Muistanko väärin, että siellä soi Hail to the King, kun vielä mietin, että ei osu mitenkään aikakauteen?
Tämä on tullut jo hyvän aikaa siinä vaiheessa, yksi kohta siis pyörii repeatilla. En kyllä muista perjantailta tuliko siinä jotain muutakin.
Muistanko väärin, että siellä soi Hail to the King, kun vielä mietin, että ei osu mitenkään aikakauteen?
Ei se järkevää oikein ole, koska paikat on hanurista, mutta E1-E2 on vieraskannattajille yleensä. Ota sieltä päin, mutta paremmat.Moro, mihinkäs katsomoon vierasjoukkueen kannattajan olisi järkevintä ostaa lippu?
Mun mielestä tuollaiset chantit on missä tahansa ympyröissä aivan helvetin typeriä ja naurettavia. Ei ikinä tuollaisia Nordikselle, ei ikinä. Mieluummin ilman noita kannattajia, jos eivät osaa olla huutamatta noita.Mulla ei ole kyseistä chanttia vastaan siis mitään kun sitä vedetään fudisympyröissä mutta jäähallilla se tuntuu olevan vaan vähän väärässä paikassa.
Chantit vaan muotoon, "ollaan stadista, ei narrit mut hjk on ihan jees". Voi vittu. Toivottavasti Klacken saataisi Nordikselle pysyvästi.Mun mielestä tuollaiset chantit on missä tahansa ympyröissä aivan helvetin typeriä ja naurettavia. Ei ikinä tuollaisia Nordikselle, ei ikinä. Mieluummin ilman noita kannattajia, jos eivät osaa olla huutamatta noita.
Ymmärrän sinällään tuon ettei porukka diggaa näistä klubichanteista, mutta kyllä toi fanikulma tarvitsee Klackenia, tänään ihan eri meininki verrattuna moneen muuhun himamatsiin.Chantit vaan muotoon, "ollaan stadista, ei narrit mut hjk on ihan jees". Voi vittu. Toivottavasti Klacken saataisi Nordikselle pysyvästi.
Chantit vaan muotoon, "ollaan stadista, ei narrit mut hjk on ihan jees". Voi vittu. Toivottavasti Klacken saataisi Nordikselle pysyvästi.
Kyllä kyllä, samaa mieltä tästä, että kyllähän tuen osoittaminen on perkeleen hienoa, eikä siihen mitään askelkuvioita voida edellyttää. Silti yhtä lailla inhimillistä se on kausariväen omasta reviiristään pitää kiinni, vaikka Fan Clubin on ollut kovin vaikeaa sitä tunnelmaa itse luoda.Jokainen katsoo näitä juttuja omasta perspektiivistään, mutta kun Rödalla on ollut hieman vaikeaa, ja Klackenin jengi tulee tukemaan, niin mielestäni on hieman erikoista pahoittaa siitä mielensä. Mutta toki olen ollut kolminumeroisen määrän pelejä kuulemassa noita chantteja fudismatseissa, niin ei juuri korvaan koske. Mutta helvetin hyvä meininki oli.
Amen. Kun on taas koko kauden ollut sen verran aneeminen meininki Nordiksella, niin olipa taas hieno muistutus millaista se voisi olla.Jokainen katsoo näitä juttuja omasta perspektiivistään, mutta kun Rödalla on ollut hieman vaikeaa, ja Klackenin jengi tulee tukemaan, niin mielestäni on hieman erikoista pahoittaa siitä mielensä. Mutta toki olen ollut kolminumeroisen määrän pelejä kuulemassa noita chantteja fudismatseissa, niin ei juuri korvaan koske. Mutta helvetin hyvä meininki oli.
Make sai joulupukilta Henry Lloyd lätsän ja Fred Perryn kauluspaidan. Kertoi isälle päivällä, että menee katsomaan jääkiekkoa. Halusi tulla jäähallille pitkästä aikaa kertomaan kuinka vihaa toisen lajin faniporukan jäseniä niin kovasti, että haluaa yhtyä heidän peppu reikiin.Kyllähän se joulu alkaa kääntyä räväkästi kohti arkea kun jo tokassa chantissä vihataan klubia ja nussitaan sakilaisia perseeseen.
Mulla ei ole kyseistä chanttia vastaan siis mitään kun sitä vedetään fudisympyröissä mutta jäähallilla se tuntuu olevan vaan vähän väärässä paikassa.
Kerran jaksoi pojat vielä aloittaa yhden klubirunkkarivärssyn mutta sitten tulikin vähän hiljaisempaa. Jaksetaan huutaa niitä perus IFK-klapklapklap-IFK chanttejakin kaikki yhdessä niin hyvä tulee.
No, taisivat klackenin kaverit lopulta olla enemmän baarin puolella kuin katsomossa. Tokassa erässä ehkä alle puolet erästä katsomossa ja kolmannessa suurin osa porukasta ei tainnut keretä katsomon puolelle lainkaan.Amen. Kun on taas koko kauden ollut sen verran aneeminen meininki Nordiksella, niin olipa taas hieno muistutus millaista se voisi olla.
Kiitos Klacken!