En mä teistä muista tiedä, mutta mulla oli hieno ilta! Draamaa, ryskettä, epätoivoa, toivoa, riemua, raivoa... I love this team :)
Draaman kaari ei aivan venynyt kliimaksiin asti, mutta tunnetta riitti ja loppujen lopuksi poistuin melkein onnellisena. Maalivahdeista huolimatta.
Mulla oli jopa
kaks todella hienoa iltaa ja viihdyttävää jääkiekko-ottelua. Siihen päälle erittäin mukavat jatkot molempina iltoina, ni oli kyllä mahtava viikonloppu. Kiitos aika monelle jatkiksen nimimerkille, mulla oli kivaa teidän seurassa :) Tuli itsekin sanottua viikonlopun aikana muutaman kerran rakastavansa tätä jouttuetta <3 Tulihan sitä parin sivullekirjoittavankin kanssa todettua lauantaina Hadankassa, että harvemmin on ollut tappio-ottelun jälkeen näin iloinen ja onnellinen :) Ei kyllä periaatteessa vituttanut yhtään, kun tajusi että se piste tai kaksi sinne tai tänne painaa aika vähän vaakakupissa verrattuna siihen henkiseen kasvuun joka kolmannessa erässä tapahtui. Pelaajat uskoivat nousuun, ja näyttivät itselleen ja muille liigajengeillekin pystyvänsä siihen. Tuo tieto takaraivossa tulee tuomaan talven aikana vielä paljon pisteitä.
Suuri kiitos kaikille hallilla olleille muille faneille. Meteli oli kolmannessa erässä jotain, mitä en ole itse _ikinä_ kokenut. On hienoa olla IFK-fani! Varsinkin ultras-narrien fanitoimintaa katsellessa. : )
En edes halua tietää mitä olisi tapahtunut jos IFK olisi jatkoilla/varsinaisella peliajalla vetänyt voittomaalin. Olisin varmaan huutanut kitarisani kentälle, fiilis oli niin helvetin hieno tasoitusmaalin jälkeen. Huomasi myös, että kentällä ollut joukkue sai aikamoisen lisäboostin illan kannatuksesta.
t. Ääni käheänä
Kiitos itsellesi! Meteli kolmannessa oli tosiaan, ainakin fanikatsomossa, jotain sellaista mitä harvoin olen kokenut. On niitä aika paljon matseja 97-98 kaudelta ja yksittäisiä pelejä esim. lockoutkaudella, joissa on ollut yhtä hyvä kannustus, mutta harvassa ne ovat olleet. Yks joka on jäänyt mieleen oli nousu HPK:ta vastaan semifinaaleissa. Oli vissiin 0-3 ja 2-4 mutta IFK vei sen 5-4 jatkoajalla, jos oikein muistan. HPK teki yhden maalin kesken IFKn kirin, mutta se ei vaikuttanut mihinkään. Ei fiilikseen jäällä eikä katsomossa. Kaikki tunsi ja tiesi, että IFK tulee vaikka väkisin tasoihin. Sillonkin meteli ja fiilis oli yhtä hienoa kuin lauantaina kolmonnessa erässä. Tuntuu että paras fiilis ja kannustus on juuri näissä matseissa, joissa tullaan 3-4 maalin takaa tasoihin tai jopa voittoon. Kumpi sitten on syy ja kumpi seuraus, on debatoitavissa.
P.S. Mullakin on käheä ääni :)
Jaffalassakin oli Perjantaina tosi kiitettävästi IFK faneja paikalla! Toka ja vika erä oli yhtä juhlaa.(alkoholilla saattoi olla osuutta asiaan)
Joo, oli aika hiton hyvä fiilis sielläki hallissa, veteläpäätyä vastapäätä vieraskatsomossa. Me kannustimme, vetelät hatasivat. Narrifanit pomppi ja piti ääntä ekassa erässä, mutta hiljentyivät pelin edetessä. Sen sijaan he tarjosivat vuoden naurut nolaamalla itsensä ja pissaamalla oman kannatuskulttuurinsa päälle. For real, joku kahden metrin kalalta näyttävä slerssi? Kusitte narrifanit nyt kyllä omiin muroihinne, ja kaikki muut lätkäfanit nauravat teille, mukahassuille teinipojille :)
Niin, asiasta tietämättömille: Jokereiden fanikatsomossa oli iso lakana jossa luki "Pissa på IFK" ja toinen lakana johon oli piirretty pissaava pippeli. Way to go, narrifanit!