F7 kohdalla oli nämä painit eilen.
Eikös toimittajien mediapulpetit ole suunnilleen noilla main myös? Joten se selittää miksi tämä ylitti IS:n toimittajien uutiskynnyksen, kun olin noin "tarjolla".
F7 kohdalla oli nämä painit eilen.
Ei taida liittyä millään tavoin tämän ketjun otsikkoon?Tiistaina Jokerit-TuTo ottelussa oli yksi kaveri hifkin fanipaita päällä. Istui jäähykoppien takana ja hakkasi ja roikkui siinä jos jokeripelaajat istuivat siinä boksissa. Ihme otus.
Kiitos avautumisesta, mutta kuten mainittiin ei taida liittyä ketjun otsikkoon?Tiistaina Jokerit-TuTo ottelussa oli yksi kaveri hifkin fanipaita päällä. Istui jäähykoppien takana ja hakkasi ja roikkui siinä jos jokeripelaajat istuivat siinä boksissa. Ihme otus.
Samoin, mutta en myöskään arvosta fanikatsomon nykyistä toimintaa. Kuka tahansa voi pitää ääntä ja kannustaa, mutta jos ostat halvan kausarin faniryhmälle tarkoitettuun seisomakatsomoon, niin kyllä se johonkin tavallaan velvoittaakin.Juuri nuo asiat on niitä joita itse arvostan kovasti Nordiksen etiketeissä, ei ole myöskään mitään
hyperventiloivaa mylvijää kuuluttajana, eikä meillä soiteta mitään teknodiskopoppia sekuntiakaan.
Pitää valitettavasti paikkansa, itse koitetaan rouvan kanssa osallistua parhaamme mukaan kunSamoin, mutta en myöskään arvosta fanikatsomon nykyistä toimintaa. Kuka tahansa voi pitää ääntä ja kannustaa, mutta jos ostat halvan kausarin faniryhmälle tarkoitettuun seisomakatsomoon, niin kyllä se johonkin tavallaan velvoittaakin.
Nyt siellä ei puolet osallistu edes chantteihin ja lauluihin ja osa istuskelee puhelin kädessä pelin aikana.
+10 vuotta sitten vein IFKn silloiseen fanikatsomoon erään tältäkin palstalta tunnetun Jokeri-fanin. Pari kohtuu nuorta IFK-fania yritti uhota kun huomasivat hänen taputtaneen Jokeri-pelaajan taklaukselle. No nämä nuoret fanit hiljennettiin vanhempien IFK-fanien toimesta varsin nopeasti. Tänä päivänä tuo enää olisi mahdollista mutta silloin sai kyllä olla ylpeä IFK-fanien käyttäytymisestä.
Minulla on kerran ollut hämärän rajamailla oleva työtehtävä : Katsoin play-off matsin narreja vastaa erään silloisen asiakkaan kanssa joka on luokiteltavissa hard core-luokan narrifaniksi, ja molemmilla pelipaidat päälllä, mutta istuimme silloisen työnantajan kausaripaikoilla C4 :ssä. Tuo asiakkaiden vieminen matseihinItse en ymmärrä edes sitä, miksi joku haluaa katsoa vastustajajoukkuetta kannattavan kaverinsa kanssa keskinäisiä matseja, mutta sen nyt voi hyväksyä, koska ihmiset ovat outoja, eikä kuulu muille.
Minä, kun luulin, että sinun unelmasi on aina ollut katsoa IFK-Jokerit yhdessä Paven kanssa meidän fanikatsomossa? Molemmilla nahkahanskat kädessä. Sinulla punaiset ja Pavella mustat.Mä olen aina ihmetellyt ihmisiä, jotka edes harkitsevat tuovansa vastustajajoukkueen fanin fanikatsomoon. Olen myös ihmetellyt toisen joukkueen faneja, jotka haluavat ylipäätään mennä vastustajajoukkueen fanikatsomoon, mutta että oikein oman suosikkijengin paita päällä. Mitä helvettiä?
Vastustajajengin fanin tuomisesta fanikatsomoon pitäisi lievästi sanottuna saada ikuinen porttari fanikatsomoon. Ihan järkyttävää pyhäinhäväistystä. Itse en ymmärrä edes sitä, miksi joku haluaa katsoa vastustajajoukkuetta kannattavan kaverinsa kanssa keskinäisiä matseja, mutta sen nyt voi hyväksyä, koska ihmiset ovat outoja, eikä kuulu muille. Sitäkin tarkoitusta varten hallissa on tuhansia paikkoja eikä yksikään niistä paikoista ole toisen joukkueen fanikatsomo. Mutta siinä vaiheessa, kun joku päättää tuoda vastustajajoukkueen fanikaverinsa fanikatsomoon, se kuuluu jo muillekin. Kukaan fanikatsomolaisista ei maksa moisesta eikä mun mielestäni siellä olijoiden tarvitse edes sietää moista. Ja miksi pitäisi? Siksi, että joku yksittäinen fanikatsomolainen haluaa tuoda sinne jonkun narrin tai muun jyvän? Katsokoot keskenänsä pelin jostain muualta. Enkä varmasti ole ainoa, joka tätä mieltä on.
Tilannetaju on aina pop, valitettavasti joillain ihmisillä sitä vain ei ole.
Eilinen otteluhan oli sekä kentällä että katsomossa unettavaa pakkopullaa ja löysin syylliseksi vierailevan joukkueen, eli Hämeenlinnan Pallokerhon.
Tämä on todella hyvin sanottu, ja siinä on paljon totuutta. Ja siinä on hyvät ja huonot puolensa. HIFK:n katsojakunta on varmasti uskollisinta mitä Suomesta löytyy. Sitten on toisaalta riski tulevaisuudesta, löytyykö nuoremmista polvista riittävästi ryhmää jatkamaan rituaalin suorittamista. Muutenkin hyvä ja oikeaan osuva kirjoitus sinulta, myös musiikin muuttumisen osalta.sillä jotenkin tulee tunne, että siinä vain jokin heimo kokoontuu yhdessä samaan paikkaan suorittamaan rituaalia.
…sillä jotenkin tulee tunne, että siinä vain jokin heimo kokoontuu yhdessä samaan paikkaan suorittamaan rituaalia. Ja on mukava tehdä kuulla muiden katsojien juttuja, vaikka peli olisikin täyttä skeidaa. Nytkin HPK-pelissä oli hienoa vain kuunnella vieressä istuvien keskusteluja, jotka sivusivat kaikkea mahdollista Antti Mäkisestä töissä jaksamiseen.
En tiedä onko oikea paikka laittaa lippuja kaupaksi mutta huomiseen HIFK-JYP peliin olisi tarjolla 2kpl lippuja E7 katsomoon hintaan 37,50€. Lisätiedot yv.
Osuuspankilla oli sama kamppis, muista yhteistyökumppaneista en tiedä. Mutta hyvä vaan, että saadaan jengiä halliin keskellä viikkoaEiliseen mennessä lippuja myyty yli 7000 kpl. Veikkauksen 2 yhden hinnalla kampanja on varmasti vauhdittanut myyntiä.
Kiitos vinkistä ja 30.12 myös sport-peliin sama juttu.Osuuspankilla oli sama kamppis, muista yhteistyökumppaneista en tiedä. Mutta hyvä vaan, että saadaan jengiä halliin keskellä viikkoa
Tällä tahdilla kun jatketaan ja ei ihan heti pleijareissa tiputa niin taitaa seuran kassakin ihan kivasti kilistä kauden päätteeksiTaas tulee olemaan loppuunmyyty Nordis. Jumalauta kovaa settiä! Yleisö löytää kovalla tahdilla hallille.
Tällä tahdilla kun jatketaan ja ei ihan heti pleijareissa tiputa niin taitaa seuran kassakin ihan kivasti kilistä kauden päätteeksi