Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

• 1 187 010
  • 5 282

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Joo, kuuntelin noin puoli minuuttia. Oli niin laahaavaa puhetta että ei kiitos.
Alkoi tosi laahaavasti, mutta mielestäni ihan ok lopulta. Uusi podcast kyseessä, niin varmasti ottaa oman aikansa näillä podcastin vetäjillä päästä tietynlaiseen rytmiin ja kehittyä tuossa.

IFK:lla ei taida tällaista olla, niin itse pistin tämän nyt seurantaan ja aion kuunnella tätä jatkossa, koska tällaiselle on todellakin tarve!

Ilman @elrööda viestiä en olisi ollut tästä podcastista tietoinen.

Itse podcastin vetäjien kanssa olen täysin eri mieltä hjk chantista. Se on minun mielestä hyvä eikä ollenkaan paha. Mielipide.

elrööda

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, 9611
IFK:lla ei taida tällaista olla, niin itse pistin tämän nyt seurantaan ja aion kuunnella tätä jatkossa, koska tällaiselle on todellakin tarve!
Ei missään nimessä huono asia, ja Markus kuulosti kyllä asialliselta tyypiltä ja jutut ja mielipiteet omasta mielestäni hyviä. Podcastille iso plussa, keskustelua tarvitaan. Hienoa, että jotkut omalla naamalla ja nimellä puhuvat asiasta. Itse jätän väliin, en tykkää ajatuksesta että minut yhdistetään internetminääni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy