PuttinOnTheFoil
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- IFK
Yksi merkittävä muutos on fanikatsomon rumpu, se oli aikoinaan täysin bannattu juttu
joka oli vahvasti profiloitunut pöndelle, sitä oltaisiin silloin ysärillä pidetty lähes tulkoon
pyhäinhäväistyksenä. Espoolaiselle rumpalille naureskeltiin, ja Jyväskyläläisten
sotilasparaatia muistuttavaa rummuttelua kauhisteltiin. Muistan olleeni joskus tyyliin
99-00 kaudella Jyskälässä, ja mietittiin että voi saatana näitä pöndejä kun ne jaksaa sitä
paukuttelua joka ikisen sekunnin koko matsin aikana.
Olen skriivannut tästä ennenkin, mutta koska olen itsekin keski-ikäinen ja dementiaa lähestyvä niin toistan itseäni:
Rumpu on aivan 100% Jyväskylää edelleen, ei siitä mihinkään pääse. Pystyn elämään sen asian kanssa, että Nordiksellakin sitä päristellään. Mutta kun nyt tuli puheeksi.
Nordikselle kuuluu legenda-osaston rock. Mikä on sitten tilanne kun joskus sieltä muutetaan, jää nähtäväksi. Varmasti jonkinlaista uudistumista tarvitaan, pitää toivoa että tämä IFK:hon yhdistetty tyylitaju pysyy muutoksessa mukana.
Mä en oo ikinä ymmärtänyt tätä lätkärap-skeneä mutta nuoremmille se varmasti on samanlainen itsestäänselvyys kun mun ikäluokille AC/DC yms. hardrock jonka varmasti moni (vielä) yhdistää lätkämatsiin.