No niin, en minäkään pidä pois suljettuna että teillä olikin tänään vain 5000 katsojaa. Nyt veikkaan että tämä keskustelu ei ole kovinkaan hedelmällistä.En pidä pois suljettuna etteikö Espoo olisi voinut vetää tässä kotiin päin.
No niin, en minäkään pidä pois suljettuna että teillä olikin tänään vain 5000 katsojaa. Nyt veikkaan että tämä keskustelu ei ole kovinkaan hedelmällistä.En pidä pois suljettuna etteikö Espoo olisi voinut vetää tässä kotiin päin.
No tässä veikkaamme samaa hevosta. Pointtini kuitenkin alunperin oli oikeasti se, että minä toivon Jokerien tuovan boostia teidän kannatukseen, siis ihan vilpittömästi. Se matsi on kirjoitettu jonnekin tulevaisuuteen ja mikä sen parempi kuin kaksi väkivahvaa joukkuetta kannattajineen ottaa miehestä (tai naisesta) mittaa.No niin, en minäkään pidä pois suljettuna että teillä olikin tänään vain 5000 katsojaa. Nyt veikkaan että tämä keskustelu ei ole kovinkaan hedelmällistä.
Mua ei ainakaan henkilökohtaisesti voisi Jokereiden asiat vähempää kiinnostaa. Ei kiinnosta kotinaapurinikaan asiat.
Itkinkin itseni eilen uneen kun ajattelin miten meidät ”tuhotaan” ensimmäisessä kohtaamisessa. Kunnes muistin että tehän pelaatte jossai Rovaniemellä ja Keuruulla tällä kaudella.Siltä se siellä telkkarissa kuulostaa, jos oikein kovasti toivoo. Tänään ottelussa oli aivan helvetin timanttinen tunnelma. Suositten kohdentamaan tuon turhautumisen tuottaman energian oman joukkueen kannustamiseen koska se vie kannattajakulttuuria eteen päin. Muuten jälki on todella rumaa kun väistämättä tulevaisuudessa kohtaamme.
Toisaalta kotinaapurista tuskin kirjoitat keskustelupalstoilla.
Minä ainakin olen kritisoinut ja edelleen: rumpu on ihan 100% Jyväskylää.
Pystyn elämään asian kanssa, mutta pärjäisin varsin hyvin myös ilman. Nyt sitten korjatkaa jos oon väärässä, mutta käsitykseni mukaan täälläkin haikailtua keskieurooppalaista futisfanikulttuuria ei säestä rumpu.
Siitä täällä paljon puhuttiinkin jossain ketjussa. Klubin fanit väijyttivät Kingien dösän kun saapuivat vierasmatkalta, pöllivät banderollin, polttivat sen Klubin fudismatsissa. Kansainvälisten skene-sääntöjen mukaan tässä kohtaa ryhmä joutuu lopettamaan toimintansa. Toki jo viime kaudella Kingit varastivat Klubipäädyn lipun ja polttivat, mutta sitä ei laskettu. Tässä lyhyt versio. Kingien facesivut ovat nykyään muodossa "Klacken".Luin tuon fan clubin viestin Facebookista ja siinä viitattiin ent. Stadin Kingeihin. Siis eikö Stadin Kingejä ole enää? Vai miksi tuo "ent."?
Siitä täällä paljon puhuttiinkin jossain ketjussa. Klubin fanit väijyttivät Kingien dösän kun saapuivat vierasmatkalta, pöllivät banderollin, polttivat sen Klubin fudismatsissa. Kansainvälisten skene-sääntöjen mukaan tässä kohtaa ryhmä joutuu lopettamaan toimintansa. Toki jo viime kaudella Kingit varastivat Klubipäädyn lipun ja polttivat, mutta sitä ei laskettu. Tässä lyhyt versio. Kingien facesivut ovat nykyään muodossa "Klacken".
No, tämä lienee monella päällimmäinen tunne. Mutta näitä on ollut maailmalla vähän isommissakin piireissä, tavallaan toisaalta täytyy kunnioittaa, toisaalta vaan suuresti hämmästellä.Okei, olen varmaankin liian vanha kun tuo tuntuu todella lapselliselle... Mutta anyway, kiitos tiedosta.
Vaikka B-katsomon ylimmillä riveillä oltaisiin seisaalteen, niin kyllä niistä aitioista minun mielestäni kentän näkee. Eli fanikatsomon paikka sen perusteella(kin).
Vai oliko joku optinen harha?
Muutaman pelin näistä aitiosta katsoneena sanoisin, että kyllä niistä pelin näkee vaikka fanikatsomo olisi niiden edessä ja siellä seisottaisiin.
Toisin kun nää teidän pirivieterit jotka varastelee ja polttaa muiden lippuja? Ehkä oksettavimmat "fanit" ikinä. Vetäkää kovaa.Tuntuu aina välillä teillä unohtuvan että narrien kannattajat ovat pahimpia gloryhuntereita mitä maa päällään kantaa.
On mullakin ikävä talviklassikoita ja keskenäisiä kohtaamisia, mutta unohdin miten tietyiltä osin rajoittuneita naapurijoukkueen kannattajat ovat. Pitäkää kovaa parkkalien ja lindemanien kanssa!
Selkeesti osuttiin oikeeseen kohtaan, kun aletaan arvostelemaan jo eri lajin faneja. Tsemppiä Keravalle!Toisin kun nää teidän pirivieterit jotka varastelee ja polttaa muiden lippuja? Ehkä oksettavimmat "fanit" ikinä. Vetäkää kovaa.
Tästä tuli mieleen, että viime perjantain futiksen perusteella Kingien identiteetistä ei ole ainakaan täysin luovuttu chanttien ja bandiksen perusteella:Kingien facesivut ovat nykyään muodossa "Klacken".
Rispekt from SerbiaNo, tämä lienee monella päällimmäinen tunne. Mutta näitä on ollut maailmalla vähän isommissakin piireissä, tavallaan toisaalta täytyy kunnioittaa, toisaalta vaan suuresti hämmästellä.
Toiminnan lopettaminen varmaan selittynee sillä, kun laitat ryhmälle uuden nimen?Siitä täällä paljon puhuttiinkin jossain ketjussa. Klubin fanit väijyttivät Kingien dösän kun saapuivat vierasmatkalta, pöllivät banderollin, polttivat sen Klubin fudismatsissa. Kansainvälisten skene-sääntöjen mukaan tässä kohtaa ryhmä joutuu lopettamaan toimintansa. Toki jo viime kaudella Kingit varastivat Klubipäädyn lipun ja polttivat, mutta sitä ei laskettu. Tässä lyhyt versio. Kingien facesivut ovat nykyään muodossa "Klacken".
16 lippua jäljellä, nyt on kiire jos vielä haluaa.Ei taida olla kuin alle sata lippua vapaana tälle illalle, loppuun menee.
Eli yleisökeskiarvo pysyy edelleen kiitettävänä. Kuluttajat ovat mielipiteensä kertoneet.16 lippua jäljellä, nyt on kiire jos vielä haluaa.