannustavaa neutraalia taida olla olemassakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaampa, että tuollainen shokkialku sai kaikki todella hiljaiseksi. Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, ettei Helsingin jäähallissa ole koskaan kannustettu joukkuetta todella, kun se ei onnistu tai pelaa hyvin. Tämä on yksi asia, mistä voitaisiin ottaa oppia naapurista. Mielestäni siellä olen nähnyt fanien kannustavan vaikka joukkue ei onnistuisikaan. Toisaalta en kovin montaa matsia ole nähnyt paikallisten ulkopuolelta. Paljon muuta ei niiden fanitoiminnasta tarvitsekaan sitten kopioida.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaampa, että tuollainen shokkialku sai kaikki todella hiljaiseksi. Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, ettei Helsingin jäähallissa ole koskaan kannustettu joukkuetta todella, kun se ei onnistu tai pelaa hyvin.

Njaah... kannustettu ja 'kannustettu'. Kyllä eilenkin kuului 'kom igen' ja 'IFK' jonkun kerran takaiskumaalin jälkeen. Mutta tottahan se sillä tavoin on, että flegua yrittämistä ei palkita. Minusta oli hieno tunnelma eilen enkä siitä tingi yhtään vaikka 'ulkopuoliset' kävisivätkin kertomassa, ettei kannustus ole niinkuin ennen. Mikään ei ole niinkuin ennen! Which is great.

Ai niin, ja Janneakin kannustettiin ihan nimellä kun kuulutettiin maaliin. Se mitä täällä yyberkriittisesti puhutaan ja mitä todellisuudessa tapahtuu, ei mene aina ihan yksi yhteen :)
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Totuuden nimissä on kuitenkin sanottava, ettei Helsingin jäähallissa ole koskaan kannustettu joukkuetta todella, kun se ei onnistu tai pelaa hyvin. Tämä on yksi asia, mistä voitaisiin ottaa oppia naapurista.

Itse en ainakaan pysty kannustamaan sellaisessa tilanteessa, jossa näkee ylimmälle penkkiriville asti, että asenne jäi muualle. Jos joukkueella on muuten vaikeaa, mutta asenne kohdillan, niin sehän on ihan eri tilanne. Ottaisin mielummin mallia keski-euroopan futissarjoista, jossa oman joukkueen perseilyä ei todellakaan katsottaisi hyvällä, vaikka edellisessä pelissä olisikin kaatunut paikallisvastustaja. Ei silloinkaan istuta perse penkissä ja hiljaa paikallaan. Tätä samaa haluaisin nähdä myös IFK:n kannattajilta: Palautetaan joukkue takaisin maan pinnalle, kun on leijuminen päällä. Helsingin jäähallissa on kyllä yleisö saatu mukaan vaikeinakin kausina, mutta se vaatii pelaajilta edes sitä asennetta. HIFK:ssa vain on tapana, että huono sarjasijoitus johtuu pääasiassa munattomuudesta enemmän, kuin pelaajien huonoudesta.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
En mä teistä muista tiedä, mutta mulla oli hieno ilta! Draamaa, ryskettä, epätoivoa, toivoa, riemua, raivoa... I love this team :)
Draaman kaari ei aivan venynyt kliimaksiin asti, mutta tunnetta riitti ja loppujen lopuksi poistuin melkein onnellisena. Maalivahdeista huolimatta.

Mulla oli jopa kaks todella hienoa iltaa ja viihdyttävää jääkiekko-ottelua. Siihen päälle erittäin mukavat jatkot molempina iltoina, ni oli kyllä mahtava viikonloppu. Kiitos aika monelle jatkiksen nimimerkille, mulla oli kivaa teidän seurassa :) Tuli itsekin sanottua viikonlopun aikana muutaman kerran rakastavansa tätä jouttuetta <3 Tulihan sitä parin sivullekirjoittavankin kanssa todettua lauantaina Hadankassa, että harvemmin on ollut tappio-ottelun jälkeen näin iloinen ja onnellinen :) Ei kyllä periaatteessa vituttanut yhtään, kun tajusi että se piste tai kaksi sinne tai tänne painaa aika vähän vaakakupissa verrattuna siihen henkiseen kasvuun joka kolmannessa erässä tapahtui. Pelaajat uskoivat nousuun, ja näyttivät itselleen ja muille liigajengeillekin pystyvänsä siihen. Tuo tieto takaraivossa tulee tuomaan talven aikana vielä paljon pisteitä.

Suuri kiitos kaikille hallilla olleille muille faneille. Meteli oli kolmannessa erässä jotain, mitä en ole itse _ikinä_ kokenut. On hienoa olla IFK-fani! Varsinkin ultras-narrien fanitoimintaa katsellessa. : )

En edes halua tietää mitä olisi tapahtunut jos IFK olisi jatkoilla/varsinaisella peliajalla vetänyt voittomaalin. Olisin varmaan huutanut kitarisani kentälle, fiilis oli niin helvetin hieno tasoitusmaalin jälkeen. Huomasi myös, että kentällä ollut joukkue sai aikamoisen lisäboostin illan kannatuksesta.

t. Ääni käheänä

Kiitos itsellesi! Meteli kolmannessa oli tosiaan, ainakin fanikatsomossa, jotain sellaista mitä harvoin olen kokenut. On niitä aika paljon matseja 97-98 kaudelta ja yksittäisiä pelejä esim. lockoutkaudella, joissa on ollut yhtä hyvä kannustus, mutta harvassa ne ovat olleet. Yks joka on jäänyt mieleen oli nousu HPK:ta vastaan semifinaaleissa. Oli vissiin 0-3 ja 2-4 mutta IFK vei sen 5-4 jatkoajalla, jos oikein muistan. HPK teki yhden maalin kesken IFKn kirin, mutta se ei vaikuttanut mihinkään. Ei fiilikseen jäällä eikä katsomossa. Kaikki tunsi ja tiesi, että IFK tulee vaikka väkisin tasoihin. Sillonkin meteli ja fiilis oli yhtä hienoa kuin lauantaina kolmonnessa erässä. Tuntuu että paras fiilis ja kannustus on juuri näissä matseissa, joissa tullaan 3-4 maalin takaa tasoihin tai jopa voittoon. Kumpi sitten on syy ja kumpi seuraus, on debatoitavissa.

P.S. Mullakin on käheä ääni :)

Jaffalassakin oli Perjantaina tosi kiitettävästi IFK faneja paikalla! Toka ja vika erä oli yhtä juhlaa.(alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan)

Joo, oli aika hiton hyvä fiilis sielläki hallissa, veteläpäätyä vastapäätä vieraskatsomossa. Me kannustimme, vetelät hatasivat. Narrifanit pomppi ja piti ääntä ekassa erässä, mutta hiljentyivät pelin edetessä. Sen sijaan he tarjosivat vuoden naurut nolaamalla itsensä ja pissaamalla oman kannatuskulttuurinsa päälle. For real, joku kahden metrin kalalta näyttävä slerssi? Kusitte narrifanit nyt kyllä omiin muroihinne, ja kaikki muut lätkäfanit nauravat teille, mukahassuille teinipojille :)

Niin, asiasta tietämättömille: Jokereiden fanikatsomossa oli iso lakana jossa luki "Pissa på IFK" ja toinen lakana johon oli piirretty pissaava pippeli. Way to go, narrifanit!
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistatteko vielä kuinka Javanaiselle buuattiin Nordiksella hänen noustua kärkeen (ja ohitettua Hakin) kaikkien aikojen pistetilastossa?
Itse olin silloin paikalla ja tilanne hävetti silloin ja tuntuu pahalta vieläkin.

Itse tulen osoittamaan suosiota Janne Ojaselle vaikka hän tekisi maalin/syötön IFK:ta vastaan, mikäli Stenbergin Mikke kuuluttaa ennätyksen tehdyn.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Itse tulen osoittamaan suosiota Janne Ojaselle vaikka hän tekisi maalin/syötön IFK:ta vastaan, mikäli Stenbergin Mikke kuuluttaa ennätyksen tehdyn.

Tässä Ojasen piste-ennätyksessä on hieman ristiriitaa, mistä olen Hakin kanssa moneen otteeseen jutellut. Hakin aikana ei saanut kakkossyöttöä esim. reboundeista. Ojanen on pelannut monet ottelut urastaan niin, että siitä on tuon kakkossyötönkin saanut mm. näistä rebound-kiekoista.

Mutta kaikki kunnia ja standingit, jos Janne sen pisteen tekee. Paras paikka Suomessahan se on tehdä Nordiksella! Saa varmasti ansaitsemansa arvostuksen, (pois lukien mahdollisesti meidän nuorempi kannattajakunta, minkä nimeä en viitsi tässä mainita. Toivottavasti olen tuossa asiassa väärässä!)
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tulen osoittamaan suosiota Janne Ojaselle vaikka hän tekisi maalin/syötön IFK:ta vastaan, mikäli Stenbergin Mikke kuuluttaa ennätyksen tehdyn.

Itse tulen huutamaan homoa ja heittelemään kolikoita jäälle.

Eipä sentään, hauska olisi nähdä Jannen kukitus kun Raipen ja Eepinkin juhlimiset todistin paikan päällä. Kunhan ei ratkaise peliä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tulen osoittamaan suosiota Janne Ojaselle vaikka hän tekisi maalin/syötön IFK:ta vastaan, mikäli Stenbergin Mikke kuuluttaa ennätyksen tehdyn.

Samoin teen minä. Tietysti sitten harmittaa, jos Ojanen nappaa tuon pisteensä ajassa 59.59 ja Tappara voittaa sen ansiosta, mutta näytetään siitä huolimatta, että Nordiksella on fiksu ja asiantunteva yleisö. Ei tietenkään ole pakko taputtaa, jos ei halua, mutta buuaaminen tuossa tilanteessa olisi suunnilleen junteinta, mitä voi tehdä.

Kun Raipe teki viimeisen vierailunsa Nordikselle pari vuotta sitten, herra sai standing ovationin pelaajaesittelyssä. Sakke Pietilä jakoi pelin jälkeen runsaasti kiitosta IFK-kannattajille, jotka näin osoittivat todellista lätkäkulttuurin tuntemusta. Vaikka Ojasen persoonasta olisi mitä mieltä tahansa, niin kyllä Javanaisen piste-ennätyksen rikkominen on myös rehellisten aplodien paikka. Näin ainakin minä ajattelen.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun Raipe teki viimeisen vierailunsa Nordikselle pari vuotta sitten, herra sai standing ovationin pelaajaesittelyssä. Sakke Pietilä jakoi pelin jälkeen runsaasti kiitosta IFK-kannattajille, jotka näin osoittivat todellista lätkäkulttuurin tuntemusta. Vaikka Ojasen persoonasta olisi mitä mieltä tahansa, niin kyllä Javanaisen piste-ennätyksen rikkominen on myös rehellisten aplodien paikka. Näin ainakin minä ajattelen.

Ja jos nyt en ihan väärin muista, IFK ja Nordis olivat ensimmäinen taho, jotka Raipea muistivat. Siitä sitten muutkin saivat kimmokkeen ja Raipe kukitettiin varmastikin lähes jokaisessa hallissa tuon jälkeen. Mikä sekin on tietenkin todella hieno asia.

Ennätys on aina ennätys. Jos jossain on päätetty, että kriteeristöä ei muuteta, niin so be it. Janne Ojasen (tuleva) saavutus on "puhutuista kakkossyötöistään" [;)] huolimatta todella upea juttu ja minä ainakin aion sitä juhlistaa nostamalla perseeni ylös penkistä ja taputtamalla niin maan perkeleesti. Ei tuolla huonot pelaajat moisiin saavutuksiin yllä.
 

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Muistatteko vielä kuinka Javanaiselle buuattiin Nordiksella hänen noustua kärkeen (ja ohitettua Hakin) kaikkien aikojen pistetilastossa?
Itse olin silloin paikalla ja tilanne hävetti silloin ja tuntuu pahalta vieläkin.

Sama vika, itse olin myös tuossa Javan ennätyspelissä paikan päällä - ja ihmettelin yleisön reaktiota.

Mikäli Janne sen puuttuvan pisteen huomenna napsii, on se ilman muuta standing ovationin paikka, pelitilanteesta riippumatta. Sarjapisteitä tulee ja menee, ennätyksiä rikotaan harvemmin (toki toivon että Ojanen saa syötön Tapparan illan ainoaan maaliin, HIFKin viedessä selkeän voiton pelistä).
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistatteko vielä kuinka Javanaiselle buuattiin Nordiksella hänen noustua kärkeen (ja ohitettua Hakin) kaikkien aikojen pistetilastossa?
Itse olin silloin paikalla ja tilanne hävetti silloin ja tuntuu pahalta vieläkin.
Sama juttu. Tämä on ilman muuta suuri häpeätahra IFK-fanien historiassa ja pahemmaksi sen tekee vielä se, että Javanainen luonnollisesti asian myös hyvin muistaa: http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset_erik.shtml/arkistot/jaakiekko/2009/11/994113?tappara

Elävästi muistan olleeni paikalla myös silloin, kun Hakki meni kaikkien aikojen pörssikärkeen Reijo Leppäsen ohi (kaudella 91-92), mutta muisti saattaa tehdä tepposetkin, kun 90-luvulla IFK-otteluissa lähes alvariinsa juhlistettiin Pepeä tai Hakkia milloin mistäkin ennätyksestä. Joku paremmin muistava voisi valaista, missä ottelussa ennätys Hakille siirtyi ja tapahtuiko tämä edes Nordiksella.

Joka tapauksessa olisi hienoa jatkumoa olla huomenna paikalla Ojasen siirtyessä pörssikärkeen ja olen aivan vakuuttunut siitä, että tässä tilanteessa Ojanen saisi ansaitsemansa huomion Nordiksella. "Pelkona" on vaan valitettavasti se, että Janne pitää jälleen nollan huomenna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös